- Katılım
- 10 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,741
Bukadar uğraşıcağına Al bitane 10 tl ye Philipsin Halogen ampulünü taktır dert tasa uğraşma :cat:
10da deil 5
Bukadar uğraşıcağına Al bitane 10 tl ye Philipsin Halogen ampulünü taktır dert tasa uğraşma :cat:
Arkadaşlar uzun zamandır beklediğim fakat sınavlarım olduğu için Aydına gidip alamadığım motosikletime dün sabah kavuşmuş bulunmaktayımartık ben de aranıza tam anlamıyla katıldım, ikinci el 2008 model cbr125 kırmızı bi motosiklet aldım Allah herkese nasip etsin istediği motosikleti. Fakat bir sorum olacak motosikletin sağ kısa farı arada yanıyo arada yanmıyo fakat uzunlarda bi prblm yok, servise götürdüm patlamıştır dedi fakat patlak olsa arada yanıp sönmez ya da temassızlık olsa uzun far yanmaz diye düşünüyorum ben sizce nedir problem?
2 güne kalmaz komple patlar merak etme
bu arada hayılı olsun allah kaza bela dert tasa vermesin
Şimdi gelelim sorularına,
CBF nin detaylı sorunlarının yazdığı birkaç topic bulabildim ancak CBR da bulamadım, kronik CBR problemleri var mı ? Varsa nelerdir ?
cbr'de öyle pek bi arıza olmadığı için daha doğrusu bende hiç olmadı olanıda duymadım sanırım o yuzden öle bi başlık göremedin
kronik olarak cam siper devamlı cızırdıyor bi türlü kesemedim kesenide duymadım
buna bir çözüm bulan varmı sanırım bu motorun tek kronik hastalığı bu cızırtı:mrgreen:eee tek silindirde sadece bu cızırtı bence cok dogal:bounce:
* cbr sıvı soğutma cbf hava soğutma performans açısından çok önemli diyorum özellikle uzun yolda
* cbr 13.1 bg cbf tam bilmiyorum ama 11 küsür
* cbr 6 ileri vites cbf 5 vites
* cbr arka fren disk cbf kampana
yeterince açıklayıcı ve seçimi etkileyici olmuştur sanırım:bounce:
nasıl olur çakalaz abim 100 tltanesi 144 tl yaa:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:55 ----------
arkadaşlar bişi sorcam yaa arkadşın cbr si atıyorum 10 saniyede 100 km hıza çıkarken şimdi 15 saniyede çıkıyor sebebi nedir... motoru sağa yatırdı ondan sonra oldu nedir bunun sebebi nelerine bakmak gerekir??
Parça Fiyatlarına değineceğm;
Listedeki parça Fiyatlarına göre konusmayın arkadaslar;
3oo TL olan 2 CBR sinyalini 100 Liraya da alabiliyorsun (Sıfır ve Orj.)
__sArSıLmAz__ , mevlutgs , dynner ve özellikle melocann arakadaşlarım , cevaplarınız için öncelikle çok teşekkür ederim .
Kısaca anladığım kadarıyla CBR nin öyle fazla bir problemi yok , ancak yatırdınmı-düştünmü masrafı çok fazla , oysaki CBF de koruma demirleriyle hem kendinizi hem de motoru baya bir güvene alabiliyorsunuz, almasanız da yedek parçaları o kadar pahalı değil. Bu nedenlerden dolayı sanırım ekonomik yönden CBF daha mantıklı .
Ben fazla hız meraklısı biri değilim ( zaten daha yeni bir sürücü olduğum için kendime hız yapacak kadar güvenmiyorum ) , ses mes te çok fazla seçimimde etkili değil, sağlam olsun, işe gidip gelirken yoldan zevk alayım, hafta sonlarında ist çevresinde biryerlere giderken arkama kız arkadaşımı da alayım birlikte rahat gidelim nereye gideceksek. Bu bakımlardan da CBF iyi görünüyor.
Gene de CBR ı daha iyi kılan özellik kronik sorunları olmaması ve tabikide görünüşü ..
CBF ye masrafı az diyorum ama her dakka servislik hale gelirse de tabiki onla baş edemem..
Çok kararsız kaldım , hayırlısı ..
Not: Boyum 1,70 , kilom 70
ben senin yerinde olsam cbf150 derim dostum
çünkü kız arkadaşını alıp gezmeye çıkacaksan rampaya salladın mı motoru cbf150 cbr125 çok rahat yer
ayrıyeten artçı için cbf çok ideal cbr sıkıntı verir
(bunlar benim düşüncelerim kimse çıkıpta cbr'yi kötülüyorum zannedip savunma moduna geçmesin)
farı bende hiç kesilme gibi bir sorun çıkarmadı geceleri de sürdüm beyaz ampullerim beni hiç karanlıkta bırakmadı:cherry:ilk defa duyuyorum farın kesilmesini ampullerinizi değiştirin bence:wiinkk:
farı bende hiç kesilme gibi bir sorun çıkarmadı geceleri de sürdüm beyaz ampullerim beni hiç karanlıkta bırakmadı:cherry:ilk defa duyuyorum farın kesilmesini ampullerinizi değiştirin bence:wiinkk:
Arkadaşlar uzun zamandır beklediğim fakat sınavlarım olduğu için Aydına gidip alamadığım motosikletime dün sabah kavuşmuş bulunmaktayımartık ben de aranıza tam anlamıyla katıldım, ikinci el 2008 model cbr125 kırmızı bi motosiklet aldım Allah herkese nasip etsin istediği motosikleti. Fakat bir sorum olacak motosikletin sağ kısa farı arada yanıyo arada yanmıyo fakat uzunlarda bi prblm yok, servise götürdüm patlamıştır dedi fakat patlak olsa arada yanıp sönmez ya da temassızlık olsa uzun far yanmaz diye düşünüyorum ben sizce nedir problem?