- Katılım
- 26 Haz 2008
- Mesajlar
- 163
2. el Cıbır düşünüyorum, bir tane buldum.
Neresini kontol edeyim,çıkabilecek arıza var mı 15-20,000km aralığında.:silent:
hocam hani enjeksiyonlu cbr, ybr veya cbf 125 e geçiş yapıyorduk
2. el Cıbır düşünüyorum, bir tane buldum.
Neresini kontol edeyim,çıkabilecek arıza var mı 15-20,000km aralığında.:silent:
hocam hani enjeksiyonlu cbr, ybr veya cbf 125 e geçiş yapıyordukale:
Tamamen duygusal:salut:
ale:
ale: hocam belki fiyatlar ucuz olur bence bekleyin gelmesini olmazsa ikinci el alırsınız :silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:31 ----------
şahsen öyle yapmayı planlıyorum ben de![]()
Hondanın sitesindeki cbr125ın fiyatı güncel fiyatmı acaba 5.770 TL. Yazıyor plaka masrafı fln tam olarak sıfırı ne kadara patlıyo acaba ?
Hala bir ses yok yeni CBR için
fuarı bekliyorlarmış. vfr 1200 dfe fuarda ilk kez sergilenipgelecekmiş
gecen senede fuar demişlerdi:farao:honda oyalıyor
6.250den fazla olursa fazla gidecegını sanmıyorum
6250 bile çok para 7000 olursa zaten az daha koyup sıfır ninja veya 2.el 600 lük alınır.
hatta senin Karamanda çektirdiğin rs 125 o fiyattan aşağıydı en son kaça sattı o adam rs i

evet buydu. parça sıkıntısı olmasa motor tertemiz süper motor
motor cok temizdi en son 3500bile olmamıştı fakat cbr oldugu için sattı adam fakat cbra 4 istedi pazarda kimse donup bakmadı alt sakal değişmişti egzoz değişikti ve el marşı ile çalışmıyordu vurdurarak calıştırdı o zaman sat bana dedim verdiğim fiyatı dusuk buldu fakat bu adamın para sorunu yok tok satıcıydı fakat rs genede ucuza gitti bence
evet ucuza veriyordu piyasasından ve temizdi. şimdi 5000 e satıyorlar alan yok. derbiler 3-4000 e düşmüş yüzüne bakmıyorlar
evet cok haklısın ve bu şartlarda yenı cbr aynı fiyatında olursa kapış kapış gider ama dedim ya 6250den fazla olsun tutmaz
5700-6500 arası olur sanırım fazla olursa yuh hakikaten. şu da var ybr 4250 olmuş cbf 4250 apache 4000 cbr da 5000 desek çok çok değil yani
innovayı 4250 ye satıyorlar cbr da olsun 5-6 gibi:cat:
Motosiklet kültürü gelişse hepsi alınır.![]()