Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pale::pale: hocam belki fiyatlar ucuz olur bence bekleyin gelmesini olmazsa ikinci el alırsınız :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:31 ----------

şahsen öyle yapmayı planlıyorum ben de :)

Doğru söylüyosun 0 km her zaman daha iyidir.Rodaj yapması bile zevklidir.Ama 2 motoru ne yapayım,Cgl'nin piyasası ölü satmam onu da.:silent:

Sen en mantıklısını yap, 0 km al:cat:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Hondanın sitesindeki cbr125ın fiyatı güncel fiyatmı acaba 5.770 TL. Yazıyor plaka masrafı fln tam olarak sıfırı ne kadara patlıyo acaba ?
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
6250 bile çok para 7000 olursa zaten az daha koyup sıfır ninja veya 2.el 600 lük alınır.


hatta senin Karamanda çektirdiğin rs 125 o fiyattan aşağıydı en son kaça sattı o adam rs i

onu 6.5milyara satmıştı gondermişti kargoyla ama nereye bilmıyorum fakat o motor cok temiz ve peformanslıydı biz 5.5 peşin verdik vermemişti




buna diyorsun değil mı?
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
evet buydu. parça sıkıntısı olmasa motor tertemiz süper motor

motor cok temizdi en son 3500bile olmamıştı fakat cbr oldugu için sattı adam fakat cbra 4 istedi pazarda kimse donup bakmadı alt sakal değişmişti egzoz değişikti ve el marşı ile çalışmıyordu vurdurarak calıştırdı o zaman sat bana dedim verdiğim fiyatı dusuk buldu fakat bu adamın para sorunu yok tok satıcıydı fakat rs genede ucuza gitti bence
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
motor cok temizdi en son 3500bile olmamıştı fakat cbr oldugu için sattı adam fakat cbra 4 istedi pazarda kimse donup bakmadı alt sakal değişmişti egzoz değişikti ve el marşı ile çalışmıyordu vurdurarak calıştırdı o zaman sat bana dedim verdiğim fiyatı dusuk buldu fakat bu adamın para sorunu yok tok satıcıydı fakat rs genede ucuza gitti bence

evet ucuza veriyordu piyasasından ve temizdi. şimdi 5000 e satıyorlar alan yok. derbiler 3-4000 e düşmüş yüzüne bakmıyorlar
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
evet cok haklısın ve bu şartlarda yenı cbr aynı fiyatında olursa kapış kapış gider ama dedim ya 6250den fazla olsun tutmaz

5700-6500 arası olur sanırım fazla olursa yuh hakikaten. şu da var ybr 4250 olmuş cbf 4250 apache 4000 cbr da 5000 desek çok çok değil yani

innovayı 4250 ye satıyorlar cbr da olsun 5-6 gibi:cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
5700-6500 arası olur sanırım fazla olursa yuh hakikaten. şu da var ybr 4250 olmuş cbf 4250 apache 4000 cbr da 5000 desek çok çok değil yani

innovayı 4250 ye satıyorlar cbr da olsun 5-6 gibi:cat:

ben sahsen almam sıfırını yenı kasa ne kadarda hayalım olsa onun yerıne temiz bi hyosung yada az daha para ile nınja alınabilir
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet kültürü gelişse hepsi alınır.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst