Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ocak 2013
Mesajlar
45
foruma selam malum 6 tane hyo değiştirdikten sonra millet cc büyütür ben küçültüyorum.geçen hafta işe gelirken 64 km hız ıle 166 tl rada cezası gelince (gaziantepde her yerde şimdi mobese ve seyyar gezici radar var sizi durdurmuyorlar arkanızdan adrese gelıyor ceza ve üst sınır çevre yollarında bile 55 km )ve şehir içinde eşimin inip binmesi zor olduğu için yeni kasa cbr 125 almaya karar verdim.ve 2011 model cbr aldım turuncu -gri sürüşü ve şehir içi kıvraklığı gerçekten çok güzel hele artçı için inip binmeside yük değil.satıcıdan tüm evrakları aldım faturasına kadar ama kullanım kılavuzu yoktu pdf formatında yenı kasa için pdf formatlı kullanım kılavuzunu nerden bulabilirim.nete baktım bulamadım.ve bir depo ile toplamda kac km gidebiliyor deneyen varmı eski sahibi zorlasam bile 1 lt ile en az şehir içi 35 km dedi bana ve ben depoyu doldurdum yola cıktım 345 km oldu hala benzin var içerisinde : )

motorunuz hayırlı olsun, elinde CBR125 kullanım klavuzunu olan birisi paylaşabilir mi arkadaşlar, türkçe olursa çok daha iyi olur. saygılar..
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
foruma selam malum 6 tane hyo değiştirdikten sonra millet cc büyütür ben küçültüyorum.geçen hafta işe gelirken 64 km hız ıle 166 tl rada cezası gelince (gaziantepde her yerde şimdi mobese ve seyyar gezici radar var sizi durdurmuyorlar arkanızdan adrese gelıyor ceza ve üst sınır çevre yollarında bile 55 km )ve şehir içinde eşimin inip binmesi zor olduğu için yeni kasa cbr 125 almaya karar verdim.ve 2011 model cbr aldım turuncu -gri sürüşü ve şehir içi kıvraklığı gerçekten çok güzel hele artçı için inip binmeside yük değil.satıcıdan tüm evrakları aldım faturasına kadar ama kullanım kılavuzu yoktu pdf formatında yenı kasa için pdf formatlı kullanım kılavuzunu nerden bulabilirim.nete baktım bulamadım.ve bir depo ile toplamda kac km gidebiliyor deneyen varmı eski sahibi zorlasam bile 1 lt ile en az şehir içi 35 km dedi bana ve ben depoyu doldurdum yola cıktım 345 km oldu hala benzin var içerisinde : )

Öncelikle hayırlı olsun ben kışın motoru ısıtmadan binmedim hiç aynı zamanda rodajıda işin içine katarsak 370 km den sonra ışık yanıp söndü 383 km sonra 97 oktan yakıt aldım :)

beyler bu arka seleye geçirme bir kılıf nereden bulabiliriz sanırım yamahaların orjinal kılıfları varmış ama bizim hondalardada bulunurmu arka sele zarar görmesini istemiyorum bi kaç kez ayağım sürtmüş hafif çizikler var daha kötü olsun istemiyorum :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
bugün ölçüm yapma şansım oldu toplamda 355 km yol yapmışım ama bayağı rüggazlı bir havaydı 9,40 lt benzin aldımgerçi daha bir çizgi vardı sanırım. benzinin lt 4.650 tl toplamda 43.71 kuruş normalmi acaba dedğim gibi motoru alırken denedim hanı motora çok alışık değildim alışmışım hyonun devirlenmesine falan buda km yaklaşık 12.30 kuruş yapar acaba normalmi....ve kullanım kılavuzunu hala bulamadım : ((
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
0,123 kurus yakmıs motor daha ne istiyosun :) gayet qüzel yakmıs.. benım bazen 0,140 yaktığı bile oluyor ama ben köklüyorum gazı :D
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
S.a. Dostlar aynen söz verdiğim gibi çarşamba kaçamağını yaptım ve forumu şenlendirmeye geldim yorumlarınızı bekliyorum,Fotolara bakarken Maşallah demeyi unutmuyoruz haaa :)
İskenderun Arsuz yolundayım

Honda Hayat O'nda



Bu da balık tutmaya çalışan minik bir kardeşimiz, Rasgele minik kaptan... :)

Hepinize kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum dostlar tekrar görüşmek üzere...
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
halil umarım eğlenmişsindir.Adana sanırım kask olayında Camgözle sıkıntı yaşamıssın,burada tekel gibi oldukları için pek müşteri memnuniyetini düşünmüyorlar,o yüzden fazla işini düşürmemeye çalış.bizim başlıkta çok foto ekleyen kalmadı bir cx571 uğraşıyor,fotoğrafla güzelleşiyor forum.
ncbjb.jpg

ncbkp.jpg

ncbl4.jpg

ncblc.jpg
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Aynen bi daha camgöz.com.tr ye işim düşerse o işi yapmam yinede camgözle muhatap olmam,
her neyse kardeş senin motorunda maşallahı var her siyah cbr ı gördüğümde ulan siyah mı alsaydım acaba diyorum yanına gidince de yok yok beyaz daha iyi diyorum beyazın sport duruşu, siyahın asaleti var Allah nazardan saklasın... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------

fotolar süper gece gece içim açıldı :)

Teşekkürler :)
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
saolasın yeni beyazlar benimde hoşuma gidiyor da zevk meselesi işte,gerçi benim seçme şansımda olmamıştı :D
biraz daha foto atayım da belki gaza gelip ekleyenler olur.
ncbu1.jpg

ncbvq.jpg

ncbvw.jpg

ncbw7.jpg
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Aynen bi daha camgöz.com.tr ye işim düşerse o işi yapmam yinede camgözle muhatap olmam,
her neyse kardeş senin motorunda maşallahı var her siyah cbr ı gördüğümde ulan siyah mı alsaydım acaba diyorum yanına gidince de yok yok beyaz daha iyi diyorum beyazın sport duruşu, siyahın asaleti var Allah nazardan saklasın... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------



Teşekkürler :)


bence beyaz daha güzel

pardon şimdi hatırladım yanılmıyorsam sanırım hayali abiyle bir yakınlığın vardı sen iskenderundaydın.: ))
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
:):) Fotolar cok ciks. :) Kendı motosikletim siyah diye demiyorum arkadaşlar. Harbiden Siyah Motosiklet Daha diri duruyor. Ben motosikleti sırf siyah olduğu için almıstım zamanında... Namussuza bide kırmızı şerit , manet , elcik takınca dahada sexi oluyo :) Mstfkrfk iyi bilir motosikleti satılığa çıkarttığım halde Her türlü masrafı yapıyorum kaçıonmıyorum. Şimdide Lastikler gelecek :) Sonra Yaz gelecek. sonra MSTFKRFK ile buluscam abowwww iyi oldu bu yaaaa.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
31
Herkese merhaba, uzun süren araştırmalar sonunda beyaz 2013 cbr 125r ile aranıza katılmış bulunmaktayım. Rodajda olduğu için motorun performansını tam olarak test etme şansım olmadı ama şu ana kadar motorumdan gayet memnunum, bir kaç foto yükleyeyim, herkese kazasız belasız sürüşler..



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
bence beyaz daha güzel

pardon şimdi hatırladım yanılmıyorsam sanırım hayali abiyle bir yakınlığın vardı sen iskenderundaydın.: ))

Aynen öyle Hayali Küçük abim olur :) sizin isim nedir?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

112 BM Hayırlı uğurlu olsun...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Bende bir kaç foto atayım bari her renk cbr bulunsun :)
imag0149by.jpg

imag0126rd.jpg

Bu da yeni sattığım 150 mc. 2 yıldır bir kez dahi yolda bırakmadı çok üzüldüm giderken ama 2 motor gereksizdi.
90830110200678010245219.jpg


Şu sıra cbr 125 i de satıp megelli 250r alasım var. Fena halde tav oluyorum tasarımına, üstelik alüminyum şasi olduğu için cbr 125 kadar hafif ve 26 beygir olması da cabası ama kararsızım arkadaşlar
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
112BM hayırlı olsun motorun kazasız belasız binmen dileğiyle.sec bende motoru satıyorum cbr 250 veya f 650gs almayı planlıyorum.bi satılsında artık bakacağım:D megelliyle ilgili az çok bilgim var hevesini kırmak gibi olmasın ama parça kalitesi hiç iyi değil,125 serisi adana da 2 arkadaşımda vardı ayrıca 4-5 tane daha inceledim. kaliteyi arttırdılar mı bilemiyorum ama 1-2 yıl sonra motor salıyor kendini daha rengi atmamış megelli görmedim,arka amortisör çin mallarından kötü ve titreşim fena.italyan tasarımı ingiliz firması malezya üretimi,parça bulman oldukça güç.ayrıca satarken çok zarar ettirir,kimse motor satmak için almaz ama yine de önemli olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Musatafa aynı şeyleri, bende düşünüyorum hatta şu hesapları yaptım; çanakkaledeki bayiye 2 haziranda geliyormuş gidip inceliycem, sırf boyada eskime olursa hataları daha az belli etsin diye beyaz alırım diyordum. Titreşim konusunu ise 125lik için bende duymuştum denemeden görmeden kesinlikle almam diye düşünüyordum. Fakat malzeme kalitesinin düşük olduğunu cbr kullanıcısı olarak senden duymam iyi oldu, aldıktan sonra pişman olacağıma baştan hevesim kırılsın saol uyarın için :) Ama yinede incelemeye gidicem çok merak ediyorum. Peki boyut olarak 125 likten büyük mü biliyor musun ? Ben hiç görmedim ama 125 liklere ufak diyorlardı

Akıl vermek gibi olmasın ama f650 gs yerine cbr250 sanki daha mantıklı değil mi ? Hem şehir içi hem şehir dışı beklentileri karşılayabilecek motor. Bmw şehir içinde işkence olur gibi sanki
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
250 likleri burada da yok ama 125 r bizim motorlarla aynı boyutlarda ,sanırım aynı kasayı kullanacaklar 250r da da eğer naked veya sm düşünüyorsan gerçekten küçük ve artçı alman mümkün değil.mutlaka gidip incele hatta forumda da paylaşırsın gözlemlerini iyi olur.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Yok 250r düşünüyordum ama nese bakalım inceliyim burda anlatırım gözlemlerimi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst