- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
akıl var mantık var
ha bıde arama butonu var
bıraz usenmesen
desem??
ha bıde arama butonu var
bıraz usenmesen
desem??
akıl var mantık var
ha bıde arama butonu var
bıraz usenmesen
desem??
cbr 125 mi rs 125 mi desem?ve neden desem???
akıl var mantık var
ha bıde arama butonu var
bıraz usenmesen
desem??
sora bana agresifsin diolar
10000kere yazilan ayri topici olan bi seyi niye soruosunuzki
http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/5521-cbr-125-and-aprilia-rs-125-a.html