Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sehpam var zaten ama bu kadar basit bir iş için, sehpaya bindir indir, zaman kaybı olduğunu görmüyor musun :)? Sürdükten sonra evden spreyi ve kağıt havluyu alıyorum, iki dk yağlayıp eve dönüyorum. Videodaki gibi yapıyordum zaten ama tek farkı elimle çeviriyordum, bu adam onu da çözmüş. Bacaktan destek alıp iki eliyle tuttuğu için hiçbir sorun yaşamaz.
 
Katılım
24 Mar 2013
Mesajlar
1
Arkadaşlar motosikletin siparişini verdimm yaklaşık 1 hafta sonra gelir fakat bana sadece ödendi belgesi verdi başka bişi vermediler.Motor gelince bana hangi belgeleri vermeleri lazım nelere dikkat etmem gerekiyo ?
 
Katılım
19 Eyl 2011
Mesajlar
556
Ben Gt 250 R'ı çalıştırıp tek başıma arka tekeri kaldırıp rolentide teker dönerken yağlıyordum :) Düşündüğünüz kadar zor değil çok korkunuz varsa bi kişi alın arka tekeri hava da tutsun sehpaya yatırıp, yine yağlarsınız :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Yenice evlere girdik .. Abant geziside böylece sona ermiş oldu .. karda çamurda yapılan mücadele ve Race tadındaki dönüşün ardından güzel bi yolculuğu geride bıraktık .. şükr kazasız belasız arızasız bıtirdik .. Toplamda (benm km sayacıma göre) 560 km yol yaptık .. Bolu dağından itibaren yağış olmasada kar vardı ve yerler ıslaktı .. Abant ta aynı şekilde kar altındaydı .. Harika bi manzara eşliğinde biraz üşüsekte tadını çıkarmayı bildik .. Ekip güzeldi sonuçta .. Tabi bir sürü fotoğraf çektik ,nasipse yarın akşama ayrı topik açıp yayınlıcaz ..
GEnel olarak hava güzeldi .. sabah buluşup yaptığımız kahvaltıdan sonra iyice güzelleşti .. yolda yeri geldi 80le gittik yeri geldi 120 altına inmedik .. bi arkadaşın lastiklerin havası yoktu geç farkettik ,motor gitmiyo diye bi sürü söylendik :D Yolda önce ybr topiğinden arkadaşlarla karşılaştık .. Yine bi kamyon bulmuşlardı peşinde mutluydular :D Sonra Abant Lı Ybrci arkdaşlar tam biz giderken geldiler .. tanıştık muhabbet ettik sağolsunlar sıcak insanlar .. Dönüşte kötü bi trafik kazası gördük .. Allah yardmcıları olsun .. Ve düzceden itibaren REsmen Yarışarak geldik .. (Hyosung Lu arkadaşlar arada uzadı tabiki) .. 2 apache ve benım ufaklık kapıştık durduk :D Zaten resimler herşeyi anlatır yüklenince inş .. Son olarak aklımda kalan MAx Speed Denemeleri ..

Apache 1 :132
Apache 2 : 134
Hyosung (2012):174
Hyosung (2010):170
Benim ufaklık : 148-149 .. Böylece max speedlerimizide öğrenmiş olduk .. Ve uzun yolda gayet rahattı tüm makinalar, en ufak hararet belirtisi yada zorlanma yoktu 1.5 saat redlinede bastım yine tık demedi maşallah .. :) Diğer etkinliklere daha fazla katılım bekliyoruz ..!! :) Tekeriniz düz bassın ..
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Bugün ygs güzel geçti. İnanın ygs güzel geçtiği için değil babamın motor sözü olduğu için seviniyorum 2-3 ay sonra yerleştirmeler açıklanınca inş. 2013 cbr 125 gelicek :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
zıncırın arka tarafına surmeden ne anlamı kaldı yaglamaının & temızlemenın? :) bence 5-10dk ayırıp duzgun yapmak lazım. saatlerce suren bı ıs degıl sonucta, yapınca tam yapılsın bıseye benzesın :)



ben varım ama 5defa konyayı gormusumdur ancak :D


5 ayda 500 km yapınca mantıklı geliyor ama 5 günde 500 km yapınca pratik olmak lazım.Ayrıca zincir illede belirli aralıklarda temizlenecek diye birşey yok, bir yerden sonra göz kararı var.Gerekli gereksiz temizleyip yağlamak yıpratır.O ringlerin durumu önemli iyi gözlemlemek lazım.Ayrıca yağ çok çok az sıkılır,fazlası anlamsız sadece pislik yapar:)
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak acaba bu motorla hiç uzun yol yaptınızmı mesela ben aldığımda istanbul ağva 100 km gitmem gerekicek bu motorla gidilirmi deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim :)
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Motosikletleriniz hayırlı olsun. :) Bu arada zincir yağlama konusundaki yardımlarınız için teşekkür ederim. :D Şuan 600 km'de motorum. En fazla 7000 devri geçmeden ortalama 4-5 devirlerde kullanıyorum. Vitesi ise genellikle 4-5 rpm'lerde yükseltiyorum. Sizce rodaj süreci için böyle kullanım uygun mudur? Ya da her hangi bir öneriniz var mı? Bakımda Motul'ün 7100 serisi yağını kullanmayı düşünüyorum; makbulü 10w 40 mıdır 15w 50 mi? Cümleten iyi akşamlar. :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak acaba bu motorla hiç uzun yol yaptınızmı mesela ben aldığımda istanbul ağva 100 km gitmem gerekicek bu motorla gidilirmi deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim :)

Forumu okumadan yorum yapıosunuz arkadaşım .. Daha sayfanın başında yazıo bak :) Dün yaptık 560 km nerdeyse 2 3 saati Redline gittik geldik .. bişey olmaz,gayette rahat gidilir ..
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
@NoFear2 Bence rodaj döneminde mümkün olduğu kadar 6-7000 devri geçmeden, uzun süre aynı sürat-devir ve viteste seyretmeden, ani hızlanmalardan kaçınarak kullanın. 100 km sorun değildir; buna mukabil (bana kalırsa) 45 dk veya 1 saatte bir mola verip 15-20 dk motoru dinlendirirseniz iyi olur.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
@NoFear2 Bence rodaj döneminde mümkün olduğu kadar 6-7000 devri geçmeden, uzun süre aynı sürat-devir ve viteste seyretmeden, ani hızlanmalardan kaçınarak kullanın. 100 km sorun değildir; buna mukabil (bana kalırsa) 45 dk veya 1 saatte bir mola verip 15-20 dk motoru dinlendirirseniz iyi olur.

Aynen rodajda 7-8bin devri geçmeden , tüm vitesleri kullanarak ani hareketlerden kaçınarak motoru kullanmak en sağlıklısıdır .. 1000 km ye kadar dikkat etmek en iyisi .. 700 km den sonra arada sırada devirli geçişlerde motorn yararına olur .. aleti sağır etmeyede gerek yok ortasını bulmak gerekli .. Ve motor zaten su soğutmalı .. kendine güveniosan yüzlerce km molasız gidebilirsin makinada sorun olmaz .. dinlenmek motor için değil senin için şart olabilir belki :)
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Aynen rodajda 7-8bin devri geçmeden , tüm vitesleri kullanarak ani hareketlerden kaçınarak motoru kullanmak en sağlıklısıdır .. 1000 km ye kadar dikkat etmek en iyisi .. 700 km den sonra arada sırada devirli geçişlerde motorn yararına olur .. aleti sağır etmeyede gerek yok ortasını bulmak gerekli .. Ve motor zaten su soğutmalı .. kendine güveniosan yüzlerce km molasız gidebilirsin makinada sorun olmaz .. dinlenmek motor için değil senin için şart olabilir belki :)

Motor 6. viteste kaç bin devirde 100km/h ile gidiyor.
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Arkadaşlar kafama takıldı hararet göstergesindeki çizgiler kaç dereceyi gösteriyor kitapçıgına baktım ama yazmıyor
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaşlar kafama takıldı hararet göstergesindeki çizgiler kaç dereceyi gösteriyor kitapçıgına baktım ama yazmıyor

pek gerekli değil hocam .. sınıra yaklaşmadıkca tehlike yok .. max 100 derecedir suyu ölcüyor diye biliyorum sunuçta ..

Motor 6. viteste kaç bin devirde 100km/h ile gidiyor.

6.vites te 7.5-8bin devir aralığında oluyor .. rüzgara bağlı braz .. max 8 bin ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst