- Katılım
- 22 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,279
ben sahsen almam sıfırını yenı kasa ne kadarda hayalım olsa onun yerıne temiz bi hyosung yada az daha para ile nınja alınabilir
en mantıklısı da bu olur zaten:cat:cbrı sıfır almadım varsın olsun hyo ya da kawayı da sıfır almayalım temizini bulduktan sonra kim verir o parayı cbra:silent: