Merhaba arkadaslar ben motor kullanmaya yeni baslıyorum cbr 125 r almayı düsünüyorum sormak istediğim bir iki sey var
1, İkinçi el almayı düsünüyorum ikinci el icin 3000 km olan bir motor iyimidir.
2, söylediğim gibi hiç kullanmadım ama kursta eyitim alıcam cok zorlanırmıyım
3, istanbulda hangi aya kadar motora biniyorsunuz yada kısında motora binen varmı
cok teşekkürler.
1, İkinçi el almayı düsünüyorum ikinci el icin 3000 km olan bir motor iyimidir.
2, söylediğim gibi hiç kullanmadım ama kursta eyitim alıcam cok zorlanırmıyım
3, istanbulda hangi aya kadar motora biniyorsunuz yada kısında motora binen varmı
cok teşekkürler.



