- Katılım
- 11 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,083
hoşgeldiniz halil sercan kalıcı olmanız dileğiyle 
bu arada geçen benım motor yaklaşık bir yirmi gün kadar yattı çalıştırmaya çalıştım doğal olarak marş vurmadı ittirip çalıştırdım bende çalıştırdıktan sonra yaklaşık 30km kadar bir yol yaptım motoru söndürmeden neyse bir söndüreyim dedim kontağı kapadım çalıştırmaya çalıştım yine çalışmadı o yakınlarda bir kanuni bayi vardı (honda servisi ile aram 50 km) ordaki abimiz tanıdıktı dedim böyle böyle dedi ya akün ölmüş yada konjektörde sorun var ama biz yinede bir şarj edelim dedi şarj ettik oldu diye düşündüm eve gittim ertesi sabah çalıştırmaya çalıştım yine olmadı bende bastım servise gittim (ittirerek çalıştırdım tabi artık tek başıma yapabiliyorum
) şarj ettiler ama aküde sorun var dediler hem senın akün açılmış garantiye girmez hopalla nasıl açılır biliyorum açılmadı gel bak açılmış dedi bende açmışsanız siz açmışsınızdır ben dün motorun yanındaydım açılmadı dedim adam garantiye sokmuyoruz dedi akünü şarj ederiz yanisi 140 lira dedi adamlarla baya papaz oldum öylemi öyle tamam eyvallah dedim eve geldim hondaya olanları anlattım sağolsunlar iki gün sonra aradılar beyfendi akünüzü garanti kapsamında değil tamamen iyi niyet ile değiştiriyoruz akünüz bir kaç güne kadar adanaya ulaşır gidin alın dedi. hondanın servis ve teknik yardım bakımında ilk kez bir yardımını gördüm nasıl sevindim anlatamam arkadaşlar en ufak sorunda yada kafanıza yatmayan şeylerde hondaya mesaj atarsanız gerçekten ilgileniyorlarmış bende yeni öğrendim bu arada aküyüde yarın gidip alacam 
bu arada geçen benım motor yaklaşık bir yirmi gün kadar yattı çalıştırmaya çalıştım doğal olarak marş vurmadı ittirip çalıştırdım bende çalıştırdıktan sonra yaklaşık 30km kadar bir yol yaptım motoru söndürmeden neyse bir söndüreyim dedim kontağı kapadım çalıştırmaya çalıştım yine çalışmadı o yakınlarda bir kanuni bayi vardı (honda servisi ile aram 50 km) ordaki abimiz tanıdıktı dedim böyle böyle dedi ya akün ölmüş yada konjektörde sorun var ama biz yinede bir şarj edelim dedi şarj ettik oldu diye düşündüm eve gittim ertesi sabah çalıştırmaya çalıştım yine olmadı bende bastım servise gittim (ittirerek çalıştırdım tabi artık tek başıma yapabiliyorum
