- Katılım
- 10 Haz 2006
- Mesajlar
- 6,542
- Konu Yazar
- #5,941
dgrmr
Yine çok güzel yazmışsın... Kesinlikle bunun herkese göre değiştiği kanısındayım. Ama birşey var ki bu kanı motorcu olduktan sonra belli bir oranda değişiyor... Mesela ben pek ayrıntıya girmezsek motoru %50 kendi aracımın olması,özgürlük; %50 de hava atmak için istiyordum. Doğruya doğru herkes biraz sükse ister. Ama motoru aldıktan sonra herşey değişiyor. Kaskı taktıktan sonra saçlarımın bozulmasıyla olay benim için bitti
.... Şaka bir yana motorun tadını yakaladıktan sonra diğer şeyler anlamsız geliyor insana. Geçen motorun bakımdayken motorsuz kaldım , gittim yalvar yakar bi cbf150 aldım servisten. O beğenmediğim motor o kadar güzel geldiki o an. Artık ne verseler kullanırım motor motordur... Küçük büyük ince kalın güçlü güçsüz olması önemli değil.
Diğer yüzdelere gelirsek; fonksiyonellik , tarz , still şartlara göre değişebiliyor. Mesela dümdüz yolları fakat az populasyonu olan bir şehirde motor yerine araba alabilirsin , veya Goldwing alıp istediğin gibi dolaşabilirsin. Fakat Istanbul gibi bi şehirde motor ne kadar inceyse o kadar iyidir bence (ki bu kanım hava atma isteğinin bende tükendiğinin göstergesidir). Aralardan geçemediğim motor motor değildir bence. Dediğim gibi herkes ince der bu motora , ben ise kalın diye aynalarını küçülttüm
, çünkü aralardan daha rahat geçmem gerek.
Bir motorcu olarak bence %80 işlevsellik,kolaylık vs... %20 görünüm.
Yine çok güzel yazmışsın... Kesinlikle bunun herkese göre değiştiği kanısındayım. Ama birşey var ki bu kanı motorcu olduktan sonra belli bir oranda değişiyor... Mesela ben pek ayrıntıya girmezsek motoru %50 kendi aracımın olması,özgürlük; %50 de hava atmak için istiyordum. Doğruya doğru herkes biraz sükse ister. Ama motoru aldıktan sonra herşey değişiyor. Kaskı taktıktan sonra saçlarımın bozulmasıyla olay benim için bitti
Diğer yüzdelere gelirsek; fonksiyonellik , tarz , still şartlara göre değişebiliyor. Mesela dümdüz yolları fakat az populasyonu olan bir şehirde motor yerine araba alabilirsin , veya Goldwing alıp istediğin gibi dolaşabilirsin. Fakat Istanbul gibi bi şehirde motor ne kadar inceyse o kadar iyidir bence (ki bu kanım hava atma isteğinin bende tükendiğinin göstergesidir). Aralardan geçemediğim motor motor değildir bence. Dediğim gibi herkes ince der bu motora , ben ise kalın diye aynalarını küçülttüm
Bir motorcu olarak bence %80 işlevsellik,kolaylık vs... %20 görünüm.