Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
arkadaşım tak 2. vitese debriyajı sıkılı tut yokuş aşağı sal biraz hızlandıktan sonra debriyajı sal motor ateşler arabalarda da aynı :cherry:
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
arkadaşım tak 2. vitese debriyajı sıkılı tut yokuş aşağı sal biraz hızlandıktan sonra debriyajı sal motor ateşler arabalarda da aynı :cherry:
şimdi oldu :) bunları hep duydum ama yapmadım uygulamasını yapmayınca unutuyor insan başka çözümü varmı motor kısmını kaynar suyla şöyle bi yıkasak...
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
yok kardeşim motorun etrafında çayda çıra oyna o kendiliğnden çalışır:mrgreen:
tabi şaka diyom yanlış anlama maksat gülelim:cherry:
uygulaması çok basit ve etkili,aküsü zayıf olan herkes bu yöntemi kullanır bizim otobüsü az itmedik :pr:
dediğim gibi yap 2. viteste rampa aşağı sal fazla hızlanmasına gerek yok debriyajı sal ama tetikte ol motor viteste sonuçta ileri atlama yapıcaktır refleks olarak debriyajı tekrardan sıkarsan motor stop eder bırak aksın sonra müsait bi yerde dur 3-5dk jikle açık çalışsın zaten yol yaptımı akü kendini toplar,ama bu işlem daha büyük cc ve teknolojik motorlarda sorun olabiliyormuş ama bizim cıbırı yan etki yapacağını sanmıyorum:wiinkk:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
CBR 'ı vurdurduğunuza mekanik aksamda bulunan bir zincir; açık kalıyor ve kapanmıyor. Bu da giderken ses yapıyor :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
CBR 'ı vurdurduğunuza mekanik aksamda bulunan bir zincir; açık kalıyor ve kapanmıyor. Bu da giderken ses yapıyor :)

eee bir bilene sor demişler...ne zinciriymiş o bakim:bounce:
ustat sen nerelerdesin ya uzun zamandır sesin soluğun çıkmıyor forumda yoksun foto yok muhabet yok benide hyocu yaptınız az kaldı birkaç ay içinde satıcam cıbırı 2007+ hyo arayalım bana:wiinkk:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
çakalaz abim ne sesiymiş o vurdur kardeşim bişi olmaz biz 600 lük kawayıda zx6r öyle vurdurduk;)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Buralardayım da ; Rize'de olduğumdan pek giremiyorum. Gündüzleri Direksiyon Eğitiminde olmam nedeniyle yoğunum :) Fırsat buldukca giriyorum okuyorum yine !

Benim motoru alırsın ONUR ... :wiinkk:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
senin motora talip çok bana kalmaz:mrgreen:
şaka maka niyetlendim şu bahar ayları bir gelsin işlerim yoğunlaşıyor elime para biraz geçsin bakıcaz artık bi hyo,kıl ediyorlar beni cıbır sana küçük diye diye hevesim bu kadarmış yenisine kısmet:wiinkk:halbu ki daha 3,000km binmişim araba aldıktan sonra motorun yüzünü unuttum bugün havada güneşliydi bi sahil gezisi yaptım kendine geldi cihaz:)
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
selamlar arkadaşlar benim cıbır o kadar denememe rağmen 120yi geçmiyor yokuş aşağı 130 diyor sizce neden? hız meraklısı olduğum için değil fakat motorda bi problem olmasından korkuyorum çünkü çoğu cbr 125 kullananlar önceki sayfalarda da okuduğum gibi 140-150 gittiğini söylüyorlar motorlarının?:silent:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
selamlar arkadaşlar benim cıbır o kadar denememe rağmen 120yi geçmiyor yokuş aşağı 130 diyor sizce neden? hız meraklısı olduğum için değil fakat motorda bi problem olmasından korkuyorum çünkü çoğu cbr 125 kullananlar önceki sayfalarda da okuduğum gibi 140-150 gittiğini söylüyorlar motorlarının?:silent:

rüzgar karsı yönden esmeyecek arkadn esicek sende motorun üzerine yarıscılar gibi kapanacaksın o zmn görürsün :D:D
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Motorumu 1000 km rodjını yaparken 2 ay önce bolu tünelinin girişindeki hızım 150 idi siteden arkadaşımız MtCapanord fazerla yanımdan geçti tünelin ortasındada ben onu geçtim geçtiğimde ibreye baktım 157 yi gösteriodu devir saati 13.000 de idi tdm 900 süren bir arkadaş daha vardı O da şaşırdı Yahu nasıl gittin öle Gps 155 gösteriodu dedi Ve ben bu hızı görünce çok sevindim Hatta Arka lastikte 130 luk Irc Dandik bişide ozamanlar. Herşey kilo ve kapanmayla alakalı arkadaşlar ben ozaman 57 kiloydum ve 0 kapanıyordum motora Mustafa bilir Aerodinamic denilen olayı Çözmekle Alakalı. Tabiqi şuanki şartlarda O hız Bizim için ölüm olur ters rüzgar Vursa şerit değiştir Ve ölüm.. Allah korusun..
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
slmlar arkadaşlar akümde bir sorun var sanırım farım çalışıyor ama marş düğmesine bastığım zaman ses gelmiyor küçük takır tukur sesler geliyor başıma masraf açtım sanırım bir çalıştıramadım motoru...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
o zincir egzantrik zinciri honda ve CBR lara özgün bir sestir içiniz rahat olsun :cat:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
benım motor rolantide çalışırken çıkı çıkı çıkı die bi ses gelio inceden inceden bu o zincirle alakalı mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst