Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ya vıdeolar gorkemın ac telefonuyla cekıldı sımdılık ıdare edıcegınız:))
ben ayna ısını halledebılcegım bı yol bılıorum yabancı bı forumda gordum fekat
annadıgım kadarıyla hıc bı sı gozukmuomus:)
gorkeme ayna aldık cok gusel durdu aslında
bende aldımda takıvercez bılare..
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
özgür sen yada görkem kullansın dar bir alanda çekin motor alacaklara birşeyler anlatsın görüntüler ( özellikle viraj alma konusunu şu terse gidon itme tekniği varya ) bu sadece bir örnek siz daha yaratıcı olusunuz......
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abı o konuyu ben kendım anlatırken kafam karısıo:D
zaten egıtımdede
bosverın nası oldugunu bunu bı mucıze olarak kabul edın dedıler
ve uygulayın
:)
gorkem anca stunt yapar peeh anlamaz o ole seylerden
ısın kotusu bugun benım motorun onunun daha rahat kalktıgını anladı damlıcak yıne motora:)
canım repsolum..
gorkem,senın yuzunden hayvan kustu bana gıtmıo:)
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
TAMAM O ZAMAN GÖRKEM BİR STUNT YAPSIN bizde şöyle arkamıza yaslanıp izleyelim bakalım ne cevherler varmış.....
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
tabı yaslan arkana seyret
olan benım motora olsun
yok ya hepsını ogrenıo daha
tam yapamıo..
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
Bir şey diyecem arkadaşlar 3'ümüz birer stunt videosu hazırlayalım görüntüler 2 dk yı geçmesin.herkes kendi motoruyla:mrgreen:
tek teker ,arka kaldırma,burnout.elleri bırakma gibi şeyler olsun artık ne yapabilirsek
tabiki de trafiğe kapalı alan ve tam koruma kıyafatlerimizle.
2 hafta içerisinde 3 videoyuda yayınlayalım aynı tarihte ben zaten ekleme yapamam size gönderirirm siz eklersiniz.
belki anket yaparız 2007 yılı cbr 125r oscar adayalrı ......:)
en iyi tek teker giden
en iyi burnout yapan gibi............
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ben ole seyler yapmam abı:)
bana gelmez stunt :)
benım yapcagım sey dızımı surte surte vıraj almak
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
heh tamam sende viraj dalında yarışmaya katılırsın.....:)
zaten biz çok yapıyoz ya .....öyle ufak tefek şeyler osun yeter...
maksat muhabbet...............:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben fena burnout yaparım :p Zaten yeni lastik aldığımda bu parçalanana kadar burnout yapcam :bounce:
Stoppie de yapmayı öörendim hafiften...
Özgürün motorun önünü de kadırabiliyorm ufaktan... Nihaha!
Virajların zaten ustasıyımm :p

Özgün bgn gece olmasaydı motorun üstünde ayaa kalkmayı deniicektim yaws... Ama alan da çok dardı... :cherry:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
hehehehe pardon elim sürşmüş... hem senin sahte kimliğin "l" ile ::winkwink ::koop::

Yo man ::repci::
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
şişt beyler ayın 25 ine kadar en iyi videonuzu yapın.....:mrgreen:
stunt dalında tabikide.........
bakalım en kafayı yemiş hangimiz:mrgreen:
beyler şaka demiyorum ya yapalım birşeyler.......
2 şer dakikalık olsun video can sıkmasın izlerken
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
Kurye abimizin cbr'ı tekerler ilgimi çekti birde baktım markası ne ola ?
abcd0003uf7.jpg

Sirkecide taktırmış 130 ytl dedi fiyatına çok memnun oldugunu aşırı kayma yaptığı için değiştirdiğini söyledi..
abcd0001pc4.jpg

O kadar kirli olmasına rağmen motorda kendini göstermiş tekerler ee tabi nede olsa CBR :)
abcd0002ol7.jpg
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
bence hiç iyi durmamış motor ince hatlara sahip ve bu yüzden kalın lastik güzel durmuyor tabi benim şahsi fikrimdir.
çocukların babasının ayakkabısını giymesi gibi bir şey...........
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
2005 modelleri için 8000 km yi geçmemiş ve iyi kullanılmışsa 3.500 ytl ideal.
2006 modelleri için ise motosiklet drumuna göre 3.500 -4.000 ytl arası gibi.
bu fiyatlardan aşağı söyleyen varsa motoru gözünle görmen ve servise
motorun durumunu kontrol ettirmen senin yarına olur....

www.intoko.com.tr adresinden 2 .el bulabilirsin ben o siteden buldum ve aldım.
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
:mrgreen: :mrgreen: Devil CbR sen İst gelsene usta bak senin kafa tam benim kafamdan Özgür abi zaten hemen cayydı drift drag felende yaparıs benim ilgi ilanım şu an drift ama burnout felen filann hertürlü bisiklette bunların hepsini çok fecii bi şekilde yapıyodumm:queen: Vede ben Cbr de teker almadan önce eski tekeri bunpt ile tellerini belirgin hale getiricemm:mrgreen: :mrgreen: ve görkem abi abi sende gell sen ben Devil cbr çekelim videoyu you tubeye koyalım Digerlerine kapak olsnn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst