Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsu Hasan kardeş...bazıları diyecekki polis görevini yapıyor hayır efendim bu vicdansızlık adam zaten ehliyet alıyor ++belgelerde yanındayani affedilebilir..700-800 lira bizler için çok para..Bizler mölhüm ağa değiliz..Alınterimizle kazanan insanlarız..Bu şekilde ceza yazan polisleri Kınıyorum ben.....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Arkadaşım çok geçmiş olsun.Seninkide acayip talihsizlikmiş.Aslında benimde ehliyetim yok,açıkçası ben bağlatsam motoru otoparktan çıkaracak ehliyetli hiç kimse yok tanıdığım.Zor iş.....:pr:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abı oyuzden hemen ehlıyetınızı almaya bakın cezası zaten 600 mılyondu enson..yanı motor 8 de 1 i nerdeyse
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
223
ya arkadaşlar cbr125 in modası geçti galiba diye bir topick varya, yaa ne kadar saçmalıyorlar orda,hiç okuyormusunuz,çıldırtıyorlar insanı yaa şu topick kilitlenmezmi acaba,modlardan rica ediyorum,lütfen yeter artık bizim cbr125 lerle uğraştıkları deli olacağım ya neden böyle yazıyorlarki,neden cbr125 i 600cc lik,1000cclik motorlarla kıyaslıyorlar anlayamıyorum.. yemin ettim nickimi yasaklatmamaya.
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
Buyurun son hızım cbr ile

dsc054634kh.jpg
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
223
sende bir başaksın sakal yaaa

SAKAL' Alıntı:
Saygı sınırları içersinde sende savun abi ne alaka şimdi
evet abi haklısın diyecek yerde,neredeyse beni haksız çıkaracan yoksa sen cbr cı değilmisin:)

blackhawk' Alıntı:
Buyurun son hızım cbr ile

dsc054634kh.jpg
ya benmi yanlış görüyorum 149 demii..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
Valla arkadaş süper geçen sayfalardada görmüştüm Cbr 125 in vidası dökülür diyenlere güzel bir cvp bence 125 cc lik bir makina için son derece iyi bir hız. Buda tabiki honda nın kalitesi. (Fotoğraf makineside kaliteliymiş bu arada motorun tozu bile gözüküyo :) )
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
@blackhawk..
Abi bişey soracam...Eleştiri değil...Merak... :)

Bu dijital bisiklet göstergenin bağlantı ayarlarını neye göre yaptın?
İçinden "şu jant a göre şu kadar mesafe" falan gibi birşey mi çıkıyor yoksa başka bir yolu mu var?..
Çünkü dijital hiz göstergelerinde(bisiklet için olan...)manyetiğin yeri jant göbeğine göre 1 cm içeride olursa bayağı bir % ile hızı daha fazla gösterir(%5 ila % 10 arası)...yani 10 km civarı bile oynar...

Sadece tam ölçülerini nasıl yaptın merak ettim...Bilgilendirirsen sevinirim...:wiinkk:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
johny' Alıntı:
@blackhawk..
Bu dijital bisiklet göstergenin bağlantı ayarlarını neye göre yaptın?

abim içinden bir katalog çıkıyor.Ayarların falan nasıl yapıldığı ve jant ayarlarıda mevcut ama bisiklet için.Ben değeri yaklaşık 10-15 denemde tam olarak buldum.Kitapçığa göre tutmuyor.Çünkü bisiklet için.İlk taktığımda 30 km bir fark etmişti.Değeri düşüre düşüre tam olarak tuttu şu an için.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
Sağol açıklama için:cat:

Ayrıca SAKAL...Space çok güzel olmuş...Özellikle boy'un açıklamayı koyman çok hoş ve değişik...kutlarım..:wiinkk:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
hehehe harbiden olips in turuncu jelatinli portakal tatlı şekeri gibi duruyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst