Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
yandan geçerkenki görüntüsü arka stop kuyruk ve artçı tutamagı vs aynı kasa ama sonuna kadar izlerseniz hemen hemen aynı oldgunu görürsünüz bence şaşırdım

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------

bayagı inceledim 0.26 dakika 2.08 dakika ve diğerleri motor Kawasaki kips 150rr mış öyle bile olsa gerçekten harika performansı var

Evet çok iyi gidiyor ama zaten 30 beygirlik makinesi var yani duke200 den iyi gitmesi normal. Bir de sanırım rüzgar arkalarından esiyor çünkü dikkat ettiyseniz duke200 bir ara 165 lere falan çıktı. Normalde bu kadar giden bir motor değil duke
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
2008 model eski kasa (ön-arka) lastik alacam Önerisi Olanlar Çok Acele A B RH - + İlgilenirse sevinirim!! GÜNCELLL
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
oradaki duke arka dıslısı 38 yapılmıs hava fıltresı cıkartılmıs bır dukedır
duke 200 forumunda tartısıldı
ecu ayarlamaları bastan yapılmıs
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-afyonkarahisar-japon-motordan-satilik-karabocek-124923477/detay
Bu iste bi terslik var arkadas
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-afyonkarahisar-japon-motordan-satilik-karabocek-124923477/detay
Bu iste bi terslik var arkadas
yok bi terslik geçirme politikası var :D yada kredi kartı ile ödeme varsa karta geçirme politikasıda olabilir.

Bu arada : 2008 model eski kasa (ön-arka) lastik alacam Önerisi Olanlar Çok Acele A B RH - + İlgilenirse sevinirim!! GÜNCELLL LASTİĞİ NEREDEN ALACAM bide?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok bi terslik geçirme politikası var :D yada kredi kartı ile ödeme varsa karta geçirme politikasıda olabilir.

Bu arada : 2008 model eski kasa (ön-arka) lastik alacam Önerisi Olanlar Çok Acele A B RH - + İlgilenirse sevinirim!! GÜNCELLL LASTİĞİ NEREDEN ALACAM bide?

Varsa paran dunlop veya michelin al bide metzeller var birde continental in motor lastiği üretdiğini duymuştum bazı markaların bayilerileri oluyor michelin i görmüştüm motor lastiği sipariş ettirirsin baya tuzludur yanlız motosiklet mağzalarını gez onlardan fiyat öğren veya internetden siparişte edilebilir :)
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Arkadaşlar benim motorun radyatör suyu azalmış en alt seviyede evde saf su ile antifriz buldum antifrizzin rengi turuncu motora koysam bişe olurmu ?
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
31
Arkadaşlar herkese merhaba, bugün 2013 beyaz cbr 125r için peşinatı verdim, ellerinde şu an beyaz olmadığı için kısmetse haftaya motoruma kavuşacağım. Motoru almaya giderken bana önereceğiniz, ''şuna dikkat et, ben şunu yapmadığıma pişmanım'' gibi tavsiyeleriniz varsa çok memnun olurum, herkese kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Bügün 1 litre aldım 8 tl miş bana 3 yıl yeter kipadanda saf su aldım 2.5 tl ye

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------

Hayırlı olsun Allah kaza bela ceza vermesin bayiye giderken 2.5 litrelik kola şişesine benzin al ben oyle yaptım sonra ayrı masraf çıkartıyorlar
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Arkadaşlar herkese merhaba, bugün 2013 beyaz cbr 125r için peşinatı verdim, ellerinde şu an beyaz olmadığı için kısmetse haftaya motoruma kavuşacağım. Motoru almaya giderken bana önereceğiniz, ''şuna dikkat et, ben şunu yapmadığıma pişmanım'' gibi tavsiyeleriniz varsa çok memnun olurum, herkese kazasız belasız sürüşler...

Motorunuz şimdiden hayırlı olsun. Şahsen, aydınlık mekanda motorun etrafında bir dolaşıp göz gezdirmenizi tavsiye ederim. Nakliye esnasında orası burası çizilmiş olur, çatlamış olur falan. Sıfır alıyorsunuz ama, yine de dikkat etmekte fayda var. Ve rodaj döneminde motor parçaları birbirine alışırken siz de motoru tanımaya gayret edin; dikkatli sürün.
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
112BM şimdiden motosikletin hayırlı olsun...
Aynen BlackBaronun dediği gibi her köşesini dikkatle inceleyin herhangi bir yerinde çizik v.s. bir sorun olmasın (çok düşük ihtimalde olsa arada böyle şeyler olabiliyor)
Yedek anahtarı almayı unutmayın, Kullanım ve bakım kılavuzunu mutlaka alın, küçümsemeyin çünkü içinde bakımla ilgili ufak tefek ama önemli bilgiler var,
Bu arada bir diğer şey de; bana garanti belgesi vermediler Honda tüm Türkiyede aynı bilgisayar sistemini kullanıyor sistem üzerinden her şeyini yapabilirsin dediler bende itiraz etmedim bu konuda diğer arkadaşlar ne der bilmiyorum..
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
31
Değerli terübelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler, garanti konusunu motoru alırken bayiye sorarım ama bu konuda başka arkadaşların ne yaptıklarını bilmekte fayda var tabi.
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Garanti belgesi kullanım kılavuzunun içinde; kılavuzun sonundan geriye doğru 12 yaprak sayarak görebilirsiniz. Periyodik bakım, motorun 2. 3. sahibi, teslim ve garanti belgesi vs. herşey var kılavuzda, o sebeple bayiinin mutlaka vermesi gerekir. Siz sadece, garanti belgesine tarih, kaşe, imza atıldığından emin olun. halil27'nin dediklerine ek olarak faturayı söyleyebilirim. :cat: Bunlar dışında motorla beraber teslim alacağınız (tescil için gereken) birkaç belge daha var o kadar.
 
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
66
Arkadaşlar herkese merhaba, bugün 2013 beyaz cbr 125r için peşinatı verdim, ellerinde şu an beyaz olmadığı için kısmetse haftaya motoruma kavuşacağım. Motoru almaya giderken bana önereceğiniz, ''şuna dikkat et, ben şunu yapmadığıma pişmanım'' gibi tavsiyeleriniz varsa çok memnun olurum, herkese kazasız belasız sürüşler...


hocam öncelikle hayırlı olsun tekerin düz bassın Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin, bence alır almaz bi pasta-cila yap derim, ben yapmadığıma pişmanım ama çok şükür yıkayınca yine gıcır gıcır parlıyor yavrucak :) :bounce:

---------- Post added at 14:15 ---------- Previous post was at 14:11 ----------

Arkadaşlar motorun lastikleri için sibop kapağı almayı düşünüyorum aşağıdaki linklerde şöyle bir şey buldum, hangisi daha iyi durur? Motorum 2012 model beyaz renki.

http://dx.com/p/cool-grenade-shaped...ust-cap-cover-silver-grey-2-piece-pack-106713

http://dx.com/p/cool-grenade-shaped...valve-dust-cap-cover-blue-2-piece-pack-106707
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
13
Arkadaşlar merhaba,
Yaklaşık 8 aydır memuriyetim nedeniyle Konya'da yaşıyorum.
Daha önce sorulmuş şeyleri sormak istemediğimden forumu mümkün olduğunca sessizce takip edip birşeyler öğrenmeye çalışıyorum.40 yaşından sonra motora başlanır mı başlanmaz mı derken motosiklet ehliyeti için başvurdum.Hafta sonları kısa gezintiler için motosiklet alacağım.Kime sorsam cbf150,cb 125, ybr125 yada benzerlerini öneriyor.Benim gönlüm ise CBR 125 de kaldı.Gittiğim iki Honda bayisi de 125 e önerdi. Daha öncesi vitesli motor kullanmadım.Sürücü kursunda küçük turlar ile öğrenmeye başladım.Yeni başlayan 40 yaşında,1.70 boy 68 kilo da birisi için CBR 125 imkansız aşk mıdır?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Arkadaşlar merhaba,
Yaklaşık 8 aydır memuriyetim nedeniyle Konya'da yaşıyorum.
Daha önce sorulmuş şeyleri sormak istemediğimden forumu mümkün olduğunca sessizce takip edip birşeyler öğrenmeye çalışıyorum.40 yaşından sonra motora başlanır mı başlanmaz mı derken motosiklet ehliyeti için başvurdum.Hafta sonları kısa gezintiler için motosiklet alacağım.Kime sorsam cbf150,cb 125, ybr125 yada benzerlerini öneriyor.Benim gönlüm ise CBR 125 de kaldı.Gittiğim iki Honda bayisi de 125 e önerdi. Daha öncesi vitesli motor kullanmadım.Sürücü kursunda küçük turlar ile öğrenmeye başladım.Yeni başlayan 40 yaşında,1.70 boy 68 kilo da birisi için CBR 125 imkansız aşk mıdır?

Hocam öncelikle merhabalar. Tavsiye edilen motorları kullanabilirsiniz alabilirsinizde.Ama sizinde göz zevkiniz önemli tabiki. CBR Raceing sonuc olarak. Havasıda Yok değil Yani :) 40 Yasından sonra motora baslanır mı baslanmaz mı bilmiyorum. Ama babam cocukluğundan beri motora bıner. CBR i ucuruyor benim.. 49 yasında babam... Yeni Kasa CBR kullanmadım ama Eski Kasa var bende Çok memnunum ben çok rahat BANA GÖRE.. alınır mı MADE İN JAPAN alınır Hocam saygılar.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
hocam önemli olan ruhtur anladığım kadarı ile ruhunuz genç :) Bende çok genç sayılmam ve saydığınız motorlardan cb125e hariç hepsini kullandım, şiddetle cbr125 öneriyorum ki ilaveten tasarımıda göz önünde bulundurursak cbr125 önermem için bir neden daha doğuyor. Zaten cb125e, cbf150 ve ybr125 gibi bir motorlarda karar kılarsanız. cb125e yi elemenizi öneririm. Titreşimden şikayetler var.
Birde şöyle bir durum var; bu 3 commuterden birini aldığınızda yarın birgün cbr125i her gördüğünüz yerde aklınızda kalıcak keşke cbr mı alsaydım diye
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst