Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
89
Ben cbrden onceki motorum Tvs apacheyle 14 saatte Tokat - İzmir arasi tam 1078 km yol yaptim bu yaZ .. Dijital okuyucudaki km aklimda tam olarak .. 2 mola ile Ankara Elmadag ve Manisa Turgutluda .. Tamamen fiziksel dayaniklilikla alakali bisey .. Kendine guveniosan motor gider .. Sonrada İzmirden cikip istanbula 6 saatte indim Gebzede tek mola ile .. Motoru 2.5 saati aşkin 10bin devir ustu redlinede goturdum banamisin demedi .. Kendind sormalisin . Ben ne kadar gidebiliri. ,diye .. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------



Hocam tarih belli 24 mart pazar gunu sabahtan cikiyoruz Abantta mangalimizi yapip aksamustu donuyoruz .. Stabil 90 110 arasi efendi gibi gidicez :) 4 motor kesin 5.si olabilir fazla kalabalikta iyi degl maglum .. Gelmek isterseniz buyrun .. Her daim yerimiz var :) Fakat rodajdaki motorla o hizlarda seyretmeniz ne kadar dogru olur bilmiyorum ..

dostm mesleğim gereği 24 mart bu nevruz mevzuları falan var bizim mart ayı tam çile olarak geçiyor.. izinler falan kapanıyor. o gün öyle bi terslik olmassa katılırım o tarihe kadar motosiklet de gelmiş olur diye düşünüyorum.. rodaj mevzsu nedir yani bizi nasıl etkiler ?
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
Python u bende tri color motoruma takmıştım,çok dandik.aman diyeyim.

Ne gibi bi sikinti olmustu,titresim mi ruzgar mi ? Puig dusundum ama 270 lira vermek hic mantikli gelmedi bana,sanirim film olayina giricem sanirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------

katılıyorum

alabılıyorsanız sırasıyla :

puıg - dubble bubble - mra

Kesinlikle oyle sonucta puig adi var ama 270 lira kismi biraz sikintiya sokuyo diyebilirim :D
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Ne gibi bi sikinti olmustu,titresim mi ruzgar mi ? Puig dusundum ama 270 lira vermek hic mantikli gelmedi bana,sanirim film olayina giricem sanirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------



Kesinlikle oyle sonucta puig adi var ama 270 lira kismi biraz sikintiya sokuyo diyebilirim :D

e o yuzden sırasıyla dedım ya :)

bu arada puıg 225 lıra "mersın motor" 'da.
d.bubbule da 200 cıvarıdır.
mra 150tl "mca motor" 'da
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Markaya takılmayın bakacağınız şey kullanılan malzeme olsun. Orjinal camlar polycarbonate. Piyasada satılan zero gravity, puig vs. çoğunlukla acrylic cam kullanıyor. Polycarb camlar da var, onları tercih edin.

En basit düşmede ayna cama çarparsa çok rahat kırıyor, benim başıma geldi. Onu geçtim, taş denk gelse bile kırılabilir. Bu da youtube'da karşılaştırma videosu:

 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Ne gibi bi sikinti olmustu,titresim mi ruzgar mi ? Puig dusundum ama 270 lira vermek hic mantikli gelmedi bana,sanirim film olayina giricem sanirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------



Kesinlikle oyle sonucta puig adi var ama 270 lira kismi biraz sikintiya sokuyo diyebilirim :D

Puig kaliteli,lafım yok.Fakat python un malzemesi çok kalitesiz ince ve tırnakları hemen kırılıyo.montajı ayrı bi dert zaten
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@wolrath
Silah olsa dener, yazardım :p. Videoda bir numara olabilir son kısımlarda ama asıl fark polycarb esnek olduğu için kolay kırılmıyor.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
evet montaj olayı dert.
eger gomme sınyal zenon vs takacagınız cıkaracagınız bıkac parca boya ısınız felan varsa toptan sokturun.sadece cam ıcın bıle 3 grenaj ve kafa cıkması lazım maalesef :)

---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:35 ----------

@wolrath
Silah olsa dener, yazardım :p. Videoda bir numara olabilir son kısımlarda ama asıl fark polycarb esnek olduğu için kolay kırılmıyor.

valla 60lıralık camın kursun gecırmez olduguna bana kımse ınandıramaz. CAMIMA ıddıaya gırerım panpa.ıstanbula gelınce deneyelım hatta beylık tabancamla.
kazanırsam bana ledlı stop alırsın :p haha
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
evet montaj olayı dert.
eger gomme sınyal zenon vs takacagınız cıkaracagınız bıkac parca boya ısınız felan varsa toptan sokturun.sadece cam ıcın bıle 3 grenaj ve kafa cıkması lazım maalesef :)

---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:35 ----------



valla 60lıralık camın kursun gecırmez olduguna bana kımse ınandıramaz. CAMIMA ıddıaya gırerım panpa.ıstanbula gelınce deneyelım hatta beylık tabancamla.
kazanırsam bana ledlı stop alırsın :p haha

Oyy oyy bi cam icin grenajlari komple indirmek akil kari degil,kac gundur cam yakisir mi yakismaz minin derdindeydim bunlari bildigim iyi oldu :) sanirim sagini solunu sokturmektense film kaplatmak en temizi,camin sokulup takilmasinda sikinti yok sanirim gostergenin ust carprazindaki yuvalardan sokuluyo cam ?
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
grenajların sokulup takılması akıl karı degıl camı degıstırmeyelım demısın sonra sıkıntı yok sokulup takılmasında camı soker kaplatırım demısın ?!?!?! :D

anlamadım ya la ben :) heheh
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
grenajların sokulup takılması akıl karı degıl camı degıstırmeyelım demısın sonra sıkıntı yok sokulup takılmasında camı soker kaplatırım demısın ?!?!?! :D

anlamadım ya la ben :) heheh

Orjinal camdan bahsediyorum ustam ya :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------

Cami disardan kaplatmak yani,haha bende sonra farkettim biseyler dusunmusum yazarken,sacmalamisim yazarken :D anlayamamis olmaniz gayet dogal :D
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
26
2010 RR kafalı olan cbr lar yeni kasalardan daha fazla mı titreşiyor ? bu sıralar kafayı ona taktım tipi çok hoşuma gidiyor 2. el izmirde buldum seferihisarda bana da yakın babamla konuşayım bi tamam derse gidebiliriz ama işte buralarda cbr dan anlayan usta var mıdır bilmiyorum . gözümü kapayıp alabilrim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------

103414250 sahibindende bu ilana bakar mısnız bi nasıl diye görüşlerinizi almak istiyorum bu motor çok hoşuma gidiyor ... kısmetse alabilriz
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
dostm mesleğim gereği 24 mart bu nevruz mevzuları falan var bizim mart ayı tam çile olarak geçiyor.. izinler falan kapanıyor. o gün öyle bi terslik olmassa katılırım o tarihe kadar motosiklet de gelmiş olur diye düşünüyorum.. rodaj mevzsu nedir yani bizi nasıl etkiler ?

Henüz rodajını tamamlamamış makıneyı fazla zorlamaktan bahsedıyorum yani .. sonuç olarak 100 110 gibi hızlarda gidicez .. makıneyı alıp rodajı bıtırıp 500 km de yağı değiştirip 1000km e kdr zorlamadan kullanmak önerilir .. o yüzden söyledim .. Bence biraz daha sabret motor rayına otursun 1500 km yi devirdikten sonra istediğin gibi basarsın .. Daha gezi çook olur, bu öylesine günübirlik :) tabi yine umrumda değil gelirim dersen buyur gel numaramı vereyim mesaj at istersen :) üzülmeni istemiyorum motordan yana hepsi o yani .. rodaj önemli ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------

2010 RR kafalı olan cbr lar yeni kasalardan daha fazla mı titreşiyor ? bu sıralar kafayı ona taktım tipi çok hoşuma gidiyor 2. el izmirde buldum seferihisarda bana da yakın babamla konuşayım bi tamam derse gidebiliriz ama işte buralarda cbr dan anlayan usta var mıdır bilmiyorum . gözümü kapayıp alabilrim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------

103414250 sahibindende bu ilana bakar mısnız bi nasıl diye görüşlerinizi almak istiyorum bu motor çok hoşuma gidiyor ... kısmetse alabilriz

Mkina güzel duruyorda , bence o fiyatlara yeni kasalardan dahi bulabilirsin .. kolla ilanları ihtiyaç sahibi biri denk gelirse 3 ü 5 i düşünmez satar .. o fiyata o kasa alma derim şahsi görüşüm ..
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
26
ilgin için teşekkürler. araştırayım o zaman biraz daha. bence de o fiyata yeni kasa alınır da napıyım çok hoşuma gidiyo tipi ve renkleri :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------

116638661 sahibinden de bi de bu ilana bakabilir misniz ? bu turuncu da alınır gibi geldi bu da çok güzel, kırmızı ile bu arasında kaldım
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Arkadaşlar herkese merhaba. 2008 model cbr 125 için hava filtresi, ön arka fren balatası ve buji arıyorum. Tanıdığınız şuradan al diyebileceğiniz bir yer var mı?
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
26
o zaman mecbur 2012 model alıcaz :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

tavares 116638661 sahibindendeki bu ilana bakabilir misn acaba nasıl sence fikrini alablr myim ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst