Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 May 2006
Mesajlar
15
Merhaba arkadaslar ben motor kullanmaya yeni baslıyorum cbr 125 r almayı düsünüyorum sormak istediğim bir iki sey var
1, İkinçi el almayı düsünüyorum ikinci el icin 3000 km olan bir motor iyimidir.
2, söylediğim gibi hiç kullanmadım ama kursta eyitim alıcam cok zorlanırmıyım
3, istanbulda hangi aya kadar motora biniyorsunuz yada kısında motora binen varmı
cok teşekkürler.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
1)tahmınen ıyıdır kazası fln yoksa ve ekstra bı para ıstenmıyosa(ben 4.800 ısteyen gormustum) alınır
2)zorlanmassın bı kac gun trafıge cıkma calıs kenarlarda kuytularda:) ogrenırsın ııce
3)ben gecen sene her ay bındım dıyebılırım tabı delı yagmurda veya karda asla zorunda olmadıkca bınmedım o ayrı...
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
15
praetorian tesekkürler bende bir an önce almak istiyorum aşağıdaki linkte 100 mk de var 4000 ylt istiyor ben anlamadım bu motorlarda bir sorun falan yok dimi cünkü 750 km bile satan var anlamadım bende niye satıyorlar ya allah allah

http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/!MaazaDetail.DoIt?MaazaId=399&AdId=2585483
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bence ınsanlar bu aletın kapasıtelerını anlamadan alıolar yada paraları bol:)yanı sonucta 125cc bellı kapasıtesı var..ama bence super alet tam ıstedıgım gıbı ekonomık yeterlı suratı var ve şık..lastıklerı bence ınce olmasına ragmen bence gayet yeterlı duruo..bana gore cep canavarı:)
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
15
bencede cok sık bir motor bu bende arastırıyorum iste almaya calısıcam en kısa zamanda cok tesekkür ederim praetorian yakınlarınızda birileri varsa satan ikinci el görüsmek isterim.
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
24
benden de bi kaç eksoz

bütün yazıları okudum göremedim inşallah daha önce aynı fotolar konulmamıştır..









umarım beğenirsiniz...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abı eksozlar guselde cok pahalı..bende su lastıklerı kırmızı yada turuncu serıt cekmeyı dusunuorum..bıde yıne baska bı cbr resmınde gormustum arka stoplar degısmıstı cok guseldı bulsam bende degıstırırım..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
90
reis leo vincı olan egsoz harbı cok guzel durmus makınada bunun performans ve fıyatını yazarsan sevınırız
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Bende sonunda bi ev arkadaşı buldum ve motor almak için sanırım yeterli finansmana yakında sahip olacam. Konusunda uzman bi motorcu usta ile baya sohbet ettim, 125 cbr için bana 2.el almamı tavsiye etti, eğer 0 km alacaksam hyosung 250 gtr yi önerdi, bende henüz tam karar veremedim, aklımda derbi 125 de var, ama fiyatlarıda aklımda, biraz tuzlular. Ne yapmalıyım, düşünmekten deliye dönecem. Bide şu A2 ehliyeti almak ne kadar zaman sürüyor? Bundan 3 yıl önce B sınıfı ehliyetimi bütün sınavları geçtiğim halde 6 ayda aldım. İnşallah buda öyle uzun sürmez.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
arkadaşlar ben de bugün teslim aldım cbr 125 i. Bir de merak ettiğim bir şey var.Yıldız Teknik Üniversitesi'nde bir cbr repsol var.Sahibi acaba buralarda mı?Geçen gün gördüm eğer burdaysa tanışmak isterim.
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
Carlitoturco' Alıntı:
Bende sonunda bi ev arkadaşı buldum ve motor almak için sanırım yeterli finansmana yakında sahip olacam. Konusunda uzman bi motorcu usta ile baya sohbet ettim, 125 cbr için bana 2.el almamı tavsiye etti, eğer 0 km alacaksam hyosung 250 gtr yi önerdi, bende henüz tam karar veremedim, aklımda derbi 125 de var, ama fiyatlarıda aklımda, biraz tuzlular. Ne yapmalıyım, düşünmekten deliye dönecem. Bide şu A2 ehliyeti almak ne kadar zaman sürüyor? Bundan 3 yıl önce B sınıfı ehliyetimi bütün sınavları geçtiğim halde 6 ayda aldım. İnşallah buda öyle uzun sürmez.

3 ay sürüyo..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abı yakında ytude bıtane daha repsol gorucen bıraz kavrayayım su ısı:)evet bende merak etmıstım ytudekı repsolun sahıbını cumartesı gunlerıde gelıo demekkı ya bırıncı sınıf yada ıngılızce alan bırı..sen hangı bolumdesın tronıc
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Bu aletle 2 kişi uzun yol yapan var mı? Ortalama ne hızlarda gidilebiliyor? Rodaj bitmeden maksimum kaç km/h sürat yapıyorsunuz?
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
praetorian' Alıntı:
1)tahmınen ıyıdır kazası fln yoksa ve ekstra bı para ıstenmıyosa(ben 4.800 ısteyen gormustum) alınır
Baba motorun 0'ı zaten 4.750 ytl

PcKopatGhostRider' Alıntı:
abi şu son resimdeki eleman yani repsolde stopie yapan fotoda eleman freni tamamen sıkmış.. ve tüm parmaklarıyla nasıl yapmış onu bea :silent: biz onu iki parmakla dokunuyos yetiyo.. .. :silent:

bu arada hasan hoca video güzelde sadece gidip gelmişsin bea... birde filmin sonuna doğru eleman bağırıyo ya "geliyoorr geliyoorrrr HONDA CE BE RE geliyorrrr" diye.. koptum bea.. :queen: geçen bende lastik yakmıştım onu atayım.. :cat:


güzel video eline-motoruna sağlık.. :queen:
Koy abi sende artık videoyuda izleyelim
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abı ıste ozellık orda :) adam sıfır 4700 olan motora 4800 ıstıodu..yanlıs hatırlamıosam lastıklerı kalınlastırmıs tankpad almıs bıde bursamura eksoz takmıstı.. bıde bu var bunu sımdı buldum

http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/!MaazaDetail.DoIt?MaazaId=36414&AdId=2528968
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam Arkadaşlar nasılsınız ben burdayım haberiniz olsun dikkatli kullanın saygılar şuayip..
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
18
ya arkadaşlar cbr 125 e küçük diyenlere gıcık oluyorum ya siz manyakmısınız cbr ı titanla ybr le bi karşılaştırın bu onların yanında 600cc gibi küçük bununun neresi ya beni caddede görenler hep 600 cc zannediyo valla ne dersiniz deyin bu motorun hassosu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst