Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
hoşgeldiniz halil sercan kalıcı olmanız dileğiyle :)

bu arada geçen benım motor yaklaşık bir yirmi gün kadar yattı çalıştırmaya çalıştım doğal olarak marş vurmadı ittirip çalıştırdım bende çalıştırdıktan sonra yaklaşık 30km kadar bir yol yaptım motoru söndürmeden neyse bir söndüreyim dedim kontağı kapadım çalıştırmaya çalıştım yine çalışmadı o yakınlarda bir kanuni bayi vardı (honda servisi ile aram 50 km) ordaki abimiz tanıdıktı dedim böyle böyle dedi ya akün ölmüş yada konjektörde sorun var ama biz yinede bir şarj edelim dedi şarj ettik oldu diye düşündüm eve gittim ertesi sabah çalıştırmaya çalıştım yine olmadı bende bastım servise gittim (ittirerek çalıştırdım tabi artık tek başıma yapabiliyorum :p) şarj ettiler ama aküde sorun var dediler hem senın akün açılmış garantiye girmez hopalla nasıl açılır biliyorum açılmadı gel bak açılmış dedi bende açmışsanız siz açmışsınızdır ben dün motorun yanındaydım açılmadı dedim adam garantiye sokmuyoruz dedi akünü şarj ederiz yanisi 140 lira dedi adamlarla baya papaz oldum öylemi öyle tamam eyvallah dedim eve geldim hondaya olanları anlattım sağolsunlar iki gün sonra aradılar beyfendi akünüzü garanti kapsamında değil tamamen iyi niyet ile değiştiriyoruz akünüz bir kaç güne kadar adanaya ulaşır gidin alın dedi. hondanın servis ve teknik yardım bakımında ilk kez bir yardımını gördüm nasıl sevindim anlatamam arkadaşlar en ufak sorunda yada kafanıza yatmayan şeylerde hondaya mesaj atarsanız gerçekten ilgileniyorlarmış bende yeni öğrendim bu arada aküyüde yarın gidip alacam :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşte Honda kalitesi,alkışlamak gerekir.:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2. el Cıbır düşünüyorum, bir tane buldum.
Neresini kontol edeyim,çıkabilecek arıza var mı 15-20,000km aralığında.:silent:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
951 sayfada oku oku bitmez be abi:queen:kimler geldi kimler geçti:mrgreen:
Hepimize çok teşekkürler.İnsanin ilgisi merakı olunca çok eylenceli geliyor.Bugun bır sürücü kursu ile konuştum Toplam 5ooTL dedi.Ama benim bildigim sınav ucretı 40 tl baska direksiyona girerkende 40 tl yatırcaksınız dedi.Doğrumudur acaba ve Şişli/Ayazağadayım önerdiğiniz bana yakın sürücü kursu varmıdır acaba duzgun eğitim veren:rendeer:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
2. el Cıbır düşünüyorum, bir tane buldum.
Neresini kontol edeyim,çıkabilecek arıza var mı 15-20,000km aralığında.:silent:

arıza bu ne zaman kaç kmde çıkacağı belli olmaz kullanıcıya göre değişkenlik gösterir ki bu motorlar düşük cc oldukları için geneli hor kullanılıyor daha doğrusu zorlanıyorlar... II. el temiz motor almak zor...önce motorda yağ kaçırma terletme var mı bir eğil bak...binmeden dinlemden bir derdi var mı anlayamazsın şöyle bir tur atacaksın motorla sesini dinleyeceksin anormal bir tıkırtı varsa bence bulaşma!ayrıca bu tek silindir motorların hepsinde zırıltı vardır ön kafa grenajları yüksek devirde zırıldar bu normaldir...en mantıklısı tanıdık bir ustaya göstermek:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arıza bu ne zaman kaç kmde çıkacağı belli olmaz kullanıcıya göre değişkenlik gösterir ki bu motorlar düşük cc oldukları için geneli hor kullanılıyor daha doğrusu zorlanıyorlar... II. el temiz motor almak zor...önce motorda yağ kaçırma terletme var mı bir eğil bak...binmeden dinlemden bir derdi var mı anlayamazsın şöyle bir tur atacaksın motorla sesini dinleyeceksin anormal bir tıkırtı varsa bence bulaşma!ayrıca bu tek silindir motorların hepsinde zırıltı vardır ön kafa grenajları yüksek devirde zırıldar bu normaldir...en mantıklısı tanıdık bir ustaya göstermek:cat:

Yani arıza çıkaracak sürekli bozulan bir yeri(kronik arızası) yok,onu diyorsun.:cat:

Resimden bakınca anlayan olursa onu da atayım,
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
gorunurde sorun yok gibi fakat en tutulmayan renk bu soyleyeyım

ayrıca km dogru mu onu incele ve lastıklere bak km hakkında bilgi verecektır sana
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gorunurde sorun yok gibi fakat en tutulmayan renk bu soyleyeyım

ayrıca km dogru mu onu incele ve lastıklere bak km hakkında bilgi verecektır sana

Sağol,ben de turuncu Repsol zannederdim,mis gibi renk başkasına ne Cbf600 rengi işte:wiinkk:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
alt krenaj yani sakalda eksiklik var...yapışkanı soyulmuş olabilir değişmişte olabilir görmeden karar verilemez...bence turuncu repsollerden daha güzel görünüyor tabi kişisel fikrim sanırım biraz sade olanı seviyorum:bounce:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Sakal değişmiş veya boyanmış. Sakaldaki sticker eksik.

djbycan_honda-125-cbr-r-1%5B1%5D.jpg
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alt krenaj yani sakalda eksiklik var...yapışkanı soyulmuş olabilir değişmişte olabilir görmeden karar verilemez...bence turuncu repsollerden daha güzel görünüyor tabi kişisel fikrim sanırım biraz sade olanı seviyorum:bounce:

Eyvallah, sakalı mı eksik,biraz alttan mıcır yemiş gibi demi cıbır:queen:

Teşekkürler Görkem:cat:,kırk yıl baksam farketmezdim,inceleriz sakalın altını.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst