Yenice evlere girdik .. Abant geziside böylece sona ermiş oldu .. karda çamurda yapılan mücadele ve Race tadındaki dönüşün ardından güzel bi yolculuğu geride bıraktık .. şükr kazasız belasız arızasız bıtirdik .. Toplamda (benm km sayacıma göre) 560 km yol yaptık .. Bolu dağından itibaren yağış olmasada kar vardı ve yerler ıslaktı .. Abant ta aynı şekilde kar altındaydı .. Harika bi manzara eşliğinde biraz üşüsekte tadını çıkarmayı bildik .. Ekip güzeldi sonuçta .. Tabi bir sürü fotoğraf çektik ,nasipse yarın akşama ayrı topik açıp yayınlıcaz ..
GEnel olarak hava güzeldi .. sabah buluşup yaptığımız kahvaltıdan sonra iyice güzelleşti .. yolda yeri geldi 80le gittik yeri geldi 120 altına inmedik .. bi arkadaşın lastiklerin havası yoktu geç farkettik ,motor gitmiyo diye bi sürü söylendik

Yolda önce ybr topiğinden arkadaşlarla karşılaştık .. Yine bi kamyon bulmuşlardı peşinde mutluydular

Sonra Abant Lı Ybrci arkdaşlar tam biz giderken geldiler .. tanıştık muhabbet ettik sağolsunlar sıcak insanlar .. Dönüşte kötü bi trafik kazası gördük .. Allah yardmcıları olsun .. Ve düzceden itibaren REsmen Yarışarak geldik .. (Hyosung Lu arkadaşlar arada uzadı tabiki) .. 2 apache ve benım ufaklık kapıştık durduk

Zaten resimler herşeyi anlatır yüklenince inş .. Son olarak aklımda kalan MAx Speed Denemeleri ..
Apache 1 :132
Apache 2 : 134
Hyosung (2012):174
Hyosung (2010):170
Benim ufaklık : 148-149 .. Böylece max speedlerimizide öğrenmiş olduk .. Ve uzun yolda gayet rahattı tüm makinalar, en ufak hararet belirtisi yada zorlanma yoktu 1.5 saat redlinede bastım yine tık demedi maşallah ..

Diğer etkinliklere daha fazla katılım bekliyoruz ..!!

Tekeriniz düz bassın ..