Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben plakayı biraz küçültmek istiyorum(küçük plaka yapılıyor biliyorum ama yasal değil sanırım) aliminyumcu arkadaşıma söyledim getir keseriz dedi plaka çemberini kestirsem yeterli,kuyruğu küçültmek istiyoum plaka sırıtsın istemiyorum...plakayı kestirmem yasalara aykırı mı olur cezası vb bişey söz konusumu???

plakada önemli olan 2 tane soğuk mühür olmasıdır,piyasadaki bütün app plakalar illegal yani yasal değil,alüminyum plakayı da kestirmek olmaz,gerçek plakanı koltuğun altına koy,app plakan doğru olsun yeter,ama 15*15 cm alüminyum plakayı heryer basmıyor,ama app plaka yasal değil,bilgin olsun
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
arkadaşlar ben plakayı biraz küçültmek istiyorum(küçük plaka yapılıyor biliyorum ama yasal değil sanırım) aliminyumcu arkadaşıma söyledim getir keseriz dedi plaka çemberini kestirsem yeterli,kuyruğu küçültmek istiyoum plaka sırıtsın istemiyorum...plakayı kestirmem yasalara aykırı mı olur cezası vb bişey söz konusumu???

Dostum benim plakamı görmüşsündür. görmediysen resmini atarım tam benim motora göre mikadan özel kesilmiş ve tüm mühürleri üzerinde. 2.5 aydır sürüyorum bu motorumu hiç problem olmadı gerçi 6 senedir motor sürüyorum hiç polis durdurmadı o ayrı bir mesele :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 ----------

buı şekilde normal oturuş pozisyonunda sürerken herhangi bir rahatsızlık söz konusu değil. 500-1000 km diğer motolar gibi kullanılır hatta benim kullandığım tvs apache ve ybr den daha rahat geliyor bana. cub lara göre zaten çok rahat.

2009%5C07%5C25%5Cbikepics-1736387-800.jpg


ama aşağıdaki gibi racing gibi üzerine yatarsanız beliniz ve her yer yeriniz ağrıyabilir.
sonic-4.jpg
İşte benim gibi kapanıyor Bu Arkadaşımızda ama kilo olarak Benden fazla sanırım geçemez beni bu :rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
ya bişey sorcam hani şu arabalara takılan performan egsozunu ( isotta ) motoa takmak zor olur mu ayaklığa bağlantıya gerek duyar mı...motoun orjinal sesi tatmin edici değil herkes : DEĞİŞTİR ŞU EGSOZU diyor....var mı bilgisi yada tavsiyesi olan...bu arada app plaka bende yaptırcam kime sorduysam bi sıkıntı olmamış
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Dostum benim plakamı görmüşsündür. görmediysen resmini atarım tam benim motora göre mikadan özel kesilmiş ve tüm mühürleri üzerinde. 2.5 aydır sürüyorum bu motorumu hiç problem olmadı gerçi 6 senedir motor sürüyorum hiç polis durdurmadı o ayrı bir mesele :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 ----------


İşte benim gibi kapanıyor Bu Arkadaşımızda ama kilo olarak Benden fazla sanırım geçemez beni bu :rendeer:

Cihan parasını havale yapsam. bana bir ara bu plakadan çıkartırmısın.plakayı alıp gidip bir de polise gösteririrm ne diyorlar. beni ayda bir mutlaka polis durdurur hal hatır sorar varsa kusurum cezamı yazar ve yollar:cherry:

ptesi banka hesabına yatırırım parayı eğer senin için sorun olmazsa
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
77
Arkadaşlar merhaba. Forum da 3. sayfaya gerilemişisiz. Bu yüzden bir mesaj çakayım dedim. :)
Canlanın biraz yahu. Herkes plaka bakmaya mı gitti. :)
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Herkes değil. Liselerde tam sınav haftası zamanı.Benim de yarın 2 yazılım var. Biyoloji ve almanca.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Valla ben haftasonundan haftasonuna kullanabiliyorum.

haftasonu motora far kaşı ve kafa grenajına turuncu stickerlarım geliyor.

Beni izlemeye devam edin :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Valla ben haftasonundan haftasonuna kullanabiliyorum.

haftasonu motora far kaşı ve kafa grenajına turuncu stickerlarım geliyor.

Beni izlemeye devam edin :)

bende haftada belki 1 gün biniyorum belki 2 genelde yatıyor(4000de aldım şuan 7000de),yeni sezonda imkan bulursam değiştiricem ne alsam diye düşünüyorum ve araştırıyorum maddi yönden hyosung gt250r ağır basıyor...
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
S.a Arkadaşlar size hindistandan Yazıyorum iş nedeniyle buralardayım Özledim sizi Ve yeni Haberlerle Geldim Otoparkçım aradı tee türkiyeden beni artçın habire buraya gelip gelip senin motora bakıyor resim çekiyor dedii nee dedim walla aşık olmuş heralde filan dedi kapattı :) Bende sevindim aradan 1 gün geçti beni aradı Ya Cihan ben Motorsuz yapamıyorum Banada alalım birtane Dedi ve hernekadar ufaktan başla başla dememe rağmen beni Dinlemedi Ve 5-6 milyara hyosungla Sapphirin önüne park ediceğime 10 milyara 600 f i park ederim adı yeter dedi ve ben 600fi kullanmam korkuyorum sana onu alıyım sende senin motoru bana ver ben onu kullanıyım dedi tüm masraflar sana ait dedim seninkilerde bana tamam dedi. Şimdi intten 9-10 milyar aralığında 600-F arıyoruz Bana. 600 f topiğinede Yazıcam türkiyeye Gelinceye kadar belli bir sonuç elde Etmiş oluruz. Mustafa Seni bulacam olum :mrgreen: Delecem seni :queen:
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
Arkadaşlar uzun zamandır beklediğim fakat sınavlarım olduğu için Aydına gidip alamadığım motosikletime dün sabah kavuşmuş bulunmaktayım :p artık ben de aranıza tam anlamıyla katıldım, ikinci el 2008 model cbr125 kırmızı bi motosiklet aldım Allah herkese nasip etsin istediği motosikleti. Fakat bir sorum olacak motosikletin sağ kısa farı arada yanıyo arada yanmıyo fakat uzunlarda bi prblm yok, servise götürdüm patlamıştır dedi fakat patlak olsa arada yanıp sönmez ya da temassızlık olsa uzun far yanmaz diye düşünüyorum ben sizce nedir problem?
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Arkadaşlar uzun zamandır beklediğim fakat sınavlarım olduğu için Aydına gidip alamadığım motosikletime dün sabah kavuşmuş bulunmaktayım :p artık ben de aranıza tam anlamıyla katıldım, ikinci el 2008 model cbr125 kırmızı bi motosiklet aldım Allah herkese nasip etsin istediği motosikleti. Fakat bir sorum olacak motosikletin sağ kısa farı arada yanıyo arada yanmıyo fakat uzunlarda bi prblm yok, servise götürdüm patlamıştır dedi fakat patlak olsa arada yanıp sönmez ya da temassızlık olsa uzun far yanmaz diye düşünüyorum ben sizce nedir problem?

Bukadar uğraşıcağına Al bitane 10 tl ye Philipsin Halogen ampulünü taktır dert tasa uğraşma :cat:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Arkadaşlar uzun zamandır beklediğim fakat sınavlarım olduğu için Aydına gidip alamadığım motosikletime dün sabah kavuşmuş bulunmaktayım :p artık ben de aranıza tam anlamıyla katıldım, ikinci el 2008 model cbr125 kırmızı bi motosiklet aldım Allah herkese nasip etsin istediği motosikleti. Fakat bir sorum olacak motosikletin sağ kısa farı arada yanıyo arada yanmıyo fakat uzunlarda bi prblm yok, servise götürdüm patlamıştır dedi fakat patlak olsa arada yanıp sönmez ya da temassızlık olsa uzun far yanmaz diye düşünüyorum ben sizce nedir problem?
hayırlı olsun motorun . güle güle kullan.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst