- Katılım
- 1 Ocak 2009
- Mesajlar
- 939
İnş istediğin gibi bi motor bulursun kardeşim.![]()
saol emrecim.noldu sen motoru yaptırdın mı.uzun zamandır yatıyordu.bakamadım bir haftadır foruma
İnş istediğin gibi bi motor bulursun kardeşim.![]()
saol emrecim.noldu sen motoru yaptırdın mı.uzun zamandır yatıyordu.bakamadım bir haftadır foruma
şu düz mantıkla 10bini geçmeyen motor aranmasını anlamıyorum,arkadaşlar Honda alıyorsunuz mondial değil,adam gibi bakım yapıldıktan sonra,arkadaşımın motoru 80bindeydi düşünebiliyormusunuz ? hemde tek bir anahtar değmedi motor bloğuna
şu düz mantıkla 10bini geçmeyen motor aranmasını anlamıyorum,arkadaşlar Honda alıyorsunuz mondial değil,adam gibi bakım yapıldıktan sonra,arkadaşımın motoru 80bindeydi düşünebiliyormusunuz ? hemde tek bir anahtar değmedi motor bloğuna
şu düz mantıkla 10bini geçmeyen motor aranmasını anlamıyorum,arkadaşlar Honda alıyorsunuz mondial değil,adam gibi bakım yapıldıktan sonra,arkadaşımın motoru 80bindeydi düşünebiliyormusunuz ? hemde tek bir anahtar değmedi motor bloğuna
ALLAHA şükür yapıldı beykurt canavar gibi maşallahlastikleride sipariş verdim onuda taktımı bi hız denemesi yapcam.
hadi bakalım gözün aydınbir aydır okudukça bende üzülüyorum valla haline şimdi sevindim bak:mrgreen: kazasız belasız sür inşallah:queen:
Beykurtun dediği gibi insan 2.el alırken hangi marka model olursa olsun kmsi az olana bakıyor he motor tanıdık bırının olur nasıl kullanıldıgını bılırsınız o zmn gidin 80 deil 100 bin yapmışını al ama hiç tanımadıgın etmedigin birinden motor alıyorsan ve bunu alırkende yemenden,içmenden,gezmenden para kesip alınca insan cok fazla ayrıntılara takılıyor haliyle![]()
hadi bakalım gözün aydınbir aydır okudukça bende üzülüyorum valla haline şimdi sevindim bak:mrgreen: kazasız belasız sür inşallah:queen:
beykurt kardeşim tabiki herkes senin gibi 10.000 km de motor almak ister az kullanılmış motor almak ister,bizim demek istediğimiz bu motor 50.000 km de bile olsa sürücü temiz kullanmışsa bu motora hiçbişey olmaz çünkü caddelerde görmüyomusunuz millet haala 30 -40 senelik motorlara canavar gibi biniyolar,senin 3750 tl n varsa tabikide 50.000 km de motor alınmaz,gitceksin o paraya 2008 model hatta 2009 model 5000 de 10000 de motor alcaksın,sen paradan haber ver,ikinci el 5000 tl yede cbr var 2500 tl yede cbr var...
Bugün motorun arka lastiğini de değiştirdim.Motor, sezona hazırlandı çok şükür.Artık yollar beni bekler(benzin olduğu sürece:cherry
![]()
Sağol canım ALLAH razı olsunhep berabercene inş.
demek ben olmazsam buralar hep ölü kalacak böyle![]()
arkadaşlar geçen prohel mont aldım bkz : http://www.feyizoglu.com/alisveris/images/products/44841Bl.jpg
gayet güzel umduğumdan daha iyi sadece biraz bileklerden hava alıyor oda normal yahu
ha bide plaka silikti benmim geçen sarsılmaz nickli üye bekir kardeşimle buluşup gidip plakayı karbon yaptırdık sonra plakanın kenarlarını kestirdim etrafına siyah bant gibi bişe çekttirdim reklamcıda ve kırmızı tr yapıştırdım
ön siperliğe siyah film çektirdim fotoğrafları ekleyeceğim yakında inşallahbide siperlik eskiden zırıltı yapıyordu azda olsa film çektirdikten sonra hiç ses yok diyebilirim
![]()