Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
HondaHonda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
savas11 çok geçmiş olsun .
önce sağlık honda daha nice cbr lar üretir ama insanın aynısı olmaz
takma kafana yavaş yavaş halolur herşey
motorunda baya hasar var evet masrafı baya tutar...
bursa servisi evet biraz tamir işine gıcık burası sadece montajcı
iyi servis ama yapmak yerine hemen yenisini satmayı yeğliyorlar.
inşaallah önce sen sonra motorun iyileşir...........
DEVIL CBR çok teşekkür ederim arkadaşım, sağol. Tabi ki önce sağlık ama insan motorunu da düşünmeden edemiyo.Evet bursa servisi montajcı.Tamirle pek uğraşmıyolar galiba senin de söylediğin gibi.Em iyisi mototal.Haftasonu getircez motoru istanbula.
Tamam önceden haber veririm hangi gün gelceğimi.Bende sizle görüşmeyi çok isterim.Aslında ben size sölicektim gelebilirseniz gelin diye ama ayıp olur diye demedim
Bu arada ben Oytun Beyle konuşmuşum.Yedek parça kısmına iletmişler isteklerimi.En kısa sürede bilgi vercez dediler.
fikirlerimiz şudur...
çüşünüz :cherry: aman uzak dur ... 19bin kmdeki 2005 cbr'a ben ancak 2.750 veririm...
cbr'lar bitti sanki yaw... sen 3.500'e gıcır gıcır bi cbr bulursun
savas11
Fiyat listesi çıktı mı... Aman önce listeyi mahaliyeti öğren sonra işe kalkış
Yok Görkem daha çıkmadı.Yarın gelir büyük ihtimal.Önceden herşeyi öğrenip gelmek istiyorum senin de dediğin gibi.Sonra orda süprizlerle karşılaşmıyım.Fiyat listesi gelince buraya da yazarım.