Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
26
ben cbr ı turuncu almak istiyorum ama 2013 te hiç turuncu kalmamıştır heralde 2. Ele çok da güvenemiyorum ama turuncu cok cezbediyo beni 2. El genellikle çok sorun çıkarır mı çıkarmaz mı bilemiyorum sizce ne yapmalıyım
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben cbr ı turuncu almak istiyorum ama 2013 te hiç turuncu kalmamıştır heralde 2. Ele çok da güvenemiyorum ama turuncu cok cezbediyo beni 2. El genellikle çok sorun çıkarır mı çıkarmaz mı bilemiyorum sizce ne yapmalıyım

Uygun bir usta bul motoru kontrol ettir o kadar sadece 10.000 km nin üstünde motor alma çünkü ileride satma gibi bir niyetin varsa sana zorluk çıkarır.Eğer usta falan bulamam dersen servise kontrol ettir sanırım biraz ücret alıyorlar bide bazı internet sitelerinde dikkat edilmesi gereken hususlar mevcut kolay gelsin :)
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
10 bin üstü motor alma ne demek güzel kardeşim. Sonra 10 yaşındaki motor 30 bini geçemiyor
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10 bin üstü motor alma ne demek güzel kardeşim. Sonra 10 yaşındaki motor 30 bini geçemiyor

Motorun büyüklüğüne göre değişecek bir durumdur daha 2 yaşında ve 125 cc tek silindir bir motor için 10.bin km nin üstü fazladır tabi bu benim şahsi düşüncem ve yorumumdur
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Düşünceniz yanlış. 10 bin km daha motor sıfır demektir. Motoru 3 kez bakıma sokuyosun . 1 kere buji değiştiriyorsun, hava filtresi takıyorsun ve motor eski mi oluyor. Kullan at mı abi bunlar :cherry:
Düzgün kullanıldığı sürece 10 bin ile 20 bin kmdeki motosikletin kondisyonunda hissedilir bir fark bile bulamazsınız. 10 bin-20 bin km hiç bir şey değildir. Düzgün bakılsın 30-40 da bir şey değildir.
Önceki motosikletim (hyosung) 50 bin deydi. Ne motoru açılmıştı, ne ekzantrik zincirinden ne de başka bir yerinden ses vardı. Debriyaj bile değişmemişti. Bakımla 100 bini rahat görürdü.
Motorun km si değil o km ye nasıl geldiği önemlidir. 1 yaşında 4 silindir motosikletin motorunu öldüren de var, 10 yıl sorunsuz binen de.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 yaşında 25 bin km'de motorum ölmüş meğer haberim yok :pale:.
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Arkadaşlar, motosikletleriniz hayırlı uğurlu olsun. :) 4 mart akşamı itibariyle ben de motorumu teslim aldım; 160 km. civarında şuanda. Honda'nın kendi tank pad'ini aldım lakin önce bir sileyim temizleyeyim derken henüz yapıştırmadım (malesef kılcal çizikler oluşmaya başladı.) Motul yağ ve Würth zincir spreyi sipariş etmeyi düşünüyorum. Bir de ben motoru yıkayan biri değilim. Önceki cub motorumu da bezle siliyordum. Hele bunun için elimden geldiği kadar titiz olmaya çalışıyorum. Kaporta siperlik vs için de http://www.hepsiburada.com/liste/au...eri&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=search#Gorseller linkini verdiğim ürünün açıklaması pratik ve kullanışlı geldi (güderi malzeme iyi diye duydum.) Kısacası on tane bakım ürünü değil de en azından başlangıç olarak kaliteli ve uygun bir malzeme ile temizlemek paklamak iyi gibi geliyor. Fikirleriniz nedir? Bunun Sonax'ı 3M'i de var ama ne fark eder sizce? Son olarak fotoğrafları bunları yapınca çekip yükleyeceğim inşaallah. :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Arkadasima gecen yaz 2006 model repsol aldik 28.000 de en ufak sikinti cikarmadi kondisyonuda mukemmel.herkesin kendi dusuncesidir ama bazi konularda teknik bilginiz yoksa bu kadar emin konusmayin.Ben motorumu 10.000 de sattim kullanan arkadas ile hala konusuyo m 15.000 16.000 olmus Allah razi olsun sikintisiz kullaniyorum diyo.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar, motosikletleriniz hayırlı uğurlu olsun. :) 4 mart akşamı itibariyle ben de motorumu teslim aldım; 160 km. civarında şuanda. Honda'nın kendi tank pad'ini aldım lakin önce bir sileyim temizleyeyim derken henüz yapıştırmadım (malesef kılcal çizikler oluşmaya başladı.) Motul yağ ve Würth zincir spreyi sipariş etmeyi düşünüyorum. Bir de ben motoru yıkayan biri değilim. Önceki cub motorumu da bezle siliyordum. Hele bunun için elimden geldiği kadar titiz olmaya çalışıyorum. Kaporta siperlik vs için de http://www.hepsiburada.com/liste/au...eri&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=search#Gorseller linkini verdiğim ürünün açıklaması pratik ve kullanışlı geldi (güderi malzeme iyi diye duydum.) Kısacası on tane bakım ürünü değil de en azından başlangıç olarak kaliteli ve uygun bir malzeme ile temizlemek paklamak iyi gibi geliyor. Fikirleriniz nedir? Bunun Sonax'ı 3M'i de var ama ne fark eder sizce? Son olarak fotoğrafları bunları yapınca çekip yükleyeceğim inşaallah. :)

Hayırlı olsun kardeşim motorun eğer ıslak değilse hertürlü bez çizer bizzat denendi benim depodada kılcal çiziklerden bolca var :mrgreen: öncelikle siperlik için bir ürün almanı tavsiye etmem boşuna para verme çünkü siperliği çok kıytırık,motor 6-8 bin devir arasına çıkınca siperlik titriyor biraz hızlanınca kırılcak zannediyorsunuz bana kalırsa kaplat gitsin ben karbon kaplama yapmayı düşünüyorum birde motorunu bez nadiren kullan sana tavsiyem camsil şişesinin içine temiz su soldur çamurlu yere kir çıkana kadar sık sonra temiz bezle sil eğer yıkamak zorunda kalırsan wd-40 ile vida ve civatalarına sıkarsan paslanmayı önler aynı zamanda paslanmış parçayı temizlemende yardımcı olur sıcak motora sıkma yeter iğrenç bir koku yapar hepsi burada.com da bulursun sanırım 15-20 TL gibi bir fiyatı vardı birde motoru cilalı şampuanla yıkamadan cila sürülmez !!! veya 2 tane camsil şişesi al birinin içine cilalı oto şampuanı bir diğerine temiz su doldur cilalı otoşampuanı sık biraz bekle temiz su sık ve sil ve sadece plastiklere uygula aynı zamanda motor ciddi anlamda soğumadan su değdirme (motora elini değdire bilemen yeterli olur.)
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Amin Furkan sağolasın. :) Önerilerin aklımda. Cumartesi-pazar motoru temizlemekle uğraşacağım inşaallah. :) Bu arada siperlik konusunda geçen sayfalarda gördüm 2011'de de 2012'de de film uygulaması yapan arkadaşlar var; güzel görünüyor ama çoğu kişi rüzgâr vs.'den attığını söylüyor. Bundan dolayı mı karbona yöneldin? Bir ara sen de film araştırıyordun gibi hatırlıyorum?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amin Furkan sağolasın. :) Önerilerin aklımda. Cumartesi-pazar motoru temizlemekle uğraşacağım inşaallah. :) Bu arada siperlik konusunda geçen sayfalarda gördüm 2011'de de 2012'de de film uygulaması yapan arkadaşlar var; güzel görünüyor ama çoğu kişi rüzgâr vs.'den attığını söylüyor. Bundan dolayı mı karbona yöneldin? Bir ara sen de film araştırıyordun gibi hatırlıyorum?

Araştırdım ama sanırım motosiklet camları kavisli olduğundan tam olarak düzgün yapışmıyormuş onun dışında cam sökülerek içeridende kaplama yapıla bilir ama karbon daha güzel durur :)
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
26
motor ölmüş dediniz bu ölümü nasıl anlarız gaz tepkisinden falan mı ve ölmemesi için ne yapmalıyız ?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor ölmüş dediniz bu ölümü nasıl anlarız gaz tepkisinden falan mı ve ölmemesi için ne yapmalıyız ?

Yok kardeş dalga geçiyorlar motor ölmüşse çalışmaz:mrgreen: motoru tek başına almaya gitme usta götür veya servise baktır motorun sesinden anlaşılır ama motor sesine alışık değilsen anlayamazsın birde eksoz dumanından anlaşılır,motoru sürdüğünde anlaşılır.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
5
0 alirsam 2013 model daha mantikli gozukuyor.alacagim yerin kac km oldugunu bilmiyorum.. hatta nerde kim satiyor bilmiyorum. yamahanin sitesinden baktim ama izmir merkezde bayisini goremedim..
 
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
31
arkadaşlar merhaba; ben yeni motor alacam kapora verdim plaka teslim, aldıktan sonra ne gibi vergileri var bunun trafik kasko pul bakım cart curt nedir nezaman ne yapılması lazım ruhsat açısından yardım edebilirmisiniz?
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
6
ortalama bir insan için motosikletle (ve hatta özelde CBR 125 için) seyahat süresi nedir? CBR 125 ile uzun yola çıkılır mı?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
cbr 125 ıle ne uzun yolları cıktım
paylastım bayağısını buraya eski sayfalarda var bakın derim :)
eski motorum ılk goz agrımdı
bu arada 10k kmde motor oldu bıttı dıyenlere ınanmayın
benım 15bındeydı motor
gorenler yıpranmamıs cok ıyı bakmıssın derdı

bu motorlar ıcın 50k km sıkıntı degıl yeter ki bakımı zamanında olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst