Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Merhabalar , motora başlamak için ilk motorumun sizler gibi cbr 125r olmasını istiyorum.Birkaç aya alacağım gibi duruyor (tabi ki 2. el )Çok fazla vlogger ve internet araştırması yaptım ama bir de sizlerden öneri ve görüş almak istedim. Şimdiden teşekkürler..

çok araştırma yapmışsın her şeyi biliyorsundur ama kafana takılanlar olabilirdi keşke onları yazsaydın
şimdi biz görüş olarak ne söyleyelim değil mi ortada tam bir soru yok
ben 2 yıla yakındır kullanıyorum hiç bir zaman pişman olmadım aldığıma
ne yakıtı ne görünüşü ne gazlaması nede fiyatı hiç bir şeyinden pişman olmadım tavsiye ederim
zaten değer kaybetmeyen bir marka ve model Honda Cbr aldığın gibi de satarsın kazasız belasız kullanırsın inşaAllah
 
Katılım
12 Ocak 2017
Mesajlar
2
Herkese merhaba,

CBR 125'ime 1000'lik bakımında sistem değil, muffler dedikleri sırf ses çıkartan egzozlardan takacağım. Şu an için Tiger egzoz fiyatından dolayı cazip geliyor. Trafikte ara gaz verince fark edilebilmek, bir de motoru dinleye dinleye gitmek için istiyorum :) Günde yaklaşık 40 kilometre yapıyorum, 20-20 olacak şekilde gidiş geliş. Çok rahatsız eder mi? Parasına değer mi? Bu gibi sorularım var. CBR 125'ine egzoz takmış olan, özellikle Tiger takmış olan varsa yardımlarını bekliyorum :)
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Beyler (cbr250 sayfasında da paylaştığım) yeni kasa cbr250 motosikletim için H4 beyaz led ampul aldım ama yeni kasalarda H7 ampul takılıyormuş o yüzden giriş kısmı motosikletime uymadı.
İzmirde eski kasa cbr250 veya 2011 model üstü cbr125 kullanan arkadaş varsa satabilirim. Almak isteyen olursa Karşıyaka ya gelebilir montajını yaparız beğenirse alır. Beyaz ışık veriyor. Ampul adaptör kullanılarak test edilmiştir, aydınlatmasının görünmesi için video çektim whatsapptan aydınlatmasını görebilmeniz için video gönderebilirim.

Almak isteyrn arkadaşlar mesaj ile ulaşabilirsiniz 0506 928 33 09. Numarayı forumdan aldığınızı yazarsanız sevinirim.

 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Bir şey merak ettim arkadaşlar benim 7 bin civarı motor için bütçem var bu aralıkta temiz sağlam bir şey bulabilir miyim sizce uygun mudur bütçe?
 
Katılım
7 Ağu 2016
Mesajlar
10
arkadaşlar herkese selamlar forumda daha yeniyim dogru yerdemi yazıyorum onuda bilmiyorum ama muhakkak bi bilen araştıran yada merak eden vardır cbr125r ı yeni kasa gibi çift far yapmak mümkünmü
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
arkadaşlar herkese selamlar forumda daha yeniyim dogru yerdemi yazıyorum onuda bilmiyorum ama muhakkak bi bilen araştıran yada merak eden vardır cbr125r ı yeni kasa gibi çift far yapmak mümkünmü

Yeni kasa değil eski kasalarda çift far var. Ona uygun kafa grenajı bir kaç ayar ile olur mu bilmiyorum ben de hocam çift far 250r lara daha çok yakışıyor yeni kasaları çok hoşuma gidiyor benim orijinali bozmayın bence cbr 125 de derim.
 
Katılım
7 Ağu 2016
Mesajlar
10
orjinal den şaşmamak lazım doğru ama şu ayrı ayrı duran çift farlarda ayrı bi hoşuna gidiyor insanın ☺
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1
Selamun Aleyküm Arkadaşlar Ben 18 yaşındayım ve ilk motorum olarak tercihimi cbr 125 ten yana yapmak istiyorum elimde şuan biriktirdiğim bi miktar yok stajda aylık 500-600 tl arası anlaştık ve 9 ay gideceğim bu miktar yeterli olurmu (annem babamda biraz destek çıkabilir belki)ve size bi kaç tane kafamı karıştıran soru sormak istiyorum.
1=>2010 veya daha önce üretilmiş eski kasalardan almak istiyorum (hem düşüp kalkacağım için ve bütçe açısından) yeni kasayla arasındaki farklar nelerdir tavsiye edermisiniz?
2=>motor almadan önce ekipmanlarını yavaş yavaş al diyen arkadaşlarım var 1000-1500 tl ye kask(ls2 ff351 düşünüyorum) + ceket(4mevsim)+eldiven + pantalon +mümkünse bel veya sırtlık alabilirmiyim(sırttan bele kadar uzananlarda var biraz daha maliyetli tavsiye ederseniz yazarsanız sevinirim)
3=> ailemde kimse motor kullanmadığı için pek sıcak bakmıyorlar araba al geç diyorlar (arkadaş çevremde motor kullanan çok olduğu için motora daha sıçak bakıyorum)onların içinde bir şüphe bırakmadan sizce nasıl ikna edebilirim ?
 
Katılım
24 Mar 2017
Mesajlar
3
merhabalar, şimdi ben bu motoru aldığımda her 6 ayda bir yağını değiştirip her 4bn kmde bakıma götürdükden sonra yapacağım başka birşey varmı ? örnek zincir yağlama gibi. ne sıklıkla yapmalıyım. teşekkürler
 
Katılım
24 Mar 2017
Mesajlar
1
honda 125r

merhaba arkadaşlar honda cbr125r aldım uzun yola gitcem diye ama motor 110 gecmiyo yarın zincir dişli dehiştircem ne önerilsiniz motorun yabancısı oldum icin yardımınıza ihtiyacım var

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

ondan kolay ne var =)) manisada duruyom
1 yakıdı düşük
2 park sorunu yok
3 parcası ucuz
4 vizede uhraşmassın hemen gecer en büyük aracların sorunu
5 sigortası ucuz =))) daha neler neler

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ----------

Selamun Aleyküm Arkadaşlar Ben 18 yaşındayım ve ilk motorum olarak tercihimi cbr 125 ten yana yapmak istiyorum elimde şuan biriktirdiğim bi miktar yok stajda aylık 500-600 tl arası anlaştık ve 9 ay gideceğim bu miktar yeterli olurmu (annem babamda biraz destek çıkabilir belki)ve size bi kaç tane kafamı karıştıran soru sormak istiyorum.
1=>2010 veya daha önce üretilmiş eski kasalardan almak istiyorum (hem düşüp kalkacağım için ve bütçe açısından) yeni kasayla arasındaki farklar nelerdir tavsiye edermisiniz?
2=>motor almadan önce ekipmanlarını yavaş yavaş al diyen arkadaşlarım var 1000-1500 tl ye kask(ls2 ff351 düşünüyorum) + ceket(4mevsim)+eldiven + pantalon +mümkünse bel veya sırtlık alabilirmiyim(sırttan bele kadar uzananlarda var biraz daha maliyetli tavsiye ederseniz yazarsanız sevinirim)
3=> ailemde kimse motor kullanmadığı için pek sıcak bakmıyorlar araba al geç diyorlar (arkadaş çevremde motor kullanan çok olduğu için motora daha sıçak bakıyorum)onların içinde bir şüphe bırakmadan sizce nasıl ikna edebilirim ?

ondan kolay ne var =)) manisada duruyom
1 yakıdı düşük
2 park sorunu yok
3 parcası ucuz
4 vizede uhraşmassın hemen gecer en büyük aracların sorunu
5 sigortası ucuz =))) daha neler neler
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
merhabalar, şimdi ben bu motoru aldığımda her 6 ayda bir yağını değiştirip her 4bn kmde bakıma götürdükden sonra yapacağım başka birşey varmı ? örnek zincir yağlama gibi. ne sıklıkla yapmalıyım. teşekkürler

kullanıcı kitabına göre benim anladığım 8000km de bir veya yılda bir değiştirmen gerekiyor
tabi motor yağı motor bakımının %80'ini oluşturduğu için daha erken değiştirsen daha iyi

her 5.000km veya her 8.000km de bir motoru bakıma götürdüğünü düşün
güvendiğin motorcu her şeyini halledecek
sende kullanıcının yapacağı işleri halledeceksin
mesela hidrolik seviyelerine bakacaksın azalma var mı
soğutma suyu seviyesine bakacaksın alt ve üst seviye arasında mı
zincirine bakacaksın, elini dokunduracaksın yağ var mı yok mu
yağ yoksa yağlayacaksın
veya baktın ki zincir tozlanmış güzel bir temizleyici solüsyon veya gaz yağı ile temizledikten sonra kurulayıp yağlayacaksın
lastik hava basınçlarını petrollerde kontrol edeceksin öne 25 arkaya 29 basacaksın sürekli iki kişi kullanıyorsan arkaya 32-34 civarı basacaksın
ona güzel sözler söyleyeceksin WQEqw :D
zincir yağlama sıklığı kullanıma göre değişiyor mesela malatya yolları kazılır kazılır tekrar tekrar yapılır
bu tozlu pis yollarda 150-200km de bir zincirin aralarına hep toz gelir bende temizler yağlarım
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Arkadaşlar motosikletinizin egzoz saç koruması -gri olan- sizde de dokunduğunuzda oynuyor mu? Bende oynuyor. Neden olmuş olabilir ne yapmak lazım
 
Katılım
8 Kas 2016
Mesajlar
111
Merhaba arkadaşlar sym wolf pulsar 150 tvs apache 180 derken yaşadığım yerde bir motor gördüm 2012 cbr 23 bin km de görünüş olarak temiz duruyor adam ilana 8200 yazmış ben 7 bin verdim kabul etmedi bu motorun piyasası nedir kazıklanmak istemiyorum yardımcı olursanız mutlu olurum 23 binde 8000 diyor 2012 model.
 
Katılım
7 Ağu 2016
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşlar sym wolf pulsar 150 tvs apache 180 derken yaşadığısm yerde bir motor gördüm 2012 cbr 23 bin km de görünüş olarak temiz duruyor adam ilana 8200 yazmış ben 7 bin verdim kabul etmedi bu motorun piyasası nedir kazıklanmak istemiyorum yardımcı olursanız mutlu olurum 23 binde 8000 diyor 2012 model.
sana 17binde tamir yüzü görmemiş orjinal haliyle çiçek gibi cbrımı verim 7500 gören sıfırmı diyor o derece temiz kullandım
 
Katılım
2 Nis 2015
Mesajlar
12
1 ay önce cbr 125 aldım 2011 33 bin km de. 1 ay cok memnundum hiç sıkıntısı yoktu devirli kullandım hayvan gibi 156 gördüm hatta. Ama şuan bi titreşim başladı önce ayaklardaydı şimdi gidona çıktı. Volant a baktık mıknatıslar sağlam zincir yeni değişti ayağımdaki vızıldı titreşim biraz azaldı ama kesilmedi. Titreşim şöyle arkadaşlar devir yükselince fazla rahatsız etmiyo ama devir düşerken 5 binden aşağı mesela fena titriyor neden olabilir
 
Katılım
7 Ağu 2016
Mesajlar
10
1 ay önce cbr 125 aldım 2011 33 bin km de. 1 ay cok memnundum hiç sıkıntısı yoktu devirli kullandım hayvan gibi 156 gördüm hatta. Ama şuan bi titreşim başladı önce ayaklardaydı şimdi gidona çıktı. Volant a baktık mıknatıslar sağlam zincir yeni değişti ayağımdaki vızıldı titreşim biraz azaldı ama kesilmedi. Titreşim şöyle arkadaşlar devir yükselince fazla rahatsız etmiyo ama devir düşerken 5 binden aşağı mesela fena titriyor neden olabilir
motorun şasiye bağlandığı noktqları kontrol et bi fikrin olabilir o zaman
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
84
1 ay önce cbr 125 aldım 2011 33 bin km de. 1 ay cok memnundum hiç sıkıntısı yoktu devirli kullandım hayvan gibi 156 gördüm hatta. Ama şuan bi titreşim başladı önce ayaklardaydı şimdi gidona çıktı. Volant a baktık mıknatıslar sağlam zincir yeni değişti ayağımdaki vızıldı titreşim biraz azaldı ama kesilmedi. Titreşim şöyle arkadaşlar devir yükselince fazla rahatsız etmiyo ama devir düşerken 5 binden aşağı mesela fena titriyor neden olabilir

Debriyaj balatalarını kontrol etmenizde fayda var titreşim ve performansı önemli ölçüde etkiler. Bayır performansına ve devirlendiği halde gücü aktarmada bi problemi var mı dikkat edin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst