Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
cbr 125 mi rs 125 mi desem?ve neden desem???

RS125 : 2 zamanlı ; 125 CC ; 28 HP ... tam bir şov motoru...
Kısa yollar ve şehir içi için son derece ideal...Yedek Parça ve Servis ağına dikkat...


Ama motosiklet yaşamını tatmak istersen CBR 125 daha uygun olacaktır...:cat:
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
47
akıl var mantık var
ha bıde arama butonu var
bıraz usenmesen
desem??

arama motoru olduğunu ben de biliyorum ve şu an forumların içinde boğulmuş durumdayım.belki bi cbr sürücüsü olarak ya da motor tutkunu olarak bana cvp verebilirsin diye düşünmüştüm kusura bakma..Dier arkadaşlara teşekkürler.
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
a mı desem b mi desem c mi desem nedesem:queen: :cherry: demek ayrı binmek ayrı hocam arkads o yüzden arama yap demiş sanırım:mrgreen:
şahan gökbakar da böyle diyorsu kim 500 milyar ister yarışmasında
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
pistlerde yarışacak isen rs125 kesinlikle...ama biraz tadına varıp birazda yol yapacaksan cbr 125. zaten maddiyat rs125 yetiyorsa ikinci el bi 500 yada 600 de alabilirsin:p yurdum şartlarında !
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Özgür yarın geliyoruz istanbula motorla beraber.Siz geliyo musunuz Görkemle beraber mototal e?biz sabah 8 gibi çıkcaz yola babam 2,5 saatte ordayız diyo uçarak gelcek heralde :) bizim istanbula varmamız 11 biraz geçer heralde.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
savaş yarın geliyoruz biz özgürle , muhtemelen 1.30 gibi mototalde oluruz ona göre....

...geliyorum birazdan...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
tamam görkem. ya şu sinyal işini halletcez di mi görkem? çünkü en acil sinyaller. alıp mototale bırakcaz.2 tane alcaz zaten.siyah camıda alcaz tabiki.zaten mototalde varmış.
bu arada mesajımı aldın di mi görkem?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Mesajını aldım savaş....
Bu arada keşke 4 sinyal alsaymışsın... neyse olmadı sonra tamamlarsın :) bakarız yarın birşeyler.

Rs125 konusunda o kadar çok yazı yazdım ki yazasım gelmiyor... Ama yine bir özet geçersem : Avrupada olsaydık Rs125 fakat Türkiyede kesinlikle ama kesinlikle hiç kaçarı yok hatta bedava verseler almam , Cbr alırım =)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
tamam özgür, görkem yarın 13 gibi mototalde görüşürüz. sonra beraber sinyalleri alırız.sinyal şimdilik 2 tane alıyım da sonra alırım diğer iki tanesini.malum masraf çok...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
sağol özgür,
tamam yarın görüşürüz.
bende yatıyım artık.hepinize iyi geceler....
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
merhaba arkadslar bugun antalya Honda yetkili satıcısı ile görüştüm.2007 modeller geliyormuş.:cat:
büyük bir çelişki çıkacak yarımız geliyor diyor yarımız gelmiyor.bakalım ne olacak:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
dark07 insallah dediğiniz gibi olur ama ben aldığım cevabı bi önceki sayfada sizlerle paylaşmıştım.kendine iyi bak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hey junyors adamım gayet sakınım:)

buarada hondanın elınde cbr 125 stogu cokmus o bıtınce 07 kasa gelıomus
son durum budur yani..
gorkem tıyatro noldu abı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst