- Katılım
- 9 Mar 2010
- Mesajlar
- 92
demek ben olmazsam buralar hep ölü kalacak böyle![]()
arkadaşlar geçen prohel mont aldım bkz : http://www.feyizoglu.com/alisveris/images/products/44841Bl.jpg
gayet güzel umduğumdan daha iyi sadece biraz bileklerden hava alıyor oda normal yahu
ha bide plaka silikti benmim geçen sarsılmaz nickli üye bekir kardeşimle buluşup gidip plakayı karbon yaptırdık sonra plakanın kenarlarını kestirdim etrafına siyah bant gibi bişe çekttirdim reklamcıda ve kırmızı tr yapıştırdım
ön siperliğe siyah film çektirdim fotoğrafları ekleyeceğim yakında inşallahbide siperlik eskiden zırıltı yapıyordu azda olsa film çektirdikten sonra hiç ses yok diyebilirim
![]()
montun hayırlı olsun mert.Motorun son durumunu merak ettim şimdi.Acaba nasıl oldu
