- Katılım
- 17 Ara 2006
- Mesajlar
- 108
Selam millet. Özgür naber ya?yıkadın mı motoru:mrgreen: bizde vardık bileciğe.görkem nerlerde ya?
bu arada 07 cbr gelmiyomuş.bugün mototalde hondanın tr için bastırdığı 2007 kataloğunu verdiler.ve 2007 cbr kısmında bizim motorlardan var.sordum hatta satıcıya 2008 de gelcek dedi.
bu arada 07 cbr gelmiyomuş.bugün mototalde hondanın tr için bastırdığı 2007 kataloğunu verdiler.ve 2007 cbr kısmında bizim motorlardan var.sordum hatta satıcıya 2008 de gelcek dedi.