- Katılım
- 19 Eyl 2007
- Mesajlar
- 381
Anladın sen onu:wiinkk:,Cgl'nin vitesleri kadar kolay geçeni yoktur,kaymak gibi,debriyaj teli koptuğunda 2 kişi seri vites değiştirmek mümkün.:cat:
Gelsin bakalım 2010'u.
anladım abicim ama biraz da alışkanlık meselesi mesela ben sürsem cglyi heralde baya ters gelir hatta şanzımanı bile dağıtabilirim vitesler ters çünkü :queen: