İyi geceler herkese bişey sorucam ben ankarada oturuyorum ve malum ankaranın soğunu biliyorsunuz şu an 2007 bi cbr 125 için beklemekteyim honda efe bana cvp vericek inşallah gelicekmi gelmicekmi die onlarda bilmomuş çünkü bilsek bile fiyat vermezler daha diolar.nese malum ankara soğuk bunun için bildiğiniz ve önerebileceğiniz çok fazla abartı olmayan bi kask ve mont önerebilirseniz çok sevinirim :mrgreen: