Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Siperlikteki cizirtiyi kesmek icin sokun ve grenaja degen yerlerine sunger yada ince lastik koyun(su camlarda kullandiklari lastikten inceltin biraz bicakla).Ama vidayida ona gore sikin parca 0 oturmayacagi icin zorlama halinde ne olur bilemem tabi bide bu olaydan sonra vidanin gevsemesi daha kolay ve fark edilmez oluyor her yikamada kontrol edin vidalari.

Eger bu tarz cizirti ve ses problemi yasiyorsaniz sesin geldigini dusundugunuz yeri sokun ince bi sunger yada lastik cekin sesi azaltiyor.
Ama ne yazik ki gostergeden gelen ziriltiyi bende kesemedim.(konsoldan)

Ve birda plaka var inanilmaz bi ses kirliligi yaratiyor plakasiz motorla plakali arasinda cok buyuk fark oluyor ses acisindan
ve vidalarida sik sik kontrol edin bi sure sonra plastik iyice kendini salinca cizirti adami bezdiriyor.


Bana gore de cbr 125 in tek kronik sorunu far olayi.Uzun sure kullaninca sinir bozuyor olup olmadik yerde kesilmesi.
Gecenin bi vakti otobanda insanin 2 fari birden sonunce pes artik insaf diyorsunuz zaten kagit gibi incecik gorunmuyor gece farlar olmiyinca kamikazeden farkiniz olmuyor.


far kesilmesi mi:silent:

ilk kez duyuyorum hadi patlar amenna ama kesilmesini ilk senden duydum
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
alla alla bende ilk defa duydum kesin akünde bir sorun vardır akünü şarj ettir yada ne biliyim bi baktır yani kesinlikle aküden o sorun hatta motoru çalıştırın rölantide hafif gaz verin farın çoğaldığını göreceksiniz aküden sanarsam...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
arkadaşlar bişi sorcam yaa arkadşın cbr si atıyorum 10 saniyede 100 km hıza çıkarken şimdi 15 saniyede çıkıyor sebebi nedir... motoru sağa yatırdı ondan sonra oldu nedir bunun sebebi nelerine bakmak gerekir??
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
far kesilmesi düymedendir veya kabloda bi problem vardır,ama yok ampülleriniz çok çabuk patlıyosa sorumlusu sizsinizdir motoru 1. ve 2. viteste fazla zorlamayın:bounce:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ustam beyaz ampüller konusunda biraz bilgi verir misin hangi marka fiyatı ne kadar aydınlatması nasıl orjinali kadar aydınlatabiliyor mu? benm de değiştirmem gerek almışken beyaz alayım ben de:cherry:

valla önceden de sormuşlardı ampullerin adını verememiştim orjinallerini kutusuna koyup odamda bi yere kaldırdım elime geçerse markasını yazarım,bi odamı kurcalıyım bakim:silent:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
beyler bu bisiklet 100ün üstüne çıkmıyor diyorlar doğrumuu?


şaka bi yana nasıl gidiyor cıbırlarınız aranız nasıl
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
zorlarsan orijinal haliyle 135-139 görürsün,ben 2 kişi ile eski cbr m ile 139 gördüm,biraz motorla oynarsan 145 bile görürsün,eski sayfaları oku derim...
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
zorlarsan orijinal haliyle 135-139 görürsün,ben 2 kişi ile eski cbr m ile 139 gördüm,biraz motorla oynarsan 145 bile görürsün,eski sayfaları oku derim...

yanılmıyorsam eski cıbırcılardan ve hyosung var kendisinde ve birkaç kaza geçirip hafızasını kaybeden bir arkadaştır kendisi şaka maiyetinde yazdı onu sen alınma:wiinkk:
aramız iyi valla ne olsun garajda mışıl mışıl yatıyor şerro:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
hafızam 2 hafta felan uctuda kendıne geldı (=
ahh ah cıbır ardından citi 250 sımdı yaya bu sene motorum yook dıye havalar sogumadı sanslısınız
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
far kesilmesi mi:silent:

ilk kez duyuyorum hadi patlar amenna ama kesilmesini ilk senden duydum

Kesilme dedigim patlama zaten once gidip geliyor sonra bi anda gidiyor ve gelmiyor.

Ozellikle devirli kullandigim zamanlarda cok far patliyordu bilmiyorum belki benim elektrik tesisatinda bi problem vardi.

Bir keresinde de sigorta patlamisti benim cok kotu birsey size tavsiyem birincisi lastik patlamasi icin yaninizda her zaman birsey bulunsun ikincisi ise sigorta icin.

3 tlye alabilceginiz sigorta setleri var icinde 5-10-15-20-25 lik sigortalar var alin 2 3 tane atin arkada dursun 3 tl icin yolda kalmayin motorun yaninda gelen anahtar takimi ile degistirmek mumkun 15 dakikanizi almaz degistirmek ama yoksa yaninizda gununuzu berbat eder.:cat:
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
slmlar 1-2 hafta motorumu çalıştırmadım soğukta, bir yere gidiyim dedim. jikleyi çektim yarım saatte bekledim bir türlü motoru çalıştıramadım yayan sürdüm biraz denedim denedim olmadı hatta sanırım aküye bişeyler yaptım antifiriz falan ne gerekiyodu ,motor kısmına sıcak su mu döksem napsan çalıştırırkene
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst