2007 model CBR125R nin Türkiye gelmeyeceği sanırım doğru. Ben de Honda'dan birkaç kişiden duydum. Önce ellerindeki eski modelleri satmak istiyorlar. O yüzden de yeni çıkan modeller bizim gibi az gelişmiş ülkelere yollanmıyor.
Bu arada 4000 km bakımı hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler için söyleyeyim, dün bakıma götürdüm 45 YTL tuttu. 1000RR bakımıyla kıyasladığımda bence son derece makul bir fiyat. 20-50 Mobil Tam sentetik yağ koydurdum. Bu CBR125R çok masrafsız bir motor yaaa.. Hem de az yakıyor. Bence çok ideal bir makina.
Dün bende 4000km. bakımına gittim, ama tam olarak 72,00ytl verdim. Kalem kalem yazarsam; CRAEIA-9IRID Buji: 24,57+ Castrol Power1 Racing 10W-50: 15,26+İşçilik: 21,20+ K.D.V: 10,99. Bir de öğlen gitmiştim Yemeğe davet ettiler yukarıda. Personelle beraber yedim. Onun parasını mı aldılar acaba.