yok kardeşim motorun etrafında çayda çıra oyna o kendiliğnden çalışır:mrgreen:
tabi şaka diyom yanlış anlama maksat gülelim:cherry:
uygulaması çok basit ve etkili,aküsü zayıf olan herkes bu yöntemi kullanır bizim otobüsü az itmedik

r:
dediğim gibi yap 2. viteste rampa aşağı sal fazla hızlanmasına gerek yok debriyajı sal ama tetikte ol motor viteste sonuçta ileri atlama yapıcaktır refleks olarak debriyajı tekrardan sıkarsan motor stop eder bırak aksın sonra müsait bi yerde dur 3-5dk jikle açık çalışsın zaten yol yaptımı akü kendini toplar,ama bu işlem daha büyük cc ve teknolojik motorlarda sorun olabiliyormuş ama bizim cıbırı yan etki yapacağını sanmıyorum:wiinkk: