- Katılım
- 23 Ara 2012
- Mesajlar
- 89
beyler günaydın. hatırlarsanız bir ara başınızı ağrıttım biraz cbr 125 diye diye
konca enes pain. hepinize çok teşekkürler.. hepinizin ortak kanısı bu işi yapyorsan sağlıklı olması şart oldu sizin fikirleriniz biraz daha olgunlaştırdı ne yalan söyliyim. yalnız ben biraz yoldan saptım dün sabah 2013 mat gri yamaha yzf r125 aldım
cbr 250 de geldi aklma fakat yzfnin hem kasası hem de gidebileceği max hız daha iyi olur diye düşündüm. o paraya cbr 250 var mantığı yanlş geliyo bana. yani o paraya 1000rr olsa onu mu alcam başlangıç için
130u zaten geçmek istemiyorum ben belki bazen gaza gelirim geçemiyo olmak şimdilik daha iyi. ama motorsikletle ilgili ilk fikirlerim sizlerle oluştu beyler. çok saolun. kask muhabbeti için bayağı bi tartışmıştınız. bugn gidicem fuara öglenden sonra shoei bile alabilrm tam bi fikrm yok ama parası önemli değil o kesin. vericem ne olursa. bi ceket bi kask alıcam. zaten şimdi uzun yollara çıkmamam iş ev. ehliyet gelene kadar ve honda güvenli sürüş 1 eğitimini alana kadar bunun dışına çıkmycam. sözünüzü dinliyorum yani
he bide gezi falan olur cbr almadk diye dışlamayın çağırın benide 
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------
konca vallahi bu cümleleri senden duymak müthiş
o ufak çizikleri fark edebilen insansın sen
aynen çok kafaya takmak iyi değil herşey olcağına varır. e bide malum sakınılan göze cbr batar 
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------
Benim motor 4 aylık oldu neredeyse motorun ön camında silmekten oluşan çizikler var daha hala nedenini bilmediğim ve sadece motorun deposuna güneş ışığı parlatınca belli olan çizikler var geçen kapıdan çıkartırken dizik aynasını çarptımbunların üzerine bir deprasyon yaşadım sonra alt komşumuz ford fiesta aldı 40.000 TL ye baktım adam depe depe kullanıyordu arabanın bazı yerlerinde çizikler vardı kendi kendime dedim ulan bu motor 7.000 TL bide mal gibi kafaya takıyorum bu adam napsın aynı zamanda motoru dışarıda kullanıyoruz çizilmicekse binmenin anlamı ney
Boşver olsun varsın tadını çıkar
![]()
konca vallahi bu cümleleri senden duymak müthiş