Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
bu arada bır sorum olacak arkadaslar cbr ın aynalarını hyosung lar gıbı kafa grenajına koyma sansı yokmu resımdekı gıbı ?

adsz3ic5.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
tahminen oytun beyle konustun
onlar duseltebiliolar tabii hasara bagli olarak die biliorum
8000 de hava filtresi almaya karar verdim

olmuo
olsada gozukmuo
denendi
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
hava filtresi tek başına bi bka yaramaz :cherry: ama mototalım geldi diosan başka
benim bundan soroa motora yapcaam tek masraf malossiiiii
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ya Özgür o üzerindeki filtre daha 2-3 yıl dayanır... 2006 motorun filtresine birşey olmaz... Fakat temizletmek gerek, onu da yapıyorlar zaten...
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
savas11 çok geçmiş olsun .
önce sağlık honda daha nice cbr lar üretir ama insanın aynısı olmaz
takma kafana yavaş yavaş halolur herşey
motorunda baya hasar var evet masrafı baya tutar...
bursa servisi evet biraz tamir işine gıcık burası sadece montajcı
iyi servis ama yapmak yerine hemen yenisini satmayı yeğliyorlar.
inşaallah önce sen sonra motorun iyileşir...........
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
peki gorkemm abii ne kiziosssunnNnnnn
carbon fiberi sormussun cevap gelmis ft de..
havaya bak ya
sapitti iyice..
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
DEVIL CBR çok teşekkür ederim arkadaşım, sağol. Tabi ki önce sağlık ama insan motorunu da düşünmeden edemiyo.Evet bursa servisi montajcı.Tamirle pek uğraşmıyolar galiba senin de söylediğin gibi.Em iyisi mototal.Haftasonu getircez motoru istanbula.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Tamam önceden haber veririm hangi gün gelceğimi.Bende sizle görüşmeyi çok isterim.Aslında ben size sölicektim gelebilirseniz gelin diye ama ayıp olur diye demedim :)
Bu arada ben Oytun Beyle konuşmuşum.Yedek parça kısmına iletmişler isteklerimi.En kısa sürede bilgi vercez dediler.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
arkadaslar 19 bın km dekı 2005 cbr sızce nasıldır fıyat 3250 denıyor ama km benı korkuttu!fıkırlerınız ne yondedır?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
fikirlerimiz şudur...
çüşünüz :cherry: aman uzak dur ... 19bin kmdeki 2005 cbr'a ben ancak 2.750 veririm...
cbr'lar bitti sanki yaw... sen 3.500'e gıcır gıcır bi cbr bulursun

savas11
Fiyat listesi çıktı mı... Aman önce listeyi mahaliyeti öğren sonra işe kalkış
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
fikirlerimiz şudur...
çüşünüz :cherry: aman uzak dur ... 19bin kmdeki 2005 cbr'a ben ancak 2.750 veririm...


sen oyle dıyorsan dogrudur gorkem ne dıyeyım..zaten bu sana bahsettıgım cbr degıl sanırım ark 2006 cbr yı alıcam goruntu bu yonde.:cat:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
ılk ılan cok ıyı yaa.nerden buldun gosterdın, bak arkadasım da yanımda su an fazla kurcalamasın dıyor,yoksa bana satamazmıs..
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Yok Görkem daha çıkmadı.Yarın gelir büyük ihtimal.Önceden herşeyi öğrenip gelmek istiyorum senin de dediğin gibi.Sonra orda süprizlerle karşılaşmıyım.Fiyat listesi gelince buraya da yazarım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst