Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
DOOM abi yada motorhocası LAZER kasklar nasıl biliomusunuz iyimi:silent:
lazer vertigo kullanıyorum birde bır alt modelı lz6 mı ne modelı var onun işciliği pek hoşuma gıtmedı lazer vertıgo tavsıye ederım
Çok iyidir, ancak biraz buğu yapar biliyorum.Buğu yapmasını istemiyorsanız Pin-lock'suz kask almayın.
bugu onlemek okadarda sorun degıl iç taraftan şeffaf bir bant yapıstırıyorlar sorun cozuluyor...1 senedır takılı benım kaska memnunum, feyizoglunda 40 tl idi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------

CbR 125 uzun yola gidebilirmi:silent:

cbr gıderse sen dayanırmısn bılemem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:01 ----------

merhabalar arkadaslar tecrübesiz biri yazıor:D 18 yasındaym cbr125 in manyagı oldum sitenin ve sizin sayenizde motor ehliyetim war yazın motor alıcam ama hiç bi bilgim yok motor hakkında , cbr125 hakkında msnim [email protected] eger msni LÜTFENN eklerseniz sorularım olabilir lütfen mersinliyim bu arada 1-2 soru cevabla yardm edin şu kardeşinize benimde msnimde profesional motorcular olsun:)
sitenin takipcisi olmama ramen ufak sorularım oluor ekleyin lütfen şimdiden teşekkürler

merak ettıklerını sor cvp vermeye calısırız
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Şu forumu paylaşım için yaptık,Siz habire bu olurmu şu olurmu aynı soruları sorup duruyorsunuz,Arkadaşlar lütfen biraz araştırın eski sayflara bakın çoğu cevaplar orada duruyor.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cıbırın viteslerini kaç devirde değiştiriyorsunuz,5 vites değil mi,ince lastik arazide daha mı iyi gidiyor,10-50 powerracing atsak olur mu:p
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
Cıbırın viteslerini kaç devirde değiştiriyorsunuz,5 vites değil mi,ince lastik arazide daha mı iyi gidiyor,10-50 powerracing atsak olur mu:p

usta bildiğin üzere sürücüye göre değişir. ama ben şöyle söyleyeyim ben biraz devirli kullanıyorum normal kullanışım ile 6000 7000 devirden aşşağa vites yükseltmiyorum
cbr 125 6 vites :)
cbr 125 zaten arazi motoru çok güzel gidiyor arazide maşallah :mrgreen::p
cbr125 le 200km/h gıdebılırmyıım :queen:
çok rahat gidersin hatta yokuş aşşağa geçen 240 km yapmışım radardan öğrendim :)

merhabalar arkadaslar tecrübesiz biri yazıor:D 18 yasındaym cbr125 in manyagı oldum sitenin ve sizin sayenizde motor ehliyetim war yazın motor alıcam ama hiç bi bilgim yok motor hakkında , cbr125 hakkında msnim [email protected] eger msni LÜTFENN eklerseniz sorularım olabilir lütfen mersinliyim bu arada 1-2 soru cevabla yardm edin şu kardeşinize benimde msnimde profesional motorcular olsun:)
sitenin takipcisi olmama ramen ufak sorularım oluor ekleyin lütfen şimdiden teşekkürler

sen burayı takip et aklına takılanları sor en geç bir ayda teknik eleman falan olursun :bounce:
biraz fazla oldu ama bir ayda yeterli bilgin olur :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta bildiğin üzere sürücüye göre değişir. ama ben şöyle söyleyeyim ben biraz devirli kullanıyorum normal kullanışım ile 6000 7000 devirden aşşağa vites yükseltmiyorum
cbr 125 6 vites :)
cbr 125 zaten arazi motoru çok güzel gidiyor arazide maşallah :mrgreen::p

Üstad çok güzel açıkladın:cat:,biraz cahilce sorulardı, özenle seçtim :p,hazırlık yapıyoruz Cbr 125'e:cherry:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
estağfurullah abi üstat olan sensin :)
hadi inşallah abi hayırlısı. peki yeni cbr 125 hakkında bir fiyat bilgin varmı :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
estağfurullah abi üstat olan sensin :)
hadi inşallah abi hayırlısı. peki yeni cbr 125 hakkında bir fiyat bilgin varmı :)

Var olma mı:)
Alıntıdır:cherry:
Tahmini fiyatının böyle olması gerekir.
İnnova 125i İngiltere Fiyatı 5012Tl Türkiye Fiyatı 4270Tl
Cbr125 için orantı kurduğumuzda(vergisi vs. aynı) Türkiye fiyatı 6380Tl gibi bir miktar çıkıyor.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/72257-cbr-125-r-2010-artik-turkiyede-6.html#post1952454
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
umarım öyle olurki bir albenisi olsun kimisi 7000 8000 lira civarında olur diyordu ama abi sen kafa yormuş gibi görünüyorsun :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
bende cbr varken son zamanlarda redlıne sokmadan vıtes atmıyordum dedım motor patlamadan bı gt250e gecım :D
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
66
abiler simdi fuarda nasıl buluşcaz MT standı olcakmı biletleri dergiden temin edebiliyomuşuz nasıl buluşcaz içerde honda ya toplu saldırı yaparız bu arada ben ismimi sölemeyi unutmusum ismim halil:silent:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abiler simdi fuarda nasıl buluşcaz MT standı olcakmı biletleri dergiden temin edebiliyomuşuz nasıl buluşcaz içerde honda ya toplu saldırı yaparız bu arada ben ismimi sölemeyi unutmusum ismim halil:silent:
Memnun oldum Halil, ben Gökhan.:)
Monotof kokteyli de isteyelim Honda standındaki mankenlerden,ıslatırız ha:queen:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Merhabalar bende 3-4 gündür 2005'den buyana yazılmış yorumları okudum.Çok sürükleyici bir roman gibiydi.:cherry:Aranıza yenı katıldım Adım Sercan İstanbul'dayım.Bende ehliyet almak için 17 nisan sınavlarını bekleyen çaylak motorculardanım.:pSanırım Fuar varmış birkaç topicde gördüm nerdedir acaba gelip hem sizlerle tanışmak hemde güzel vakit geçirmek isterim.Şimdilik ulaşım için Konforlu iett otobuslerimizle seyahet ediyoruz :mrgreen::mrgreen:

 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sercan Hoşgeldin,Motoplus'u soruyorsan Yeşilköy'de,havalimanın bitişiğinde-Anadolu tarafında.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
Merhabalar bende 3-4 gündür 2005'den buyana yazılmış yorumları okudum.Çok sürükleyici bir roman gibiydi.:cherry:Aranıza yenı katıldım Adım Sercan İstanbul'dayım.Bende ehliyet almak için 17 nisan sınavlarını bekleyen çaylak motorculardanım.:pSanırım Fuar varmış birkaç topicde gördüm nerdedir acaba gelip hem sizlerle tanışmak hemde güzel vakit geçirmek isterim.Şimdilik ulaşım için Konforlu iett otobuslerimizle seyahet ediyoruz :mrgreen::mrgreen:


aramıza hos geldin sercan keske herkes senin gibi gecmis sayfaları okusada aynı konular tekrar tekrar konusulmasa tartısılmasa :D
tebrik ederim seni:rendeer::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst