Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
2007 model CBR125R nin Türkiye gelmeyeceği sanırım doğru. Ben de Honda'dan birkaç kişiden duydum. Önce ellerindeki eski modelleri satmak istiyorlar. O yüzden de yeni çıkan modeller bizim gibi az gelişmiş ülkelere yollanmıyor.

Bu arada 4000 km bakımı hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler için söyleyeyim, dün bakıma götürdüm 45 YTL tuttu. 1000RR bakımıyla kıyasladığımda bence son derece makul bir fiyat. 20-50 Mobil Tam sentetik yağ koydurdum. Bu CBR125R çok masrafsız bir motor yaaa.. Hem de az yakıyor. Bence çok ideal bir makina.


Dün bende 4000km. bakımına gittim, ama tam olarak 72,00ytl verdim. Kalem kalem yazarsam; CRAEIA-9IRID Buji: 24,57+ Castrol Power1 Racing 10W-50: 15,26+İşçilik: 21,20+ K.D.V: 10,99. Bir de öğlen gitmiştim Yemeğe davet ettiler yukarıda. Personelle beraber yedim. Onun parasını mı aldılar acaba. :):queen: . Bir de benim eski 100/80 orj. lastiğe alıcı çıktı çocuk 70 ytl vereyim dedi de ben çok dedim 70ytl. kaça bırakayım adama yani bunun ortası nedir. 50 mi 40 mı ne diyeyim, çocuğuda kazıklamadan ama lastiği 2000 km.' de değiştirdim. Teşekkürler....
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Nasıl değiştirdim; neden iridyum mu alım ya da neden tümden mi değiştirdim? İridyumu soruyosan onu ben tercih ettim de, tümden değiştirmemi soruyorsan, servis 5000km.'de buji biter dedi ondan değiştirdim...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Açık konuşayım performansa bir etkisi yok gibi daha basma şansı bulamadım ama yaıt tüketimini etkiledi diyebilirim. Çiğ atılan benzin oranını biraz daha düşürüyor olabilir, ama yine de net konuşmam için biraz daha zamana ihtiyacım var. Buji hakkaten 5000km.'de optimum ömrünü bitiriyor değil mi? Yani yanlış birşey yapmadım, inşaallah yine...?
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
47
ya ben mi yanlış gördüm yoksa gerçekten cbr250 varmı var da neden satılmıyo :silent:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
var mı bılmıorum ama satılmamasının amacı
getırılırse fıyatının yuksek olması nedenıyle getırılmıyor
bıldıgım kadarıyla cbr 250 eskı bı model..noldu rs125 sarmadımı?
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
27
4000 bakımı 8000 bakımı arkadaşlar bu aletler her 1000-2000 kmde bakıma mı giriolar, annamadım??? nedir bakım periotları ve en pahalı periodak bakım kaçıncı olan ve kaça patlıyo ??
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
47
cbf250 olmasın sakın o...

ya ben çok yaşlandım gözlerim görmüo yada bu resimde bi sorun var :D

honda-cbr250-03-bikepics-051797.jpg

honda-cbr250-03-bikepics-051791.jpg

honda-cbr250-03-bikepics-051792.jpg
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Selam millet uzun bi aradan sonra tekrar aranızdayım :) araştırdım sordum baktım ettim... Benim de ilk motorum kanuni popcorn dan sonra cbr 125 olmalı diye düşündüm :) Bi ara rs 125 e taktım yalnız olmaz ilk baslardaa biras riskli..

Şimdi soruyorum.. Malum aile desteği sıfır :pr: Neysee ve sonunda yalowa ya gelmiş bulunmaktayım :) Buralarda ve ya ist ' da 1000 YTL peşin :) 500 500 2. el bi cbr satan yer war mı arkadaşlar:) hazır geldik alıp gidelim rizeyee :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
cbr f sport o ama yurt dışı...Üstelik kuyruğunda 250 yazıyor sanırım benim bildiğim ve emin olduğum Türkiye'de yok 250cbr...
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
yukardaki motordan türkiyede var arkadsalr binenler var.aynı renk

hondaya mail attım cevap gelmedi 07 modeller hakkında
2007 modeli bekleyen arkadslar karar vereniniz varmı.???
*honda 2007 yeni dizayn cbr 125r seneye kadar bekleyerek
*honda 2007 model klasik dizayn cbr125r
*honda 2006 -2005 model ikinci el
*honda 250 ve daha üst bir model
*x marka 125 ve daha üstü bir model
hangi tercihi yapmayı düşünüyorsunuz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst