- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
Yavaştan heyecanlandım ben cıbırlara ya şimdi bakalım ne olucak sabırla bekliyorum...Bence sıfır alabilecek durumda olanlar ve uzun süre kullanmayı düşünenler alsınlar gidip de sıfır...Benim gibi yakıt yönünden düşünürseniz olayı hiç deiştirmezsiniz mesela ama yok ben bunu geçiş motoru olarak düşünüorum derseniz bence temiz 2.el bulunabilir.Ve 4000ytl'ye kesinlikle 3000altı bulunabilir...Ben de büyük ihtimal ki%100 bu, alırsam cıbır 2.el olucak..Malum ekonomik durum...Ayrıca en azından 750ytl'ye kadar da ekipmanlar tutacağı için ne yapacağımı bilmiyorum.