Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
89
s.a arkadaşlar uzun süredir yoktum aranızda motosikletim geleli 1 hafta oldu 140 km yaptım ( yamaha yzf r125 ) cbr a niyet etmiştik bunu aldık daha önce de sölemiştim. yine daha önce söylediğim gibi sizinle çok muhabbetimiz oldu bu ortamı da bırakmam :) birlikte bişeyler yaparız. foto falan çektim ama foruma nasıl atıcam bilmiyorum bi kaç konu aradm forum yapısından pek anlamadğım için bulamadım herhalde. nasıl yapacağımı sölerseniz fotoları atabilirim :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
imegeshack diye bir site var resmi oraya yükle sonra oradan buraya at.
Motoru fazla kullanmıyorum garajda yatıyor motor grenajlı olduğu için sevmiyorum insan çok tedirgin hariket ediyor birde motor ilk bindiğimden beri çok ufak geldi 1 sene sonra inazuma alıcam.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
imegeshack diye bir site var resmi oraya yükle sonra oradan buraya at.
Motoru fazla kullanmıyorum garajda yatıyor motor grenajlı olduğu için sevmiyorum insan çok tedirgin hariket ediyor birde motor ilk bindiğimden beri çok ufak geldi 1 sene sonra inazuma alıcam.

Hacıabi 5 ayda 200 km rekor sende heralde .. benım 5 ayda rolantide çalışması 200kmye denk geliodur heralde .. :D Bence sen Şöyle kafesli bişey yaptır , grenajlı die motordan soğurmu ya insan :D makina bu bozulur yapılır .. Benim ilk motorumu satana kadar hiç yan bile yatırmadım .. benden başka herkes kaza yaptı motorla .. arkadaşlara verdim kimisi yan yatırdı kimisi sinyalleri dağıttı kimisi kafa grenajını patlattı .. yinede yaptırdık , olmdı çizik bindik .. ama zevkini aldık her zaman .. bence çok düşünüyosun , hayat bu kadar düşünmek için kısa .. :) Yeminle cebimde dışarı çıkıp yicek para yok , ama pazar günü arkadaşlarla Abant gezisine para ayırdım .. bunlar hep zevk meselesi .. almıyosan zevki , dediğin gibi al bi commuter gel git işlerinde kullan sadece .. Üzülyorum makinen için :D Gayrimenkul yada altın muamelesi görmesi motor için kötü bişey benim fikrmce ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

s.a arkadaşlar uzun süredir yoktum aranızda motosikletim geleli 1 hafta oldu 140 km yaptım ( yamaha yzf r125 ) cbr a niyet etmiştik bunu aldık daha önce de sölemiştim. yine daha önce söylediğim gibi sizinle çok muhabbetimiz oldu bu ortamı da bırakmam :) birlikte bişeyler yaparız. foto falan çektim ama foruma nasıl atıcam bilmiyorum bi kaç konu aradm forum yapısından pek anlamadğım için bulamadım herhalde. nasıl yapacağımı sölerseniz fotoları atabilirim :)

DAha rodajdasın çok istiyodum seninde katılmanı ama bidahaki seferlere mutlaka bekliyorum :) Bi ara buluşalım tanışalım kardesm .. inşallah hayırlı bi makina olur yzf sana .. kazasız belasız tekerin düz bassın , Cümlemizin tabiki :)
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
Enese katiliyorum kafesli olayi iyimis :D konca kardesim seni takip ettigim kadariyla gercekten cok titiz davraniyosun,yani sonucta motor sonucta zevk,hobi olayi herkes ozeniyodur herkes parkettikten sonra bi bakiyodur masallah der gibi. Ama seninki biraz fazla yani motorun uzerine dusme bu kadar,yani tadini cikar bak adam yemek yicek param yok geziye biriktiyorum diyo,motorun olayi bu iste.. Bende okulda yemek yemiyorum 2 litre daha fazla benzin alayimda manitayla saga sola gideyim diye :D seni bilmem ama kendimi hep sansli saymisimdir boyle bi motora sahip oldugum icin boyle imkanlarim oldugu icin falan. O yuzden motorun tepesinde oldugum her an bunu getiriyorum aklima bi daha gelmeyecegim abi 19 yasina camursa camur yagmursa yagmur cizikse cizik cilayla 5 dakikalik is sonucta.
Yanlis anlama elestiri anlaminda soylemiyorum,yani sadece fikrim yoksa eminim seninde ne kadsr icten sevdigini motorunu sonucta senin motorun senin tercigin yanlis anlamani istemem :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Konca :) bende sen gibi çok düşünüyodum çok düşüyodum ben bıde 2nci el aldım motoru :) çok sağını solunu değiştirdim. :) Yahu motorun üzerine bındıqım zaman uınutuyom tüm dertdimi sıkıntımı. sende öle yap zevk almaya bak.. arkadaslar gibi bende 3-5-3-5 fazla benzın alayım dıye boğazdan kesıyom :D Fazla düşünme atla tepesıne yapıştır gitsin biraz :) 8 ayda 10,000 km yapmısım bende :D
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşlar bugün aranıza katılmış bulunuyorum inşallah motorsikletim cuma günü geliyor :flower:
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
63
125
lcvmj.jpg



250
lcvn8.jpg




125 cc nin normal yüksekliği ve sele yüksekliği 250 cc ye göre daha fazla benim gibi uzun boylu olanlar için daha uygun
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaşlar aramızda hiç konyalı yokmu ?

Geçen yıl desen 2 sene konyada üniversitede okudm yarıda bıraktım istanbula geçtim :) .. İYi bilirim ve istiosan motorcu ekipler var arkadaşlardan çok sağlam güzel çocuklardır , yönlendireyim seni ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

bu arada o Avatarındaki Fotoyu Meram bağlarının girişindeki köprünün ordamı çektin .. ?
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
21
http://imgim.com/2013-03-23184154.jpg
http://imgim.com/2013-03-23184214.jpg
http://imgim.com/2013-03-23184203.jpg
Arkadaş resmi olarakk cbr 125'ime kavuştumm saolsun aldığım abi motoru bayrampaşaya kadar getirdi gerekli ön bilgiyi gösterdi bismillaah dedim bindimm şimdi sizi daha iyi anlıorumki herşey ayağını yerden kesip ilk vites atışında bitiyormuş :) biraz zıplattım stop ettiirdim ama aldığım keyif bahabiçilmezdi yavaş yavaş geliştiricem eminim :)
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Güzel olmasına güzelde konyada tanıdıgım adam gibi motorcu yok hep serseri takımı

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela ceza vermesin beyaz renk ayrı bi güzel gözüküyor
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
http://imgim.com/2013-03-23184154.jpg
http://imgim.com/2013-03-23184214.jpg
http://imgim.com/2013-03-23184203.jpg
Arkadaş resmi olarakk cbr 125'ime kavuştumm saolsun aldığım abi motoru bayrampaşaya kadar getirdi gerekli ön bilgiyi gösterdi bismillaah dedim bindimm şimdi sizi daha iyi anlıorumki herşey ayağını yerden kesip ilk vites atışında bitiyormuş :) biraz zıplattım stop ettiirdim ama aldığım keyif bahabiçilmezdi yavaş yavaş geliştiricem eminim :)

Hayırlı uğurlu olsun kardeş .. Alışırsın ilk zamanlar güzeldir .. İnş hayırlı bı makına olur sana kazasız belasız .. Merak ettğin bişey olursa yakın sayılırız gelir gideriz :)

Güzel olmasına güzelde konyada tanıdıgım adam gibi motorcu yok hep serseri takımı

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela ceza vermesin beyaz renk ayrı bi güzel gözüküyor

Genel olarak öyle .. pek uslu sürmezler .. bana kızarlardı sakin kullanıyosun diye .. Yine istersen konuşurum cocuklarla iyilerdir , yaramaz oldukları kadar ..
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@EneS_Turker Geçmiş olsun. Bugün ben de fark etmeden tümseğe girdim 30-35 ile falan.
@Konca Güzel anlatmışsın da şu arka sehpa dediğinden herkeste yok arkadaşım. :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

Bu arada içeriden ve dışarıdan yağlamakla o ring in iki yanındakı bağlantıları mı diyorsun? Ve bezi o ring e sürmeyeceğim değil mi? Zinciri yağlarken sadece ringlerin bulunduğu kısma sıkıyorum?

Bez zarar vermez fırça zarar verir evet bağlantı taraflarından bahsediyorum bu arada motor sehbası şart kardesim eğer yoksa zincir yağlarken 3kişi lazım oluyor sadece zincir değil eğer motorun ayaklığında bir problem sezersen sehba ile kaldırıp tamir edersin zincir ve tekeri değiştirmende yardımcı olur.

Yok beyler benim işim yok hobi niyetli kullanıyorum :D Ben motora bindiğim zaman dert sıkıntı kalmıyor garaja koyduktan sonrası dert :D Ben pek arkadaş çevresi yapa bilen bir insan değilim yani yaşıtlarım daha çok bilgisayar ve oyun başka birşey düşünmüyorlar beim gibi çevremde adam yok var ama sizin gibi yaşca büyük abi oluyor çoğu var motordan anlamıyor bende motorumu arkadaş gibi gördüğüm için titiz hariket ediyorum yoksa dünya malı ne takcam saten her taktığımda daha kötüsü oluyor :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

Bide polytop a siperlik film için başvurdum 40 TL dedi amca dedim ne yaptın sen 20 cm lik cam :cyclopsan sonra dedi biz şirketiz motoruna bakarız motor bakımından anlarız diye inandırıcı geldi bide çizikler için boya koruma sordum (sadece depo çünkü sadece depomda tırnak izleri var.) adam depo kapağı ve çevresine 100 TL istedi sizce normalmi ?
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
21
image_1364071754536565.jpg

valla çok teşekkür ederim arkadaşlar :) kafama takılan her konuda size danışacağımdan emin olabilirsiniz az öncee çıkıp biraz gece gezmesi yaptım arkadaşlarım motoru görmek istedi gelir gelmez şaşkın şaşkın fotoğrafımı çektiler :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Hocam siz ne yapıyorsunuz ya,bir zincir yağlamak için 3 kişi nedir.İçerden dışardan nedir.100 kere yazdık sehpayı aç çok kısa kısa sanki zinciri nemlendiriyormuşcasına sık,sonra motorun kuyruğunu kendine çek, arka teker havaya kalksın elinle çevir devam et.Altı üstü zincir yağılıyoruz yaa:) 3 dk lık iş:)
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Şöyle bir video atalım da iyice anlaşılsın :p.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst