Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
ben istanbula gelicem az önce anasayfaya bir konu verdim fuarlarla
ilgili oradaki çoğunluğun görüşlerini aldıktan sonra
kısmetse gelicem.......
onları bilmem ben bir tane video ya hazırlayacağım 2 hafta içinde çekerim
ama siteye aktarma işi problem
onuda bir arkadaşıma yaptırırım.........
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
yok ya benim ööle şeylerde gözüm yok.... bgn cbf 250 kullandım otoyolda... fena bir alet yaa, çok kafam bozulursa bunu satıp ondan alırım heralde...
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
31
sevgili @stok tekrar hoşgeldin abi pantolonun içine gazete koy müthiş bi yöntem soğuğun s si geçmez içeri :D
sende iki tane cbr 125 likmi var panelinde repsol yazıyor sende kırmızı mavi satıyordun.

walla yalovadan gelirken denemiştim o yöntemi görkemler bilir :) revitin bi pantolununu aldım air guard falan yazıyor ama hikaye 170 ytl verdim fos çıktı :(
bu arada benim bi tane motorum var onuda satmayı düşündüğümü hatırlamıyorum :)
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
beyler acayip karasızım. Yarın İzmir için yola çıkacam motorla mı gitsem. Antreman yaptım, heves yaptım ama (100 km. durmadan sürebiliyorum. 100 km sonunda da çok fena olmuyorum) yine de, bir karasızlık var tabi. Ne diyorsunuz 435 km. imiş tam.İki zor yer var; biri toroslar diğeri denizli tarafı Aydın'dan sonrası zaten TEM. Bir akıl verin bana... Çok heves yaptım bu uzn yolu ben ama. Allah sonumuzu hayretsin. Teşekkürler...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Abi araban varmış atla arabaya git bak bunun dönüşü de var... Hem kışın ortasındayız km'ler değiştikçe hava ve yol koşulları da değişecek... Motor bir arıza çıkarırsa ne yapacaksın???

Sen olsaydın dersen .... Ben olsaydım şu anki tecrubemle giderdim ama Kerpe tecrubemden önce gitmezdim... Çünkü gidiş-dönüş 300 km'lik yol bile beni feci yormuştu , ki 2 kişiydik... Bence çıksan bile tek çıkma yanında yardımcı olabilecek bir insan , bi arkadaşın olsun... Hep yolu düşünme bunun acil durumları da var.
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
çok haklısın ama içimde acayip bir istek var ve bir türlü engel olamıyorum. Hani mantığın yapma duyguların yap der ya... Böyle durumlarda sonuçlar çoğunlukla pek hayra alamet olmaz ama yinede insan yapar, işte... bakalım. Bu gece geçsin kesin bir karara varırım. Göreceğiz mantığım mı kazanacak kalbim mi... Teşekkürler görkem değerli katkın için...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Birşey değil , daha yazmak isterdim fakat başım çatlamaya çalışıyor sanırım acilen yatmam gerek :) iyi geceler...

Özgür 11'de Beş.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Ohooo biz bu başlığa bakmayalı aylar oldu, CBR125 ile driftler, draglar konuşuluyor. Atmasyon işlerle uğraşacağınıza bundan birkaç yüz sayfa önce yazılmış çizilmiş yararlı bilgileri okusanız, en azından size faydası dokunur diyorum. Kolay gelsin!
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
@praetorian
Abi sana bişey diyimmi sen gerçekten yaşını gstermion yane bmakarasına bile desek sen bize laf sokuyon neyse alııştık abicim artık sen merak etme ben ne kadar drift burnout felen fişlan desemde motora kıyamam ve camınada kıyamam...Tşk ederm :D
@boy
veee boy ustamızda ufak bir atlayışta bulunup ortaya ufak gereksiz bi laf atmış Boy usta biz diyoruz ankara sen diyorsun istanbul o yazıları okudum ve cbr 125 hakknda drift ve drag konuşmak yasalara haykırımı veya suç teşkil ediyormu kötü örnekmi oluyoruz herneyse sana saygım var daha önceki yazılarınıda okudum ve cbr hakkndaki gezini ve motor hakkndaki yorumunu okudum sende bu motor hakknda bisimle hemfikirsin ama bisi eleştirircesine konuşman bence gereksiz olmuş tşr ederm herkese iyi akşammlarr:)
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Sevgili Ömer, Özgür yazdıklarına bakarak yorum yazıyor bunları, kafasına göre değil herhalde, madem yapmayacaksın ne demeye yazıyorsun. Madem yazıyorsun neden yapmıycam diyorsun. Bir sus, iki dinle Ömer. Ayrıca Mehmet küçük bir eleştride bulunmuş, saygı demişken, saygı saygım var diyerek değil, hareketlerinle gösterilen bir şeydir. Yani saygı göstermelik değildir bir kişiye saygı duyuyorsan yazmana gerek kalmaz, zaten anlaşılır, sen adamın yazdıklarını garip bir dil ile eleştir sonra saygım var de, sence bu saygı mı? Ömerciğim, gençsin, fırlamasın, her ne kadar çok duysan da bu lafı bir kez de benden duy belki bu sefer kulağına küpe olur "Biz de o yollardan geçtik" ama alacaksan Özgür gibi aklı başında kişileri kendine örnek al. Örnek almak güzeldir, taklit demiyorum kendin ol, yine kendin gibi davran ama, herkesin fikrine de "Saygılı" ol bu çok önemli. Hayat makara değil, ama makara yapmayacak kadar da sıkıcı değil... Kendine dikkat et keza tavırlarına da, ben seni seviyorum neden, çünkü anlıyorum senin yaşında bir sürü stajyer, garson, bellboy arkadaşla çalışıyoruz yaşın böyle gerektiriyor ama yaşın gibi davran ki seni daha çok sevelim... Bilgi yaşlada olmuyor gerçi ya neyse... İnşallah bu dediklerimi dikkate alırsın. Konu dışı oldu, kusura bakmayın ama gerekli diye düşündüm...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@omerdusmez
veee boy ustamızda ufak bir atlayışta bulunup ortaya ufak gereksiz bi laf atmış Boy usta biz diyoruz ankara sen diyorsun istanbul o yazıları okudum ve cbr 125 hakknda drift ve drag konuşmak yasalara haykırımı veya suç teşkil ediyormu kötü örnekmi oluyoruz
Arkadaşım yaşın kaç bilmiyorum ama yazdıkların çok genç ve toy biri olduğun izlenimini veriyor bana. Sanıyorum şu anda motorun yok ve 2007 CBR125R almayı düşünüyorsun. "drift drag felende yaparıs benim ilgi ilanım şu an drift ama burnout felen filann hertürlü bisiklette bunların hepsini çok fecii bi şekilde yapıyodumm" demişsin. Bu konumdaki birinin drift gibi kavramlardan bahsetmesi komik kaçmış sadece, ben bunu belirttim. Bisikletle drift ve drag yapıldığını da ilk kez senden duydum. Ya sen drift ve drag ne demek onu bilmiyorsun, ya da makara yapıyorsun. Sen motoru al da bakalım nasıl yapıyorsun bunları bize de gösterirsin. Bisikletle yapıyormuşsun feci şekilde, bir buluşmaya gel de göster ben çok merak ettim bunların nasıl yapıldığını... Şimdiden bahanelerini duyar gibi oluyorum :mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
arkadaslar resme bakın hemde konu biraz gevşemiş olur.baya gerginlik olmuş:mrgreen:
enteresan bi cbr 125 :rendeer: :mrgreen:
bikepics-192849-200.jpg


:)
Yeni modeller süper

evet kardeş yaa baya güzel bende bekliyorum.ama bi turlu karar veremedim 07 mi alsam yoksa 3500 ytl verip temiz bi ikinci elmi alacagıma.bir haftadır sürekli bunu düşünüyorum.:pale:
bitane repsol ile görüştüm 2. el makına 2800 km de ve çok temiz.
ama işte nefis illa diyor bekle 07 yi al. onu aldıgımda da buyutmek isteyecez.baya bi fark olacak :pale:
ben normalde kararlarımı çabuk veren biriyim ama sanırım bu sefer oyle olmadı 07 mi ikinci elmi oyuzden bi türlü kararsız kaldım.

2007 modeller kontak çevirdi.hadi hayırlı olsun
bikepics-773748-full.jpg

bikepics-773736-full.jpg

bikepics-773735-800.jpg

bikepics-773733-170.jpg

bikepics-773740-full.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Tem 2005
Mesajlar
172
abi cbr 125 değil bence o... cbr 125 le cgl 125 in çarpışmış hali felandır herhalde... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
abi cbr 125 değil bence o... cbr 125 le cgl 125 in çarpışmış hali felandır herhalde... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hayır ya cgl 125 le alakası yok.bu daha degişik bişey ilk gördügümde baya güldüm :) neye güldüm bilmiyorum ama baya güldüm.
rahat sürüş için yapımış bi model sanırm. bi koltuk bukadar berbat görünür :farao: bunu çizen adam ya sorunlu yada zararlı bişeyler bagımlısı :queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@kurt_kapani_mos
yeniden hoşgeldin :D

@ekici55
görünüş süper , gerisi fıs :p hoşgeldin :D

@dark07
Bende motoru ööle yapcam :queen:

@dgrmr
Yazdıklarına katılıyorum çok doğru yazmışsın :rendeer:

@onr.sual
Popcorn ne yapıyo iyi mi? :p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
Yok devil ne alaka :) Sadece merak ettim bende Bursalıyımda İhsaniyeden belki tanışıyoruzdur diye sordum:cat:

bursalısın yani tanışırız inşallah bir gün .
sende motor varmı yada ne marka cbr 125 mi.........
ben bazen yada çoğu zaman carefour a gelirim motoru
belki görürsün. cbr 125 kırmız-mavi 16 z 1806
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst