- Katılım
- 27 Haz 2012
- Mesajlar
- 1,133
19:25 saatlerimiz
20:00 mesai bitimine ne kaldı şurda. ( Motora Kavusmaya desek ) 2 gündür özledik CBR'ımı 
Bakıyorumda forum cok hareketlenmıs. İlk motora sahip olduqumuzdaki heyecanları arkadasları görmekte cok güzel ama Yanlıs bilgi vermeyelim (Konca Kardeşim) Kımse üst seviyelere 1nci basamağı cıkmadan 2-3-4 basamak cıkmasın değil mi. herşey zamanla sabırla olur. Hepinizin RÜzgarı Bol olsun
Yenı Motosiklet alan arkadaslar zahmet olmaz ise eliniz aşınmaz 5-10 tane resim atın da gözlerimiz kamaşsın. Herkese kazasız sürüşler.