Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
demek ben olmazsam buralar hep ölü kalacak böyle :)
arkadaşlar geçen prohel mont aldım bkz : http://www.feyizoglu.com/alisveris/images/products/44841Bl.jpg
gayet güzel umduğumdan daha iyi sadece biraz bileklerden hava alıyor oda normal yahu :)

ha bide plaka silikti benmim geçen sarsılmaz nickli üye bekir kardeşimle buluşup gidip plakayı karbon yaptırdık sonra plakanın kenarlarını kestirdim etrafına siyah bant gibi bişe çekttirdim reklamcıda ve kırmızı tr yapıştırdım

ön siperliğe siyah film çektirdim fotoğrafları ekleyeceğim yakında inşallah :) bide siperlik eskiden zırıltı yapıyordu azda olsa film çektirdikten sonra hiç ses yok diyebilirim :)

montun hayırlı olsun mert.Motorun son durumunu merak ettim şimdi.Acaba nasıl oldu :) Resimlerini bekliyoz mertcim:wiinkk:
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
merhbalar herkese ben 2500tl'ye 2005 model bi cbr alacağım yalnız motorda çizikler var yan yatmış adam grenajını falan tamir edip verecek. belki boya ister size sorum şu bunları boyattıktan sonra çakma cbrlar gibi mi olur yani f5 varya. yoksa boyatıyım mı? motor bu ilanda
http://www.a2nciel.com/a2teker/detail.php?id=98
ya da boyaya hiç gerek yok mu?
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
merhbalar herkese ben 2500tl'ye 2005 model bi cbr alacağım yalnız motorda çizikler var yan yatmış adam grenajını falan tamir edip verecek. belki boya ister size sorum şu bunları boyattıktan sonra çakma cbrlar gibi mi olur yani f5 varya. yoksa boyatıyım mı? motor bu ilanda
http://www.a2nciel.com/a2teker/detail.php?id=98
ya da boyaya hiç gerek yok mu?

motorun canını çıkartmışlar resmen yazık sen boyadan önce sinyalleri düşün ön sinyaller yok orjinal aırım dersen en aşağı 200 lirayı gözden çıkart
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
siperliğin zırıltısı gıcık edici (bir kaç farklı cbr sürdüm hepsinde inceden aynı zırıltı var) benim ilk işim siperliği siyah yapmaktı reklamcı arkadaşımdan malzeme temin etmiştim...bu gün yine biraz malzeme aşırtıp fara kırmızı renkte kaş yaptım güzelde oldu ama duruşunu beğenmedim biraz kalsın sökücem...
plakalığı ufaltıp plakanın çerçevesini kestirmek benimde aklımda hatta aliminyumcu arkadaş getir ben keserim demişti ama sanayiye gitmek zor geliyor:queen:motoru bu sezon değiştirmeyi düşündüğüm için pekte oynamak istemiyorum

o siperlik zırıltı sesi motoru ilk aldığımda bile vardı diyebilirim. ama ön siperliğe siyah film çekince gerçekten motora çok yakıştı daha bi sevmeye başladım :)

bu arada hocam plakalığı küçültmüyorsun ben plakalığı attım sucuların reklamını bu kadar yaptığım yeter :) plakanın kenarlarını kestirip taktım kesilen yerleri çirkin duruyordu biraz reklamcıya gittim plakanın çevresine siyah bant çektirdim çok güzel oldu :cat:

montun hayırlı olsun mert.Motorun son durumunu merak ettim şimdi.Acaba nasıl oldu :) Resimlerini bekliyoz mertcim:wiinkk:

teşekür ederim emre motorun son durumu çok hoşuma gitti benim fotoğrafları yakında eklemeye çalışacam valla bekirin yani sarsılmazın sayesine oldu yoksa ben tek başıma hayatta üşenip gitmezdim :)
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
aynen 2500 TL ona vericegıne 3ooo TLye tertemizi var bunların dısardan bakılmış masrafı bıle cok motordada sorun varsa cok başını agrıtır hıc gırme derım.
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
75
arkadaşllar ebay da 2010 cbr 125 far ve kafa grenajları satan biri var. isterseniz bir ilgilenin. alan kişiden bol miktarda kola içerim yalnız ona göre:cherry:

%21BpYUwjQBGk%7E$%28KGrHqUH-DEEuOurQR25BLrIcgQ2%28%21%7E%7E_12.JPG

kargosu çok tutar. her parçayı ayrı ayrı satıyor. far ayrı küçük park farı varmış ayrı rüzgar camı ayrı bir de çerçeve plastik ayrı satıyor.

Türkiye de nekadar acaba servisten alsak 1000 lira tutar mı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 ----------

bu adam motoru parçalayıp satıyor fiyatı da çok uygun çoğu parça mevcut. sabırsızlananlara linki atcağım azz soonnraaaa:mrgreen:

fakat adamla mesajlaşmam lazım Tr ye yolluyormu

eski kasalara bu kafa grenajı oluyomu ki??:silent:
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
siperliğin zırıltısı gıcık edici (bir kaç farklı cbr sürdüm hepsinde inceden aynı zırıltı var) benim ilk işim siperliği siyah yapmaktı reklamcı arkadaşımdan malzeme temin etmiştim...bu gün yine biraz malzeme aşırtıp fara kırmızı renkte kaş yaptım güzelde oldu ama duruşunu beğenmedim biraz kalsın sökücem...
plakalığı ufaltıp plakanın çerçevesini kestirmek benimde aklımda hatta aliminyumcu arkadaş getir ben keserim demişti ama sanayiye gitmek zor geliyor:queen:motoru bu sezon değiştirmeyi düşündüğüm için pekte oynamak istemiyorum

Ön camı nasıl siyah yaptın? Benim de siyah yapmayı düşünüyorum.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
arkadaşlar o zırıltının camdan geldiğine emin misiniz panzolottan geliyo olabilir... benımkınde zırıltı yoktu panzolotu değiştirdim zırıldamaya başladım...benim cam aldığımda siyahtı ama siyah yapmak isterseniz film yerine reklamcılardan alabileceğiniz malzemeyi öneririm sudan rüzgardan etkilenmez..aynı malzemmeyi jantta kullandım basıçlı su tutuyom bilerek yinede bana mısın demiyo
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
motorun canını çıkartmışlar resmen yazık sen boyadan önce sinyalleri düşün ön sinyaller yok orjinal aırım dersen en aşağı 200 lirayı gözden çıkart

sinyaller olcak öyle anlaştık güvendiğim birisi satıyo tek sorun boya kalcak boya işi nasıl olur hiç boya yaptıran var mı aranızda?
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
bugay kardeşim bence biraz daha sabret 500 lira daha koy sahibindende çok daha temizleri var ordan bak derim.:):)
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
bugay kardeşim bence biraz daha sabret 500 lira daha koy sahibindende çok daha temizleri var ordan bak derim.:):)

sorun para deil bi hafta önce bi gt 250r kaçırdım :D 5bin tlydi ama ruhsatta problem çıktı aslında gt250r istiyodum ama kısa dönem kullanıp bakımını yapıp 300 500 kar edip yazın satabilirsem diye bu motora bakıyorum. buralarda başka satılık gt250r yok cbr'ın da pek aşa kalır yanı yok diye düşündüm:cat:
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
demek ben olmazsam buralar hep ölü kalacak böyle :)
arkadaşlar geçen prohel mont aldım bkz : http://www.feyizoglu.com/alisveris/images/products/44841Bl.jpg
gayet güzel umduğumdan daha iyi sadece biraz bileklerden hava alıyor oda normal yahu :)

ha bide plaka silikti benmim geçen sarsılmaz nickli üye bekir kardeşimle buluşup gidip plakayı karbon yaptırdık sonra plakanın kenarlarını kestirdim etrafına siyah bant gibi bişe çekttirdim reklamcıda ve kırmızı tr yapıştırdım

ön siperliğe siyah film çektirdim fotoğrafları ekleyeceğim yakında inşallah :) bide siperlik eskiden zırıltı yapıyordu azda olsa film çektirdikten sonra hiç ses yok diyebilirim :)

hayırlı olsun mert, aynı montun ben de siyahını kullanıyorum. yalnız yağmurda uzun süre kalırsan yağmur geçiriyor, yazın da omuz kısmı çok terliyor. :) ama saatte 50-60 km hızda giderken test etme imkanı buldum. yerler halı kilim maşalah :) umarım test edemeden eskitirsin. güle güle kullan.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
arkadaşlar boya badana demişken bugün kuyruktakı repsol yazısını yaptırmak için bi abiye sordum bu işlerle ilgileniyormuş motorsiklet stickerlarının yapımının çok zor olduğunu ve de tuzlu olduğunu söledi sadece kuyruktaki sticker için 80 lira gözden cıkarmasılın dedi...MOVISTAR ın komple sticker larının 2500 TL olduğunu biliyormuydunuz ben duyunca şok oldum...bu neden boya badana işleminde iyice düşün derim...
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Ön camı nasıl siyah yaptın? Benim de siyah yapmayı düşünüyorum.

reklamcı arkadaştan stickerlarda kullandıkları film gibi yapışkan malzemeyi alıp kendimiz yaptık biraz uğraştırabilir baloncukta kalabilir ama güneşte durdukça kendiliğinden geçiyor patlatmaya gerek yok sonrası işte foto....

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst