Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 16 Tem 2004
- Mesajlar
- 1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsu Hasan kardeş...bazıları diyecekki polis görevini yapıyor hayır efendim bu vicdansızlık adam zaten ehliyet alıyor ++belgelerde yanındayani affedilebilir..700-800 lira bizler için çok para..Bizler mölhüm ağa değiliz..Alınterimizle kazanan insanlarız..Bu şekilde ceza yazan polisleri Kınıyorum ben.....