Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
19:25 saatlerimiz :) 20:00 mesai bitimine ne kaldı şurda. ( Motora Kavusmaya desek ) 2 gündür özledik CBR'ımı :(:( Bakıyorumda forum cok hareketlenmıs. İlk motora sahip olduqumuzdaki heyecanları arkadasları görmekte cok güzel ama Yanlıs bilgi vermeyelim (Konca Kardeşim) Kımse üst seviyelere 1nci basamağı cıkmadan 2-3-4 basamak cıkmasın değil mi. herşey zamanla sabırla olur. Hepinizin RÜzgarı Bol olsun :) Yenı Motosiklet alan arkadaslar zahmet olmaz ise eliniz aşınmaz 5-10 tane resim atın da gözlerimiz kamaşsın. Herkese kazasız sürüşler.
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
233
Honda şaşırmış sanırım. Sağ yan grenaj büyük parça 170 tl olmuş zam gelmiş 90 tl den 170e çıkmış. Tri color. Sağ kafa grenajı kırmızı renkte olan 55 TL. Sağ büyük grenajın iç siyah plastik kısmı ise 25 tl olmuş.
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
@EneS_Turker Forum arkadaşlık ve bilgi paylaşımı için var sonuçta. :)
@waxow Teşekkür ederim. :)
@cx571 Teşekkürler iyi dilekleriniz için.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Ben 14 gundur ayriyim motorumdan tam :) yoldaym suan sabaha kavusacam naspse .. İnsan ozluyor cidden ..
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
Honda şaşırmış sanırım. Sağ yan grenaj büyük parça 170 tl olmuş zam gelmiş 90 tl den 170e çıkmış. Tri color. Sağ kafa grenajı kırmızı renkte olan 55 TL. Sağ büyük grenajın iç siyah plastik kısmı ise 25 tl olmuş.

2012 tricolor ise zaten fiyatlar bukadardı, ancak 2011 tricolor dan bahsediyorsan ozaman büyük zam yapmışlar :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler motorun dikiz aynalarını değiştirmek istiyorum öneriniz varmı acaba birde kendim direk çıkartıp taka bilirmiyim birde bu şekilde motora modifikasyon yapmamız motoru garanti dışına çıkartmaz değilmi ?

Motorun camına film çekeyimmi yoksa cam üreten markalar oluyor onlardan almak dahamı mantıklıdır ?

BU ARADA BU ÜRÜNLERİ SATIN ALICAM (buna gerek yok şu marka daha iyi veya şu yöntem sana daha ucuza mal olur diyorsanız önerilerinizi bekliyorum.)

ModaCar Kişisel Fırçasız Köpüklü Yıkama Uygulama Şişesi hediyeli (sırf şişe için alıyorum) (13,68 TL)
Würth Balata Temizleme Spreyi 500 Ml. Made in Germany (13,17 TL)
Elwax Ultra Işıltı Lastik Parlatıcı Sprey (5,00 TL)
Sonax Çizik Giderici Pasta 250 ML (22,50 TL)
Sonax Mikrofiber Havlu Dış Temizlik Ve Koruma (16,88 TL) (bu havlu motoru çizermi bilmiyorum.)
Sonax Xtreme Nano Dış Plastik - Lastik Koruyucu Parlatıcı (27,00 TL) [motorun plastik yerlerini parlatmak için]
Sonax Cilalı Şampuan 500ML (16,88 TL)

toplam 135 TL ye mal olucak :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bugün Uykusuz uykusuz motora koştum sabah, Saolsun Bi arkadaşta bana katıldı beraber sirkeciye gittik .. Baya bi alışveriş yaptık ,(Branda , dizlik ,led sinyaller,depo ped,Yarasa aynalar,File,Wd40 ,yan basmalıklar,Balata spreyi,Zincir spreyi) Henüz kafamdaki eksikler olsada çoğu şeyi hallettik .. Aşağı yukarı 100km yi aşkın yol yapmışım , yoruldm ve o kdr sıkı gıyınmeme ragmen soguk geçti :D ama değer cidden güzel stres attım ..

k77hr.jpg


k77mr.jpg


Alışveriş sonrası ufak bi mola ..

k77pu.jpg


k77pl.jpg


k77wj.jpg
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün Uykusuz uykusuz motora koştum sabah, Saolsun Bi arkadaşta bana katıldı beraber sirkeciye gittik .. Baya bi alışveriş yaptık ,(Branda , dizlik ,led sinyaller,depo ped,Yarasa aynalar,File,Wd40 ,yan basmalıklar,Balata spreyi,Zincir spreyi) Henüz kafamdaki eksikler olsada çoğu şeyi hallettik .. Aşağı yukarı 100km yi aşkın yol yapmışım , yoruldm ve o kdr sıkı gıyınmeme ragmen soguk geçti :D ama değer cidden güzel stres attım ..

http://c1302.hizliresim.com/16/k/k77hr.jpg

http://c1302.hizliresim.com/16/k/k77mr.jpg

Alışveriş sonrası ufak bi mola ..

http://c1302.hizliresim.com/16/k/k77pu.jpg

http://c1302.hizliresim.com/16/k/k77pl.jpg

http://c1302.hizliresim.com/16/k/k77wj.jpg

Aynaları kaça aldın ?
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
1
Merhabalar, 3 ay önce bir arkadaşımında tavsiyesiyle 2. el yeni kasa 2011 cbr 125 ile motora başlamış oldum. 21 yaşındayım hem yaşın hemde motoru almanın hevesiyle kışa rağmen hevesten 2 bin kilometreyi devirdim. Bu süreçte motoru bir kere servise götürdüm kontrol yaptılar yeni ayna taktılar motora da baktılar yağına vs. ama hiç bir ekleme değişim yapılmadı . Elimden geldiğince forumlardan öğrenmeye çalışıyorum fakat başkalarının sorup aldığı cevaplardan dahada çok kafam karışıyor. Motora ne gibi bakımları ne sıklıkla yapmalıyım yada ne sıklıkla servise götürmeliyim ?
Başka bir sorumda motorda boşu bulmak da çok zorlanıyorum çok hassas servis böyle kullan dedi neler yapabilirim ? Birde fren mesafesinden çok şikayetçiyim 4 tekerin durmasıyla bunun durması tabi ki bir olmaz ama bu kadar fark olması da pek mantıklı gelmedi bana

tavsiyelerinizi ve değerli yorumlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Boş vitese zamanla alışırsın, çok hassas ittirmen lazım.Frenler den kışın hiçbir beklentin olmasın, kışın motorlar frenajda çok dikkatli olmalı çünkü asfalt ısısı bile bariz farkediyor.4000 de bir bakıma götür,yağını değişirler aynı zamanda vakti geldiyse buji,hava filtresi,balatalar hatta zinciri değiştirirler.Sprey zincir yağı al,500 km de bir sık.
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Uygun fiyata temiz 05-06-07 Cbr125 ariyoruz. Satmak isteyen arkadaslar varsa gorusebiliriz. Oncelikli olarak Kirikkale-Ankara-Konya civarlarinda ariyoruz ama diger ilanlar da uygun olursa konusuruz.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaşlar motoru Bakım için Esengül Kardeşlere götüreyim diyorum bileniniz varmı genel olarak millet memnun ama fikrinizi alayım dedim .. Yeni aldık sonuçta , genel bakımda tam bi bakımdan geçirmedikçe içim rahat etmez .. hava fıltresı , yağ , el işçiliği , buji fln .. ortalama kaça patlıyor hondanın bi bakımı .. ?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda fiyt konusunda biraz uçuk hariket ediyor bakıma hiç uygun bir fiyat düşünmüyorum :(

Bu arada 600 RR aynası alıcam sizce nasıldır kısamı olur :silent:

file:///C:/Users/KONCA/Desktop/Cbr%20600%20rr%20ayna%20600rr%20ayna%20-%20%C4%B0lan%20ve%20al%C4%B1%C5%9Fveri%C5%9Fte%20ilk%20adres%20sahibinden.com%27%20da%20-%20111661508.htm Bunlar uyarmı acaba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst