- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
arkadaşlar bi tanıdık da 2 tane honda cbr 151cc varmış su soğutmalı
2.000 tl ye satıo birini ben alıcağım da
motosikletler sıfır km dir
motor çin malı dio
bütün hondalar böle dio
sadece patenti honda vermiş die bişeler anlatıo
alsammı acaba ?
senin dediğin çakma cbr . adı f5 . 150cc. 2. eli 1000-2000 lira arası. ederi ise 1000 lira. istersen topiğini de atarım buraya oradan kullanıcılarına sorular sorabilirsin.
bir de çin de üretilen cbr 150 var hondanın 4 subapklı 18.5 hp min 160 hıza çıkıyor. hala getirmediler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:24 ----------
ha bir de üzerindeki motor senin süperlight 150 nin motoruyla aynı yani aldığında pek bir anlamı olmaz. zaten keewayin var. alırsan cbr 125 al