Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Selam millet. Özgür naber ya?yıkadın mı motoru:mrgreen: bizde vardık bileciğe.görkem nerlerde ya?

bu arada 07 cbr gelmiyomuş.bugün mototalde hondanın tr için bastırdığı 2007 kataloğunu verdiler.ve 2007 cbr kısmında bizim motorlardan var.sordum hatta satıcıya 2008 de gelcek dedi.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yıkadık parlıyor sımdı sırketteyım:)
gorkem tıyatroya gıttı
tanıstıgıma cok memnun oldum savas
en kısa zamanda gelcez bılecık e :)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
walla ben de çok memnun oldum özgür, görkemlede tabiki. bugün ağzımızın sularını baya akıttık ama :mrgreen: er-6n falan:p bekliyoruz sizi en kısa zamanda bileciğe. bizde kalcaz tabi ki.sakın otel var mı diye sorma:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi Vatana Millete Hayırlı Olsun :p
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
sorma..
brosuru koydum onume ona bakarak calısıorum motıvasyon tavan su anda:)
onu bılecık e gelınce konusuruz abi:)
bu arada gorkemın ruhsatının kılıfını begenmıstım
ona bakarken benım cantaya atmısım:)
adamın ruhsat bende sımdı
bıde mototalı arattırdık adamlara:)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
hehehe ne adamsınız ya :mrgreen: bende arabada gelirken brosure bakıyodum baya motive olmusum 600rr a bakarken :)neyse hadi ben gidiyorum akşam görüşürüz yine.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Geldiiimm.... tiyatro süperdi =) Fakat bayağı bir kafa patlatmak gerekti üzerinde...
Cuma alırım senden ruhsatı özgür :)

Ya eğer bu hafta gidebilirsek gidelim çünkü gelecek haftasonu test sürüşüm var Bmw'de :bounce:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
Selam millet. Özgür naber ya?yıkadın mı motoru:mrgreen: bizde vardık bileciğe.görkem nerlerde ya?

bu arada 07 cbr gelmiyomuş.bugün mototalde hondanın tr için bastırdığı 2007 kataloğunu verdiler.ve 2007 cbr kısmında bizim motorlardan var.sordum hatta satıcıya 2008 de gelcek dedi.

haydaa :mrgreen: dedigim gibi bugun görüştüm dediler;motor gelecek önumuzdeki ay istanbul fuarınada çıkacak satılacak diye.hatta gelmeyecegi söylentilerini ve sebeblerinide hatırlattım.ama karalı görünüyorlardı
zaten gelirse ilk istanbula gelecegi için ben daha fazla bu işi kurcalamiyacağım.
bekleyelim görelim.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Özgürün dediği gibi... Şu an onlar da tam olarak bilmiyorlar... Ellerinde çok fazla 2006 cbr var... 2 seçenek var.

-Ya önce 2006'ları elden çıkaracaklar sonra 2007 getirecekler
-Ya da 2007 getirecekler , 2006'ları da makul fiyata elden çıkartacaklar.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
gorkem soyledıklerın cok mantıklı hatta bana kalırsa 2.ci tercıh agır basıyor aklımda.

honda bu konuda pazarlama stratejısı olarak one de cıkan bır fırmadır.yenı kasa cbr lar gelır ve eskı kasa olanları da cok uygun fıyata ellerınden cıkartırlar.bu da ıstedıklerı gıbı markalarını pıyasaya sunmanın bır yoludur ..:wiinkk:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Beğendim ben bunları... Acaba nerede bulabiliriz?
Özgür bugün baktıklarımız bu tür değildi... Bunlar çok güzelmiş. Izmirde olsam hemen alabilirdim.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hayır aynı model degıldı tabıı de
yanı cbr 125 ıcın tankpad vardı onu kastedmıstım:)
yenı bıseymıs gıbı yazılmıs sankı oyuzden gorkı:)
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
18
tur olarak ve sekil olarak bunları bulman imkansiz o anlamda soledim cikti diye cunku ben yapiyorum bunlari

kisiye ozel de yapiyorum yani senin tankpadin senin zevkin ne istersen resim o

ornekleme olarak
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ha bu arada... sen o satıcısın dimi... pişt reklam yapma bakim... mod'lar görmesin atar valla =) sen mailini yaz da garanti olsun =) (atılmadan önce :p )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst