Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
Anladın sen onu:wiinkk:,Cgl'nin vitesleri kadar kolay geçeni yoktur,kaymak gibi,debriyaj teli koptuğunda 2 kişi seri vites değiştirmek mümkün.:cat:

Gelsin bakalım 2010'u.

anladım abicim ama biraz da alışkanlık meselesi mesela ben sürsem cglyi heralde baya ters gelir hatta şanzımanı bile dağıtabilirim vitesler ters çünkü :queen::p:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anladım abicim ama biraz da alışkanlık meselesi mesela ben sürsem cglyi heralde baya ters gelir hatta şanzımanı bile dağıtabilirim vitesler ters çünkü :queen::p:p

Bisiklet gibi ileri geri çok basit.İlk bindim (motosiklete de ilk:p) baktım vitesler kendi kendine değişip gidiyor.Bir de baktım 5'den bir boş bir 1 yapmışım,arka teker kilit 70-80 hızda sürüklenip durdum,devrilmedi mubarekdüz gitti.:queen:
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
Bisiklet gibi ileri geri çok basit.İlk bindim (motosiklete de ilk:p) baktım vitesler kendi kendine değişip gidiyor.Bir de baktım 5'den bir boş bir 1 yapmışım,arka teker kilit 70-80 hızda sürüklenip durdum,devrilmedi mubarekdüz gitti.:queen:

aman abi Allah korumuş tamamen alışkanlık meselesi nasip olursa bi cıbır alırsan onda da ilk brz yabancılık çekersin ama dediğim gibi tamamen alışkanlık meselesi Allah kaza bela göstermesin :cat::wiinkk:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman abi Allah korumuş tamamen alışkanlık meselesi nasip olursa bi cıbır alırsan onda da ilk brz yabancılık çekersin ama dediğim gibi tamamen alışkanlık meselesi Allah kaza bela göstermesin :cat::wiinkk:

Amin ,her eve lazım bu 125'lik Honda'lar.:)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mesal burdan ankara 450 km miydi gidebilirmi:silent:

Otoban demek istedin sanırım,bazılarının beğenmediği, ince tasarlanmasının nedeni de büyük araçları geçerken,viyadüklerde yüksek hızda hakimiyeti bozulmasın diyedir.
 
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
1
merhabalar arkadaslar tecrübesiz biri yazıor:D 18 yasındaym cbr125 in manyagı oldum sitenin ve sizin sayenizde motor ehliyetim war yazın motor alıcam ama hiç bi bilgim yok motor hakkında , cbr125 hakkında msnim [email protected] eger msni LÜTFENN eklerseniz sorularım olabilir lütfen mersinliyim bu arada 1-2 soru cevabla yardm edin şu kardeşinize benimde msnimde profesional motorcular olsun:)
sitenin takipcisi olmama ramen ufak sorularım oluor ekleyin lütfen şimdiden teşekkürler
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
merhabalar arkadaslar tecrübesiz biri yazıor:D 18 yasındaym cbr125 in manyagı oldum sitenin ve sizin sayenizde motor ehliyetim war yazın motor alıcam ama hiç bi bilgim yok motor hakkında , cbr125 hakkında msnim [email protected] eger msni LÜTFENN eklerseniz sorularım olabilir lütfen mersinliyim bu arada 1-2 soru cevabla yardm edin şu kardeşinize benimde msnimde profesional motorcular olsun:)
sitenin takipcisi olmama ramen ufak sorularım oluor ekleyin lütfen şimdiden teşekkürler

ah ah kız olsan hemen eklerdim şimdi seni:cherry:


sen sor buradan biz ara ara yanıtlarız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst