- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
ya vıdeolar gorkemın ac telefonuyla cekıldı sımdılık ıdare edıcegınız
)
ben ayna ısını halledebılcegım bı yol bılıorum yabancı bı forumda gordum fekat
annadıgım kadarıyla hıc bı sı gozukmuomus
gorkeme ayna aldık cok gusel durdu aslında
bende aldımda takıvercez bılare..
ben ayna ısını halledebılcegım bı yol bılıorum yabancı bı forumda gordum fekat
annadıgım kadarıyla hıc bı sı gozukmuomus
gorkeme ayna aldık cok gusel durdu aslında
bende aldımda takıvercez bılare..