Sevgili Ömer, Özgür yazdıklarına bakarak yorum yazıyor bunları, kafasına göre değil herhalde, madem yapmayacaksın ne demeye yazıyorsun. Madem yazıyorsun neden yapmıycam diyorsun. Bir sus, iki dinle Ömer. Ayrıca Mehmet küçük bir eleştride bulunmuş, saygı demişken, saygı saygım var diyerek değil, hareketlerinle gösterilen bir şeydir. Yani saygı göstermelik değildir bir kişiye saygı duyuyorsan yazmana gerek kalmaz, zaten anlaşılır, sen adamın yazdıklarını garip bir dil ile eleştir sonra saygım var de, sence bu saygı mı? Ömerciğim, gençsin, fırlamasın, her ne kadar çok duysan da bu lafı bir kez de benden duy belki bu sefer kulağına küpe olur "Biz de o yollardan geçtik" ama alacaksan Özgür gibi aklı başında kişileri kendine örnek al. Örnek almak güzeldir, taklit demiyorum kendin ol, yine kendin gibi davran ama, herkesin fikrine de "Saygılı" ol bu çok önemli. Hayat makara değil, ama makara yapmayacak kadar da sıkıcı değil... Kendine dikkat et keza tavırlarına da, ben seni seviyorum neden, çünkü anlıyorum senin yaşında bir sürü stajyer, garson, bellboy arkadaşla çalışıyoruz yaşın böyle gerektiriyor ama yaşın gibi davran ki seni daha çok sevelim... Bilgi yaşlada olmuyor gerçi ya neyse... İnşallah bu dediklerimi dikkate alırsın. Konu dışı oldu, kusura bakmayın ama gerekli diye düşündüm...