Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cbr 125 için konuşuyorum:Uzun yola çıkılmasına çıkılır ama yorucu olabilir tek silindirli olduğu için arabayla kıyaslamaman lazım vibrasyonu arabaya göre yüksektir biraz alışman şart çanta falan takılmadığı için (takan takıyor fakat cbr da güzel durduğu söylenemez.) sırt çantası kullanman gerekiyor aslında şehir içi kullanıma daha müsait bir motor illa uzun yolda kullanıcam diyorsan cb veya cbf serisi iyi olur :cat:
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
@Konca Öyleyse siperlik işini şimdilik askıya alıyorum. :D
@taksim Kasko hakkında bilgim yok ama ilk bandrolu yani vergiyi tescil tarihinden itibaren 1 ay içinde ödemek gerekiyor diye biliyorum. Ben de yaptıracağım; 6 ay için 50 lira dediler.
@yasamak Motorum henüz rodajda olduğu için 7000 rpm'i geçmiyorum; karşılaştırmada, bu performansıyla 100cc bir cub motor kadar gidiyor. Yani 125R 7000 devrin altında, haliyle rodaj döneminde gazı da az tutunca şehirdışında 60-80 arası ancak gidiyor. Selesi bence rahat. Artçısız olarak gazı yarım açınca tahmin ediyorum 90-110 gibi gidecektir.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
226
Beyler bence, herkes bildiği konu hakkında konuşsun .
Rivayet biraz yanlış yönlendiriyor olabilir ..
Bu yaz cbr ile İpsala sınır kapısından Uşak'a kadar geldim .
Her motorda çanta olacak diye birşey yok . Arka koltuğa çantalarımı bağladım ve hiç sorun yaşamadım .
Evet yoruluyorsunuz ancak arabayla veya otobüsle bile o yolculuğu yapsanız yorulursunuz . Hem fiziksel hem mental olarak sınırlarda oluyorsunuz çünkü .
Uzun yol tamamı ile beklenti ve fiziksel dayanıklılık ile ilgili bir konu .
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Yahu zaten arabayla karşılaştırmak saçmalık.Ufakta olsa ss motor, yolculuk değil bir hobi bir spor gibi görmek lazım bunu:) Uzun seyehatlerde kullanıcıda bitiyor kimisi 50 km yapamıyor kimisi hergün 100 km yapıyor kimiside 1000 km nin üstünde geziyor. Şahsen fiziksel sıkıntılar yoksa istenilen menzilde gezi yapılır diyorum.Ben yapabilirim fakat 500 km yi kolay kolay geçmem diye tahmin ediyorum çünkü sürekli 90-110 arassı sürmek sıkıyor.Kimiside eğer sıkılmasam 2000 km de yaparım bu motorla.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu zaten arabayla karşılaştırmak saçmalık.Ufakta olsa ss motor, yolculuk değil bir hobi bir spor gibi görmek lazım bunu:) Uzun seyehatlerde kullanıcıda bitiyor kimisi 50 km yapamıyor kimisi hergün 100 km yapıyor kimiside 1000 km nin üstünde geziyor. Şahsen fiziksel sıkıntılar yoksa istenilen menzilde gezi yapılır diyorum.Ben yapabilirim fakat 500 km yi kolay kolay geçmem diye tahmin ediyorum çünkü sürekli 90-110 arassı sürmek sıkıyor.Kimiside eğer sıkılmasam 2000 km de yaparım bu motorla.
Gidilmesine gidilir benim dedem mobiletle Eskişehir Kütahya giden adam bunlamı gidlmicek mobiletle gün biter yol bitmez düşünmesi bile ızdırap:mrgreen:Arkadaş sanırım yeni başlıyor ben o yüzden araba ile kıyaslamamasını söyledim ss tarzı bir motor olduğu için rahat seyahat edilemeye bilir açıkcası ben edemem bende 1000 bakımı için 150 km yol yapıcam ama nasıl yapıcam hadi bağalım :mrgreen:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
ortalama bir insan için motosikletle (ve hatta özelde CBR 125 için) seyahat süresi nedir? CBR 125 ile uzun yola çıkılır mı?

Ben cbrden onceki motorum Tvs apacheyle 14 saatte Tokat - İzmir arasi tam 1078 km yol yaptim bu yaZ .. Dijital okuyucudaki km aklimda tam olarak .. 2 mola ile Ankara Elmadag ve Manisa Turgutluda .. Tamamen fiziksel dayaniklilikla alakali bisey .. Kendine guveniosan motor gider .. Sonrada İzmirden cikip istanbula 6 saatte indim Gebzede tek mola ile .. Motoru 2.5 saati aşkin 10bin devir ustu redlinede goturdum banamisin demedi .. Kendind sormalisin . Ben ne kadar gidebiliri. ,diye .. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------

ilgilenen var adamım ayın 15inden önce benimki de geliyor izinli olduğum güne denk gelirse gelirim bende :)

Hocam tarih belli 24 mart pazar gunu sabahtan cikiyoruz Abantta mangalimizi yapip aksamustu donuyoruz .. Stabil 90 110 arasi efendi gibi gidicez :) 4 motor kesin 5.si olabilir fazla kalabalikta iyi degl maglum .. Gelmek isterseniz buyrun .. Her daim yerimiz var :) Fakat rodajdaki motorla o hizlarda seyretmeniz ne kadar dogru olur bilmiyorum ..
 
Katılım
10 Mar 2013
Mesajlar
2
Arkadaşlarlar Merhaba, yaş 20 Allah izin verirse bende cbr 125 2012 tricolor olandan almak istiyorum :)

Bayiye gittim konuştum fiyat 6900 bütün masrafları içinde trafik vs anahtar teslim, sizce fiyat iyi mi ? Değer mi ?

4 lira falan peşinim var geri kalanını en hızlı kredi çekebileceğim ya da en hızlı kredi kartı veren bir yer biliyor musunuz :(
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlarlar Merhaba, yaş 20 Allah izin verirse bende cbr 125 2012 tricolor olandan almak istiyorum :)

Bayiye gittim konuştum fiyat 6900 bütün masrafları içinde trafik vs anahtar teslim, sizce fiyat iyi mi ? Değer mi ?

4 lira falan peşinim var geri kalanını en hızlı kredi çekebileceğim ya da en hızlı kredi kartı veren bir yer biliyor musunuz :(

Tüm bayilerle konuş pazarlık yaptır en az verenden al keşke biraz daha erken davransaydın sezon başladı :( sezon başlamadan al ki uygun fiyata gelsin :cat:
 
Katılım
10 Mar 2013
Mesajlar
2
Hepsini araştırıcam da, kredi kartı çıkarmadım bu zamana kadar şimdi kredi kartına çok iyi taksitler var ama ne kredi kartı veriyorlar ne kredi veriyorlar anlamadım ki hem çalışıyorum hem öğrenciyim hem motoru teminat göstericem nasıl bir akıldır bu. Gerçi hep internetten başvuru yaptım pazartesi bankalarla konuşucam hangi bankaya gitmeliyim önerisi olan var mı
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Hepsini araştırıcam da, kredi kartı çıkarmadım bu zamana kadar şimdi kredi kartına çok iyi taksitler var ama ne kredi kartı veriyorlar ne kredi veriyorlar anlamadım ki hem çalışıyorum hem öğrenciyim hem motoru teminat göstericem nasıl bir akıldır bu. Gerçi hep internetten başvuru yaptım pazartesi bankalarla konuşucam hangi bankaya gitmeliyim önerisi olan var mı

Dostum boşuna gitme, en azından çalıştığına dair bir sigorta belgesi filan olmalı ayrıca bir kaç aylık maaş bordronu istiyorlar.Bunlar varsa bir ihtimalin var, yoksa kefil bile bulsan 10 tane teminat ta göstersen vermiyorlar.Bende öğrenciyim, tüm bankalara gidip denemiştim oradan biliyorum:)
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
4
Merhabalar yenı uyeym 2011 model 125r aldım gecen aylarda motorun yagını kndm degstırdım dıger bakımları servsde yaptırdım fakat karbüratör un orda bı kapakcık var muhtmelen su koyuluyo dıye tahmın ediyorum acmadımda grenajı felan sokmek gerekıyo anlasılan bılgılı arkadaslardan yardım ıstıyorum motoru cozdum sayılır .

---------- Post added at 03:08 ---------- Previous post was at 02:58 ----------

Ayrıca mohawk ı olan arkadaslar varsa ıletısıme gecsın ızmırde tepkı yaratıyo ınsanlar hazr degıller sanırım .d
 
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
139
Uzun yol motosıkletle cıkılırda eskı kasa cbr ıle cıkılmaz. Yollarda cıldırıyorum mtr gıtmıyo 90 110 yolunu bulrsa 120 artcılı yolculuk yapıyorum nerdeyse kamyonu solluyamıcam kamyonun ruzgarından bı cıkıyorum kamyonla kafa kafaya gıdıyoruz ulan honda cok guzel dengelı goruntulu motor yapmıssında bıraz sunu guclu yapaydın nolurdu?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
zaten 6ncı vites 7-8 binde 100-110 güzel seyir ediyo :) sabırlı ısen uzun yol neden yapılmasın. Karabük-Bolu-Ankara 300 Km yol yaptım geze geze gittim:) rampalarda kökledim düzlerde 90-100-110 arası gittim. ama en kötü uzun yol için 250 şart bunuda belirteryim. 125 likle uzun yol yapılmaz diyede birşey yok Yapılır ama sabır lazım dediğim gibi. çıktığı hız belli.
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
Beyle oncelikle hayirli gunler...
Yeni kasa cbr 125 tricolor sahibiyim,danismak istedigim konu camla ilgili.once motorun camina film kaplatmak istedim fakat baska motorlarda uygulamalarini gordugumde icime sinmedi. Orjinal cam aramaya basladim aradigimi puig te buldum ama oda 270 lira gibi bi fiyat. Sanirim ayni cam phyton markasinda var 130 lira gibi bi fiyati var ama internette cok aradim bulamadim bu cami,acaba goren bilen var mi nerede bulabilirim ? Birde cam biraz daha uzun ve dik oldugu icin ruzgar sikinti olur gibime geliyor kullanan varsa yorumlarini bekliyorum.
Kazasiz surusler
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyle oncelikle hayirli gunler...
Yeni kasa cbr 125 tricolor sahibiyim,danismak istedigim konu camla ilgili.once motorun camina film kaplatmak istedim fakat baska motorlarda uygulamalarini gordugumde icime sinmedi. Orjinal cam aramaya basladim aradigimi puig te buldum ama oda 270 lira gibi bi fiyat. Sanirim ayni cam phyton markasinda var 130 lira gibi bi fiyati var ama internette cok aradim bulamadim bu cami,acaba goren bilen var mi nerede bulabilirim ? Birde cam biraz daha uzun ve dik oldugu icin ruzgar sikinti olur gibime geliyor kullanan varsa yorumlarini bekliyorum.
Kazasiz surusler

bana kalırsa çok koyu olmamak şartıyla örneğin füme kaplarsan oldukca iyi durur nesini beğenmedin anlamadım asıl modifiyeli camlar uzun ve tipsiz gösteriyor :S

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

Merhabalar yenı uyeym 2011 model 125r aldım gecen aylarda motorun yagını kndm degstırdım dıger bakımları servsde yaptırdım fakat karbüratör un orda bı kapakcık var muhtmelen su koyuluyo dıye tahmın ediyorum acmadımda grenajı felan sokmek gerekıyo anlasılan bılgılı arkadaslardan yardım ıstıyorum motoru cozdum sayılır .

---------- Post added at 03:08 ---------- Previous post was at 02:58 ----------

Ayrıca mohawk ı olan arkadaslar varsa ıletısıme gecsın ızmırde tepkı yaratıyo ınsanlar hazr degıller sanırım .d

Motor yağını değiştirmek benim bilidiğim garantiden düşürüyor motoru bu gibi şeylerde önce servise yaptırın sonra kendiniz iğce gördükten ve öğrendikten sonra yapınız ne olursa olsun ne kadar kolay olursa olsun sonra işin işinden çıkamaya bilirsiniz.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Beyle oncelikle hayirli gunler...
Yeni kasa cbr 125 tricolor sahibiyim,danismak istedigim konu camla ilgili.once motorun camina film kaplatmak istedim fakat baska motorlarda uygulamalarini gordugumde icime sinmedi. Orjinal cam aramaya basladim aradigimi puig te buldum ama oda 270 lira gibi bi fiyat. Sanirim ayni cam phyton markasinda var 130 lira gibi bi fiyati var ama internette cok aradim bulamadim bu cami,acaba goren bilen var mi nerede bulabilirim ? Birde cam biraz daha uzun ve dik oldugu icin ruzgar sikinti olur gibime geliyor kullanan varsa yorumlarini bekliyorum.
Kazasiz surusler

Python u bende tri color motoruma takmıştım,çok dandik.aman diyeyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst