Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
alınca en doğrusunu görürürsün......son hız muhabbetı kabak taddı vermeye basladı artık forumda
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ixil değilde SBK LeoVince var motorumda ve ses konusunda yeterince tatminkar Alaçatı'nın dar sokaklarında ses öyle yankılanıyor ki duyan yüksek ccli abilerinden biri sanıyor :cherry:abartmayı sevmem birebir duyun sesi beğeniceksiniz:wiinkk:youtubetan bir izleyin videolarını çoğu motorda benzer tok ses veriyor:queen:



 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Debriyajsiz vites konusu acilmis.

2 kisiyken yapmayin,kalkislarda denemeyin bide yokuslarda tavsiye etmem.

Onun haricinde vitesi attiktan sonra gazi kesmemenizi tavsiye ederim, yani atin ve direk gazi acin.Daha da aklima gelmiyor bilen varsa eklesin.

Tabi birde dusuk devirlerde denemeyin 8 bin devirden sonra tik diye geciyor.

Bu pist icin bisey bence normal sokakta yapmanin bi luzumu yok amac debriyaji cekip gaz kesip zaman kaybetmemek.

Zarari var mi yok mu bende bilmem, ben daha bi zararini gormedim sanzimani da elime almadim.Ama yararli mi onu da kestiremiyorum quickshifter neden icat edildi eger boyle bi durum varsa ikileminde kaliyorum hep.

Bu konuda Gorkem bilgi verebilir herhal eger gorurse.
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorumu 1000 km rodjını yaparken 2 ay önce bolu tünelinin girişindeki hızım 150 idi siteden arkadaşımız MtCapanord fazerla yanımdan geçti tünelin ortasındada ben onu geçtim geçtiğimde ibreye baktım 157 yi gösteriodu devir saati 13.000 de idi tdm 900 süren bir arkadaş daha vardı O da şaşırdı Yahu nasıl gittin öle Gps 155 gösteriodu dedi Ve ben bu hızı görünce çok sevindim Hatta Arka lastikte 130 luk Irc Dandik bişide ozamanlar. Herşey kilo ve kapanmayla alakalı arkadaşlar ben ozaman 57 kiloydum ve 0 kapanıyordum motora Mustafa bilir Aerodinamic denilen olayı Çözmekle Alakalı. Tabiqi şuanki şartlarda O hız Bizim için ölüm olur ters rüzgar Vursa şerit değiştir Ve ölüm.. Allah korusun..

biliyom biliyom cihan tem de ben 140 la giderken 150yle yanımdan geçtin,ama kilo farkı da var sen 57 kilo ben 75 e emanett de var gayrı sen düşün,ama makinayı zorlamaya gerek yok gayet seri makina,120 yapsın yeter dakikada 2 km demektir,
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Biz o kadar para vermektense el yapımı egzost taktırırız dedik,Malum motoru değiştirecegiz yakın zamanda.

ben ve ismail arkadaşımın motorları.

Bu arada ismail arkadaşım cok guzel eklentiler yapıyor motoruna yakın zamanda resimleri paylaşacagım.

caab3.jpg
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Ve birda plaka var inanilmaz bi ses kirliligi yaratiyor plakasiz motorla plakali arasinda cok buyuk fark oluyor ses acisindan
ve vidalarida sik sik kontrol edin bi sure sonra plastik iyice kendini salinca cizirti adami bezdiriyor.

Benim plakada krom benzeri bir şey var.Plakayı onun içine sokup , sıcak silikonla yapıştırdım.Cızırtı filan hiç yok.Tr'nin kçşesinde silikon parçasını görebilirsiniz.



Biraz kirli olsa da.:p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
arkadaşlr 1.nci vitese geçerken benim motor her zaman değil ama haftada 2 3 günde bir yapıyor geçmiyor 1 e motor 2009 model 3 bin kmde?? sorun nedir
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
iyi akşamlar arkadaşlar. ön camdaki ses gitgide sinir etmeye başladı beni yüksek devirlerde çok cızırdıyo onun bi çaresi var mıdır:pale:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Zarari var mi yok mu bende bilmem, ben daha bi zararini gormedim sanzimani da elime almadim.Ama yararli mi onu da kestiremiyorum quickshifter neden icat edildi eger boyle bi durum varsa ikileminde kaliyorum hep.

Bu konuda Gorkem bilgi verebilir herhal eger gorurse.

Üşendim :p
Yazılmışı da var hazır
Bulayım ben onu... :cherry:

Ayrıca eklemek isterim ki zamanında elime aldığım bi cbf150 şanzumanı var.
Bana yaramadı debriyajsız vites değiştirmek :p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
karasahin
O nasıl kuştur öyle.
Özlemişim meretin sesini.
Kuşun değil tabi motorun.
Motor gibi motordur kendisi.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
karasahin
O nasıl kuştur öyle.
Özlemişim meretin sesini.
Kuşun değil tabi motorun.
Motor gibi motordur kendisi.

Bir ara dedim kuş diye bana mı diyor yoksa makineye mi diyor diye :mrgreen:
2010 model olarak kendilerini TR de görebileceğimizi söylemişlerdi Otosever Honda Yetkili bayii ....
Sizce bu makineyi TR de görme gibi br şansımız var mı ?
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
arkadaşalar aynı sorunlar benım makınada da var...kısaca: motor soğukken birinci vitese atarken öne doğru atıyor kendini..geçenlerde yüksek hızdayken kendı kendıne yarım debriyaj yaptı...özel servısıne götürdüm adam bindi motora lastik yakma tarzında ön frenler sıkarak yüklendi gaza..dediğine göre bu hareketi yapınca sıyırdığı belli oluyormuş. ama benım makına öyle bişey yapmadı....ayrıca benım makına 2 den boşa sonda 1 e atarken tek debriyaj yapınca 1 e geçmiyor....masrafına gelince debriyaj balatası 50 lira YBR ninkide olabilir...işçilikle birlikte yağı suyu ıvır zıvırı 110 120 lira ama yaptıracağınız yere göre değişir...ayrıca yapılan işlemlerde garantili ( motorun kendi garantisinden değil )
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
görkem debriyaj sorununla alakalı bişeyler yazdım diğer başlığa.....motorun yaşıyla km si ile alakalı bişey olacağını sanmıyorum masrafın 100 lira civarı..servise gitme normal bi tamircide yapabilir kanımca
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
arkadaşalar aynı sorunlar benım makınada da var...kısaca: motor soğukken birinci vitese atarken öne doğru atıyor kendini..geçenlerde yüksek hızdayken kendı kendıne yarım debriyaj yaptı...özel servısıne götürdüm adam bindi motora lastik yakma tarzında ön frenler sıkarak yüklendi gaza..dediğine göre bu hareketi yapınca sıyırdığı belli oluyormuş. ama benım makına öyle bişey yapmadı....ayrıca benım makına 2 den boşa sonda 1 e atarken tek debriyaj yapınca 1 e geçmiyor....masrafına gelince debriyaj balatası 50 lira YBR ninkide olabilir...işçilikle birlikte yağı suyu ıvır zıvırı 110 120 lira ama yaptıracağınız yere göre değişir...ayrıca yapılan işlemlerde garantili ( motorun kendi garantisinden değil )

heh aha aynı şey bendede var:D soğukken tak öne atıyor ısındığı zaman olmuyor ama bende 1.nci vitese zor geçior devamlı yapmıyor yarım saat süreyim ışıkta durayım basıyorum yemiyor geçymiyor kalkıcam kalkamıyorum:):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------

bunundamı sorunu debriyaj? değişmesimi gerek haftada bir çekiyorum 2 haftada bir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst