Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ben sahsen almam sıfırını yenı kasa ne kadarda hayalım olsa onun yerıne temiz bi hyosung yada az daha para ile nınja alınabilir

en mantıklısı da bu olur zaten:cat:cbrı sıfır almadım varsın olsun hyo ya da kawayı da sıfır almayalım temizini bulduktan sonra kim verir o parayı cbra:silent:
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
bence cbr nin sıfırına okadar para vermek çok saçma,o paraya ne motorlar alınır,2005 -2006 cbr benim gözümde yeni makinadır (tabi temiz kullanılmışsa) çünkü bakıyorum millet 1980 model 1990 model 30 senelik makinalara biniyolar ve haala makinalar canavar gibi benle beraber otobanda 450-500 km yapıyor,ve bunların arasına daha eski olan mz leri java larıda katmıyorum...
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
344 Sercan Burda :mrgreen:
motorsuz tayfasından kımler geliyor fuara ben yanımda bol mıktarda selpak getircem görünce agzımın sularıyla rahatsız etmıyım insanları :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
istanbul ve çevresinde olan arkadaşlar çok şanslı,biz adanada işi gücü bırakıp gelemiyoruz,fuara gidecek arkadaşlardan ricam bizim için bol bol fotoğraf çeksinler beyler
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
slm beyler...bi sorum olacak..bir bucuk ay önce okullar kapanırken motorumu arkadasıma vermiştim çalıştımak için uğrasırken aküsünü bitirmiş ve vurdurarak çalıştırmış bende az önce garajdan cıkardım boş ışığı falan yanmıyodu vurdurdum çalıştı otobana cıktım bıraz dolandım yüksek devirlerde kullanmaya gayret gösterdim ama çalışırken sinyal korna vs calışmıyordu dikkatimi ceken bı durum var rolantide çalışırken devir saat aktif değil ama gaz verdiğimde çalışmaya başlıo işin tuhaf tarafı gazı bırakınca bi anda 0 a düşüyo aküyle alakalımıdır bu durum yoksa devir saatinde mi bi arıza mı var ? daha önce başına böyle birşey gelen var mı? uzun yol yapsam akü kendını şarj edermi yoksa elektrikçiye mi şarj ettirmem gerekli? bilgi verirseniz sevinirim
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
slm beyler...bi sorum olacak..bir bucuk ay önce okullar kapanırken motorumu arkadasıma vermiştim çalıştımak için uğrasırken aküsünü bitirmiş ve vurdurarak çalıştırmış bende az önce garajdan cıkardım boş ışığı falan yanmıyodu vurdurdum çalıştı otobana cıktım bıraz dolandım yüksek devirlerde kullanmaya gayret gösterdim ama çalışırken sinyal korna vs calışmıyordu dikkatimi ceken bı durum var rolantide çalışırken devir saat aktif değil ama gaz verdiğimde çalışmaya başlıo işin tuhaf tarafı gazı bırakınca bi anda 0 a düşüyo aküyle alakalımıdır bu durum yoksa devir saatinde mi bi arıza mı var ? daha önce başına böyle birşey gelen var mı? uzun yol yapsam akü kendını şarj edermi yoksa elektrikçiye mi şarj ettirmem gerekli? bilgi verirseniz sevinirim

dostum aynı durum bndede oldu. akü tamamen bitmiş yenisini alacaksın yada garantiden alıcaksın garantin devam ediyosa.
devir saatide aküden dolayı calısmaz çünkü akü kendini zarj etmiyo.:wiinkk:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
atmaca_35 usta geçen aynısı bendede oldu servis değiştirmeyiz falan dedi ama akün açılmış dedi hondayla iletişime geçtim iyi niyet kapsamında değiştirdiler aman garantisi varsa başka bir yere götürme servis direk açılmış diyor.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
o devir saati olayı bendede olmuştu ama sonradan kendiliğinden düzeldi,servise sormuştum devir saatinde bi tel varmış ondan bahsetti onu değişiriz dediler ama sonradan kendiliğinden düzeldi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst