- Katılım
- 28 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,485
benim cbr nin plakanın çemberini kestirmiştim vede o şekilde 2,5 sene kullandım ama kimse bişey demedi
afedersiniz ama çemberi derken neyi kastediyorsunuz plakanın etrafınımı :silent:
benim cbr nin plakanın çemberini kestirmiştim vede o şekilde 2,5 sene kullandım ama kimse bişey demedi
arkadaşlar ben plakayı biraz küçültmek istiyorum(küçük plaka yapılıyor biliyorum ama yasal değil sanırım) aliminyumcu arkadaşıma söyledim getir keseriz dedi plaka çemberini kestirsem yeterli,kuyruğu küçültmek istiyoum plaka sırıtsın istemiyorum...plakayı kestirmem yasalara aykırı mı olur cezası vb bişey söz konusumu???
afedersiniz ama çemberi derken neyi kastediyorsunuz plakanın etrafınımı :silent:
Çevresindeki Siyah Cerceveyi:queen:
arkadaşlar ben plakayı biraz küçültmek istiyorum(küçük plaka yapılıyor biliyorum ama yasal değil sanırım) aliminyumcu arkadaşıma söyledim getir keseriz dedi plaka çemberini kestirsem yeterli,kuyruğu küçültmek istiyoum plaka sırıtsın istemiyorum...plakayı kestirmem yasalara aykırı mı olur cezası vb bişey söz konusumu???
İşte benim gibi kapanıyor Bu Arkadaşımızda ama kilo olarak Benden fazla sanırım geçemez beni bu :rendeer:buı şekilde normal oturuş pozisyonunda sürerken herhangi bir rahatsızlık söz konusu değil. 500-1000 km diğer motolar gibi kullanılır hatta benim kullandığım tvs apache ve ybr den daha rahat geliyor bana. cub lara göre zaten çok rahat.
![]()
ama aşağıdaki gibi racing gibi üzerine yatarsanız beliniz ve her yer yeriniz ağrıyabilir.
![]()
Dostum benim plakamı görmüşsündür. görmediysen resmini atarım tam benim motora göre mikadan özel kesilmiş ve tüm mühürleri üzerinde. 2.5 aydır sürüyorum bu motorumu hiç problem olmadı gerçi 6 senedir motor sürüyorum hiç polis durdurmadı o ayrı bir mesele :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 ----------
İşte benim gibi kapanıyor Bu Arkadaşımızda ama kilo olarak Benden fazla sanırım geçemez beni bu :rendeer:
Herkes değil. Liselerde tam sınav haftası zamanı.Benim de yarın 2 yazılım var. Biyoloji ve almanca.
Valla ben haftasonundan haftasonuna kullanabiliyorum.
haftasonu motora far kaşı ve kafa grenajına turuncu stickerlarım geliyor.
Beni izlemeye devam edin![]()
Arkadaşlar uzun zamandır beklediğim fakat sınavlarım olduğu için Aydına gidip alamadığım motosikletime dün sabah kavuşmuş bulunmaktayımartık ben de aranıza tam anlamıyla katıldım, ikinci el 2008 model cbr125 kırmızı bi motosiklet aldım Allah herkese nasip etsin istediği motosikleti. Fakat bir sorum olacak motosikletin sağ kısa farı arada yanıyo arada yanmıyo fakat uzunlarda bi prblm yok, servise götürdüm patlamıştır dedi fakat patlak olsa arada yanıp sönmez ya da temassızlık olsa uzun far yanmaz diye düşünüyorum ben sizce nedir problem?
hayırlı olsun motorun . güle güle kullan.Arkadaşlar uzun zamandır beklediğim fakat sınavlarım olduğu için Aydına gidip alamadığım motosikletime dün sabah kavuşmuş bulunmaktayımartık ben de aranıza tam anlamıyla katıldım, ikinci el 2008 model cbr125 kırmızı bi motosiklet aldım Allah herkese nasip etsin istediği motosikleti. Fakat bir sorum olacak motosikletin sağ kısa farı arada yanıyo arada yanmıyo fakat uzunlarda bi prblm yok, servise götürdüm patlamıştır dedi fakat patlak olsa arada yanıp sönmez ya da temassızlık olsa uzun far yanmaz diye düşünüyorum ben sizce nedir problem?