Arkadaşlar, motosikletleriniz hayırlı uğurlu olsun.

4 mart akşamı itibariyle ben de motorumu teslim aldım; 160 km. civarında şuanda. Honda'nın kendi tank pad'ini aldım lakin önce bir sileyim temizleyeyim derken henüz yapıştırmadım (malesef kılcal çizikler oluşmaya başladı.) Motul yağ ve Würth zincir spreyi sipariş etmeyi düşünüyorum. Bir de ben motoru yıkayan biri değilim. Önceki cub motorumu da bezle siliyordum. Hele bunun için elimden geldiği kadar titiz olmaya çalışıyorum. Kaporta siperlik vs için de
http://www.hepsiburada.com/liste/au...eri&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=search#Gorseller linkini verdiğim ürünün açıklaması pratik ve kullanışlı geldi (güderi malzeme iyi diye duydum.) Kısacası on tane bakım ürünü değil de en azından başlangıç olarak kaliteli ve uygun bir malzeme ile temizlemek paklamak iyi gibi geliyor. Fikirleriniz nedir? Bunun Sonax'ı 3M'i de var ama ne fark eder sizce? Son olarak fotoğrafları bunları yapınca çekip yükleyeceğim inşaallah.