Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yok bende tam bilmiorumda
ole biyerde okumustum cbr in on fari 1 milyar die
neyse
tahmini fiyat olayinida bilmiorum aslinda
sadece aklima o geldi
yapilabilir bisi sonucta...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Söylemek istediğni şimi anladım dishy:)
sağol kurt_kapanı.
Bi an önce yaptırmak istiyorum çünkü motorumun o halde beklediğini düşününce deli oluyorum.Allah kimsenin başına vermesin.Motoruma binemesem bile yaptırıp kapımın önüne koycam.Sapasağlam beni beklesin:)
Neyse ben şimdi gidiyim motorumun fotolarını çekip geliyim.Mototal a falan göderirim.Buraya da koyarım.Hepinize çok teşekkür ederim...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
12022007100zm3.jpg


12022007104ks0.jpg


12022007105gm7.jpg


12022007106zo6.jpg


12022007107hg1.jpg
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
savas arkadasım cok gecmıs olsun..kotu gorunuyor ama sana bırsey olmamıs allahtan canın sagolsun
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Sağol eby78. 1500 ytl yi bulcakmış yaptırmak.O önemli değil de yeter ki eskisi gibi yapsınlar motorumu
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Sağol eby78. 1500 ytl yi bulcakmış yaptırmak.O önemli değil de yeter ki eskisi gibi yapsınlar motorumu


tanıdıgın,işçiliğine guvendıgın bır honda servısı orjınal gıb yapacaktır emın ol.:wiinkk: amortısorler saglam gıbı gorunuyor en azından egıklık yok gıbı ufak bır kontrol bakım ve yenı grenajlarla canavar olur mavı cbr ın..:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ya gamli baykus gibi konusmak istemiorum ama
amortisorler ole gozukse bile ole olmayabilir

benim amortisor ufak bi kaza sonucu tikirti yapmaya baslamisti
kafaya kafaya carpmada halini tahmin bile edemiorum
gerci tikirti gecti simdi ama:D
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@dishy
Geldim geldim.... Mavi cbr çok yakışmış , zaten cbr kız motoru :cherry: (ortalık karışsın biraz)

@savas11
Arkadaşım çok çok çok geçmiş olsun... Boşver maddiyatı sana birşey olmamış o yeter... Sana birşey olsaydı ömür boyu cbr göremezdin belki onu düşün....
Şimdi...
Far bir kere çok pağlıdır...Onu sonraya brakabilirsin veya pelt bir cbr bulup onun farını alabilirsin... Bazı sitelerde var sahibinden.com'u da bir araştır...
Sağ grenajda birşey yok sadece tamir ettirebilirsin bu sana 30-40 milyona patlar...
Sol grenaj komple değişecek... Üstteki 100 milyon civarı , alttakini bilmiiyorum ama o bayağı tutabilir...
Cam ne kadar bilmiyorum fakat pahalıysa git benim gibi 120 milyona siyah cam al :D
Gösterge panelinde birşey yok gibi... Ama 2 resimden birşey çıkaramıyorum birkaç tane daha çekseydin keşke.
Muthemelen arkasındaki demir konstriksiyon zarar görmüştür onlara kaynak yapılacak... Sinyaller de iyi fakat arkasındaki destekler kırılmış veya yamulmuştur onlar düzeltilecek.

Jant-disk-balata iyi gibi fakat bilemem... Inşallah sadece far ve grenajlardır değişmesi gereken... Bunlar sana minimum 1.500'e çıkar.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Evet amortisörlerde banada bişey yok gibi geldi.İnşallah yoktur. Ama göstergeler çok pahalı. 610 YTL!!! Ön far 105 ytl...Ö tekerlek ve diskte bişe yok.Far, granajlar ve göstergeler değişcek.Ayrıca granajların içindeki granajlar tutan ve koruma sağlayan demirler yamulmuş.Düzeltilcek.
Bu arada çok sağol Görkem. Bende işin maddiyatında değilim.Yeter ki bana motorumu eskisi gibi geri versinler.Tek isteğim bu.Yeni resimleri de koydum.5 tane olması lazım
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Tamam Görkem bakıyorum şimdi.Bu arada sizleride kaliteli servis ve parça konusunda yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
@dishy
Geldim geldim.... Mavi cbr çok yakışmış , zaten cbr kız motoru :cherry: (ortalık karışsın biraz)

ehehe benimki de böyle diyor :p kız motoruna biniyorum diyor,sen ne zaman büyütüceksin..Ne düşünüyorsun :silent:
O R6 istiyor da ben değiştircem fikirlerini :cherry: :bounce:

Bazen biniyorum arkasına, çok kötü ya.Izdırap :p :p
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Ama mavi renkte bulmak çok zor galiba.Fiyat araştırması yaptım, bazı servisleri aradım ve masraf 1500 ytl, geçebilir de. Bu arada fotoları mototal a mail attım. Cevaplarını bekliyorum.İnşallah cevap verirler..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@kurt_kapani_mos
Bizim farkara xenon uygulaması yapmak ne kadara patlar bilmiyorum fakat büyük motorlara 350-400 milyona yaptırılıyor... Zaten xenon uygulaması gereksiz...
Beyaz fara gelince , beyaz far görüşü azaltır ona göre uygulamayın...
En iyisi 35W'lık H1 veya H3 halojen ampul bulup takmak... Ben bu aralar böyle yapacağım.
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Ben bu hafta sonu motosikletimle turladıııım 3 ay sonra ilk kez(Bu duraklama döneminin sebebi ,hava şartları tabi,yavaş yavaş ilerleme dönemine geçiyoruz:))
Haftasonu hava güzel olursa yapalım mı cıbır buluşması ne dersiniz????
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@savas11
Boşver rengi sen , Hondanın mavi renginin kodu motorun üzerinde yazıyordur... Boyaması kolay , önemli olan parça.

@dishy
Ohohoo R6 he? Iyimiş... Ben tam olarak karar veremedim bakıcaz , değiştirceim zaman karar veririm... Ya Er-6F yada Fz6,Hornet ... Ama pek naked sevmem.

@starsailor
Olur bana uyar... Ne zamandır buluşmuyoruz cbırcılar , güzel olur :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst