foruma selam malum 6 tane hyo değiştirdikten sonra millet cc büyütür ben küçültüyorum.geçen hafta işe gelirken 64 km hız ıle 166 tl rada cezası gelince (gaziantepde her yerde şimdi mobese ve seyyar gezici radar var sizi durdurmuyorlar arkanızdan adrese gelıyor ceza ve üst sınır çevre yollarında bile 55 km )ve şehir içinde eşimin inip binmesi zor olduğu için yeni kasa cbr 125 almaya karar verdim.ve 2011 model cbr aldım turuncu -gri sürüşü ve şehir içi kıvraklığı gerçekten çok güzel hele artçı için inip binmeside yük değil.satıcıdan tüm evrakları aldım faturasına kadar ama kullanım kılavuzu yoktu pdf formatında yenı kasa için pdf formatlı kullanım kılavuzunu nerden bulabilirim.nete baktım bulamadım.ve bir depo ile toplamda kac km gidebiliyor deneyen varmı eski sahibi zorlasam bile 1 lt ile en az şehir içi 35 km dedi bana ve ben depoyu doldurdum yola cıktım 345 km oldu hala benzin var içerisinde : )
motorunuz hayırlı olsun, elinde CBR125 kullanım klavuzunu olan birisi paylaşabilir mi arkadaşlar, türkçe olursa çok daha iyi olur. saygılar..











